-> Athlonek: Tak to tě po fascinaci čeká ještě konsternace :-).
Snad každý významější zahraniční dealer měl určitou specifickou verzi polepů.
Dnes se tak dají jednotlivé kusy identifikovat a je celkem zajímavé z vyšisovaných pozůstatků a fotek vymýšlet repliky.
Ne že bych to osobně vyváděl, (při prohlídce live, bych ani moc nechtěl), ale několik místních členů by mohlo vyprávět.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130, Rapid export do NDR.
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [8]:
Text:
Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.info:
Správce článku: Pavel P..Založeno: 16.02.10 22:28 Poslední změna: 16.02.10 22:36
Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:
20:05:28
28.11.2011
28.11.2011
Hurdis
20:01:55
28.11.2011
28.11.2011
Athlonek
-> Hurdis: Počkej, vemu si na to dalekohled, abych viděl ty kufříčky v kufru.
20:00:59
28.11.2011
28.11.2011
afro100
-> Hurdis:
20:00:28
28.11.2011
28.11.2011
Athlonek
Fascinují mě ty rychlé pruhy.
19:59:54
28.11.2011
28.11.2011
Hurdis
-> Athlonek: Ne, dva lodní kufry, je to špatně vidět? :)
19:57:48
28.11.2011
28.11.2011
Athlonek
Nemají ty auta v kufru pytel cementu?
18:12:31
20.02.2010
20.02.2010
MATTESS
-> novomi: bez zástěrek to vypadá lépe
16:40:02
20.02.2010
20.02.2010
novomi
Kočislav 19.02.10 19:47:33 napsal:
Teda co mě docela zaujalo je fakt, že ani ten sedan ani Rapid nemají
zástěrky… A potom taky ta přístrojovka ze 105 S na obr. č.
6
Další , jsou to blbci co dělali ten katalog. Nevim proč tam tu přístrojovku dali, pod obrázkem to je napsáno že je na š105, ve š130 nebyla. A zástěrky si tam klidně mohli dát, držáky to má jak vidim.
Teda co mě docela zaujalo je fakt, že ani ten sedan ani Rapid nemají
zástěrky… A potom taky ta přístrojovka ze 105 S na obr. č.
6
Další , jsou to blbci co dělali ten katalog. Nevim proč tam tu přístrojovku dali, pod obrázkem to je napsáno že je na š105, ve š130 nebyla. A zástěrky si tam klidně mohli dát, držáky to má jak vidim.
19:47:33
19.02.2010
19.02.2010
Kočislav
Teda co mě docela zaujalo je fakt, že ani ten sedan ani Rapid nemají zástěrky... A potom taky ta přístrojovka ze 105 S na obr. č. 6
17:14:50
18.02.2010
18.02.2010
Placko
Pavel P.. 18.02.10 17:11:26 napsal:
nic nebude smradi
nic nebude smradi
17:12:21
18.02.2010
18.02.2010
J3STER
-> Pavel P..:
17:11:26
18.02.2010
18.02.2010
Pavel P..
nic nebude smradi
17:09:42
18.02.2010
18.02.2010
J3STER
-> Nwkt: Ale mohl by pustit chlup že?
17:09:05
18.02.2010
18.02.2010
Nwkt
-> J3STER: na to bych musel přijet kamionem
17:08:32
18.02.2010
18.02.2010
J3STER
-> Nwkt: Myslel jsem náhradní díly poctivě nasyslené.
17:07:17
18.02.2010
18.02.2010
Nwkt
-> J3STER: To si radši vemu disk a sjedu k němu domů
17:06:51
18.02.2010
18.02.2010
J3STER
-> Nwkt: Mylíš všechny díly co má doma?
17:06:50
18.02.2010
18.02.2010
Pavel P..
-> Nwkt: niet ale pošlu
17:02:42
18.02.2010
18.02.2010
Nwkt
-> Pavel P..: Už si mi to poslal?
17:02:31
18.02.2010
18.02.2010
J3STER
-> Pavel P..: Pěkné, pěkné , co ty taky nemáš.
12:16:26
18.02.2010
18.02.2010
Pavel P..
-> VeTeV: přejetej citron
12:11:45
18.02.2010
18.02.2010
VeTeV
-> Pavel P..: to je znak citronu jen polozenej - ze by prijela nova xantuse?
11:11:26
18.02.2010
18.02.2010
Pavel P..
-> Luky.: použij tu šipku nad komentářema.... stane se zázrak
11:06:12
18.02.2010
18.02.2010
Luky
O snížení se tu zmiňuje akorát-> Quest 17.02.10 21:08:38: , ale tam neni řečeno co, proč, jak
EDIT: Jo už jsem to našel, do článků zas tak moc nepřijdu a tady oproti foru je tu jiná navigace v komentářích a tý mrňavý šipky jsem si nějak nevšimnul...
EDIT: Jo už jsem to našel, do článků zas tak moc nepřijdu a tady oproti foru je tu jiná navigace v komentářích a tý mrňavý šipky jsem si nějak nevšimnul...
09:46:29
18.02.2010
18.02.2010
havlik
-> Luky.: ty woe:D napřed čtu pak se ptam:) už se to tu probíralo asi 4krát v komentářích
09:41:45
18.02.2010
18.02.2010
Luky
Ty auta jsou nějak snižovaný, ne? A jak? Helmut řízl pružiny, nebo to mělo nějaký sportovní podvozek?
08:47:39
18.02.2010
18.02.2010
Mr.Lumpy
-> RON: maj a pořádný
07:14:06
18.02.2010
18.02.2010
David.
-> minno: ano zacvakávaly se stejně,jenže jak jsem psal toto nejsou moravany tudíž je to asi jiný systém
22:38:48
17.02.2010
17.02.2010
Pavel P..
-> Nwkt:
22:17:37
17.02.2010
17.02.2010
Nwkt
-> Pavel P..: Tak jednu kopii ke mě
22:13:02
17.02.2010
17.02.2010
RON
zdá se mi to, nebo obě ty auta mají na zadní nápravě áčka? jinak rapid moc pěknej
22:12:50
17.02.2010
17.02.2010
Pavel P..
-> THOMMY : nebyl.. už jsem to posílal několika lidem.
22:08:54
17.02.2010
17.02.2010
THOMMY
-> Pavel P..: Krása, byl by pro tebe problém poslat na mail?
21:46:24
17.02.2010
17.02.2010
U-Geen
-> minno: to bude naaranzovany :)
21:45:22
17.02.2010
17.02.2010
minno
-> U-Geen: ale na tej fotke vidím ten pás nezahačkaný a aj tak je krátky :)
-> MATTESS: nooo keby si bol taký dobrý
Ale aj tak sranda, vpredu navijáky, vzadu nenavijáky.
-> MATTESS: nooo keby si bol taký dobrý
Ale aj tak sranda, vpredu navijáky, vzadu nenavijáky.
21:34:27
17.02.2010
17.02.2010
MATTESS
-> minno: chceš to taky vyfotit?
21:31:09
17.02.2010
17.02.2010
U-Geen
-> minno: uplne stejne, mely ty hacky na vrchnich uchytech.
21:10:38
17.02.2010
17.02.2010
minno
a tie zadné pásy - na to, že sú to nesamonavíjacie mi pripadajú na tých fotkách nejaké krátke - akoby navinuté samonavíjacie. Zadné nesamonavíjacie sa tiež niekde "vešali" tak ako predné?
21:08:38
17.02.2010
17.02.2010
Quest
hlavně to snížení dodalo sportovní výraz
21:02:07
17.02.2010
17.02.2010
MATTESS
-> David.: tenhle taky ne img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/3729_2007-07-18_
17-11-57_95.jpg