Škoda 130, Rapid export do NDR.

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [8]:

Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.:

Text:

Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Pavel P..
Založeno: 16.02.10 22:28   Poslední změna: 16.02.10 22:36

Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:

14:51:33
28.12.2011
Petr Urban
-> minno: To netvrdím, já to myslel jako přirovnání snížení, tzn. že snížení tolik, jakoby to mělo ležet na dorazech.
11:23:53
24.12.2011
Mr.Lumpy
-> minno: spíš je problém vyndat rezervu
22:58:57
23.12.2011
minno
-> Urbi: a kto povedal, že to musí mať originál nekrátené dorazy, aby to na nich ležalo? Fiknem aj dorazy a nevidím problém.
11:40:18
23.12.2011
Petr Urban
-> Pavel P..: No akorád to snížený je, vzhledově pěkný, akorád že to leží na dorazech 3 Už sem mockrát snižoval a viděl snížení s origo gumama, tohle je na dorazech nebo se jich gum. doraz už lehce dotýká. 4
11:35:45
23.12.2011
Pavel P..
-> Urbi: mě to přijde akorát... taky to dělaj ty balony na tom obutý.
11:25:11
23.12.2011
Petr Urban
-> Pavel P..: Ale řekni...na tom prvním obrázku to vypadá jak kdyby to mělo už ležet na dorazech ta červená. Už je předek níž než zadek a opravdu hodně kolo blízko blatníku. By mě zajímalo jesli o opravdu takle prodávaly, což si nemyslím. Taková fingovačka na pěkné fotky.
09:52:35
20.12.2011
havlik
-> Péďa17: dyt tam pisou cocpit 105L
09:51:55
20.12.2011
Péďa17
Proč má červená 130 sdružený budík ze 105?
09:41:34
20.12.2011
Pavel P..
-> Urbi: protože v říši nebyli cesty jak tankodromy a každem tam v kufru nevozil nakradenej cement a jinej materiál3
00:54:57
20.12.2011
Petr Urban
Obě dvě auta vypadají snížený a řekl bych vepředu nemálo. Jen by mě zajímalo jestli to před focením řezaly z orig. nebo dávali jiné. A když věděli o kolik je to hezčí, nevím proč z fabriky jezdily takový plovací čluny.
upraveno 1x, naposled 20.12.2011 00:55:43
12:24:55
15.12.2011
Jozka
Zajímavý.. tomu Rapidu tyhle fofrpruhy docela i slušej.. a to chtěli soudruhy v NDR nasrat, že je to focený se "značkami" připomínající formát NSR..?
15:53:58
12.12.2011
Komár 1981
Ty barevne kryty disku vypadaj docela dobre :o]
20:38:42
28.11.2011
Athlonek
-> Pavel P..: A pak to zrychlení co to má.1
20:36:06
28.11.2011
Athlonek
-> Hurdis: +-x/4
20:17:30
28.11.2011
Hurdis
-> Athlonek: Krátily se pružiny. 4
upraveno 1x, naposled 28.11.2011 20:18:54
20:15:47
28.11.2011
Athlonek
-> Hurdis: Jo jasně, s tou konstrnací máš asi pravdu.1 Ale do toho kufru by museli dát tak 70 kg zavazadel, aby to bylo takle nízko, nemohu si pomoci, to určitě nebude předepsaných max. 40 kg
20:15:05
28.11.2011
Arnold
Pavel P.. 28.11.11 20:12:07 napsal:
Athlonek 28.11.11 20:00:28 napsal:
Fascinují mě ty rychlé pruhy.


náhodou ty boční polepy tomu dodávaj šmrnc… 4ja je chci taky 5 1 me se to libi
20:12:07
28.11.2011
Pavel P..
Athlonek 28.11.11 20:00:28 napsal:
Fascinují mě ty rychlé pruhy.


náhodou ty boční polepy tomu dodávaj šmrnc... 4
20:11:35
28.11.2011
MATTESS
Někdy počátkem 90. let byl u nás na vsi Rapid s tímto polepem (také v červené barvě). Vypadal moc pěkně
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3729_2007-07-18_ 17-11-57_95.jpg
upraveno 1x, naposled 28.11.2011 20:12:50
20:07:02
28.11.2011
Hurdis
-> Athlonek: Jak pomůže dalekohled na zvětšení nevím, ale kliknutím na lupu s (+) trošku ano.
Extreme Tyres