Škoda 130, Rapid export do NDR.

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [8]:

Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.:

Text:

Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Pavel P..
Založeno: 16.02.10 22:28   Poslední změna: 16.02.10 22:36

Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:

20:49:26
17.02.2010
David.
teď jak si prohlížím pořádně ty fotky tak jsem si všiml jedné zvláštnosti ani 130tka ani ten rapid nemají zástěrky
20:45:42
17.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> exwrcteam: 3
19:48:29
17.02.2010
exwrcteam
kde soudruzi z cssr udelali chybu.. to soudruzi v NDR napravili3
18:27:22
17.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
moc pěkný,hlavně ten rapid je úžsnej
18:10:15
17.02.2010
minno
Keď tu tak o tom diskutujete, neviete náhodou niekto či sa robili na vývoz nejaké verzie eMiek s čiernymi rámami okien dverí?
17:54:19
17.02.2010
tonek.favo
Sou to nádherně udělaný auta, škoda že byly na export.4 Ale fakt moc pěkný, souhlasím, že po snížení to vypadá jako auto1
15:37:36
17.02.2010
jarda.u1
-> Komár 1981: u toho obrazku je napsano cocpit 105,takze se nejedna o tu 130l
15:33:26
17.02.2010
Komár 1981
Sali me zrak, nebo ta 130tka ma echt stary pristrojovy stit 105Sky?
15:32:22
17.02.2010
tunerlada
moc krásnej ten rapid6
14:57:31
17.02.2010
MATTESS
-> Nwkt: 3
14:57:14
17.02.2010
Quest
-> Nwkt: já ti dám tuzing3
14:55:34
17.02.2010
Nwkt
-> Quest: Hroznej tuzing co
14:53:17
17.02.2010
Quest
obě dvě ty auta, nemám slov 9 .
12:59:54
17.02.2010
MATTESS
takhle dole jsem měl předek, když jsem měl v kufru 2 elektromotory1
12:56:41
17.02.2010
Pavell
ty kufry jsou určitě jen pro představu jakej to má útulnej kufr3

každopádně to vypadá uplně jinak,,ty proužku na bocích jsou parádní....
12:52:38
17.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s 17.02.10 12:50:36: To není jen tím co má v kufru, to má sníženej i zadek i ten Rapid je sníženej viz. moje příspěvky ze včera večer.
12:50:36
17.02.2010
petr s
-> Pavell: Podívej se co má v kufru
12:49:14
17.02.2010
Pavell
jakto že ty vývozní měly tak nízký předky,,takhle to vypadá jako auto! ten bílej rampouch je bomba!!!
10:14:12
17.02.2010
Pavel P..
-> David.: tak proto je tam nemám...dik za vysvětlení :-)
10:11:16
17.02.2010
David.
-> Pavel P..:

tak jsem si blbě pamatoval- nápis.

jinak s pásama je to trochu jinak, povinně se dávaly až od 8/86 a u 130tky automaticky samonavíjecí.tady jsou dodány a je vidět že to nejsou moravany takže možná dodělávka od dovozce tudíž by to vypadalo právě na model 85/86. Já mám např. 3/86 ale tím že to bylo předváděcí tak tam už vzadu samonavijáky jsou
10:06:11
17.02.2010
jarda.u1
-> Pavel P..: ja mam taky 130 l r.v.86 z aznp a zadni pasy mam samonavijeci.
10:02:53
17.02.2010
Pavel P..
-> David.: zvláštní že mám 130L model 86 z Vrchlabí a zadní pásy nemám žádný..



a nápis u Škoda 130GL je rozdělený trochu jinak, na levé straně je Škoda 130 a na pravé jen GL. :-)
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 10:05:30
09:25:24
17.02.2010
Trax
Pavel P.. 16.02.10 23:38:01 napsal:

→ Trax: tož?1




Má rádio a nemá anténu a ma GL palubku i ipury na dveřích a má štítek jen 130... Ale třeba na vývoz obyč palubku ani nedávali... Nevím, zas tolik jsem to nikdy nestudoval...4
08:38:00
17.02.2010
David.
Pavel P.. 16.02.10 23:47:01 napsal: prostě a jednoduše tam místo nápisu Škoda 130 má být GL pokud by to byla 130GL, jinak tam chybí nerez písmenko L pokud by to byla 130L z Vrchlabí ve zvláštní výbavě GL.



chybí tam "eLko" u GL byl nápis rozdělený na levé bylo "škoda" a napravo "130GL" u toho co máme my dva je nápis na pravé straně u sebe "škoda130L" dle zadních pevných pásů se jedná o variantu 85,možná začátek 86 protože pak se i u nás v základu dávaly do 130tek samonavíjecí pásy i dozadu,navíc vepředu je jen nápis škoda, místo škoda 130.Jinak vzadu by to mělo mít dvě mlhovky.
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 08:47:33
08:33:44
17.02.2010
David.
novomi 17.02.10 07:40:12 napsal: Teď koukám na ty budíky ve š130. Vždyť je to ten nejstarší typ 1 . V tom měli nějakej bordel.



ale tam je napsáno že se jedná o přištrojovku 105L4
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 08:52:46
07:40:12
17.02.2010
novomi
Teď koukám na ty budíky ve š130. Vždyť je to ten nejstarší typ 1 . V tom měli nějakej bordel.
07:16:30
17.02.2010
MATTESS
po revoluci měl skoro soused červenýho Rapida z Deutschlandu. Pokud si to dobře pamatuju, vypadal takhle img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3729_2007-07-18_ 17-11-57_95.jpg

Hrozně jsem ho "žral"

-> Pavel P..: díky Pavle, krásný obrázky
00:12:11
17.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr.Lumpy: Ano dělal a ostatní je už silně OT raději to ukončíme.
00:04:08
17.02.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: ty co dělal saky - mám za to že saky dělal 26 cm a seriovou tuhost...



k úpravám řady 742 - sám upravuji ale tak nějak rozumně, proste nacpat spoustu peněz do motoru kterej stejně houby jede je nesmysl
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 00:08:45
00:01:00
17.02.2010
Klubko_
-> minno: huste ty sterace maj. Jak ses tenkrat ptal na ten muj mechanismus steracu z fabie, tak tohohle chci docilit a zvysit jejich rychlost. 6

-> matoo: sterace jsou dulezite 6
23:55:28
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr.Lumpy: L/A 260mm originály a nebo to co dělal Saky? Sachsy bych vzal na porovnání a i na budoucí projekt oproti dnešnímu trendu přitvrzovat série je to nebe a dudy. Nemyslím si, že úpravy 742 jsou krokem špatným směrem...
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 23:55:51
23:53:04
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Pavel P..: nj taková blbost :-D
23:47:50
16.02.2010
matoo
-> Pavel P..: a antena to neni12
23:47:01
16.02.2010
Pavel P..
prostě a jednoduše tam místo nápisu Škoda 130 má být GL pokud by to byla 130GL, jinak tam chybí nerez písmenko L pokud by to byla 130L z Vrchlabí ve zvláštní výbavě GL.
23:41:44
16.02.2010
matoo
-> Pavel P..: kto to rikal, ja to rikal...dit to je jasny jako antena
23:41:29
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: o pružinách samozřejmě vím. Dokonce tu byly i inzerovány. K tlumičům myslím že normálním člověk si koupí nějaký přitvrzený možná pokud sežene od známýho např. ty tvoje Sachsy na "co chceš" (teď se neuraž). Jinak určitě víš že úpravy řady 742 je krok špatným směrem ;-) doufám že to chápeš...
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 23:43:17
23:40:08
16.02.2010
minno
-> Pavel P..: tak potom nápis GL na zadnej kapote
23:38:01
16.02.2010
Pavel P..
-> matoo: no už se blížíš...1

-> Trax: tož?1
23:37:14
16.02.2010
matoo
-> minno: minno, ty si teda riadny steracofil3 3 4
23:36:19
16.02.2010
Trax
-> Pavel P..: No, už mě jedná možná věc napadla... A to je fakt, ze je to sice prkotina, ale chybí tam...1
23:36:16
16.02.2010
matoo
-> Pavel P..: inak hento je GL nie L, vid tabulka
23:35:33
16.02.2010
minno
-> Pavel P..: zadné opierky hlavy?:)
23:35:03
16.02.2010
minno
a všimli ste si, ako majú krásne dole nízko stierače? :)
23:34:36
16.02.2010
Pavel P..
-> matoo: opěrky jsou v pořádku...

-> Trax: malá drobnost co je na 130L z Vrchlabí1
23:34:16
16.02.2010
matoo
-> Trax: hlavne dobovy audiofilovia by si to mali vsimnut4
23:33:27
16.02.2010
matoo
-> Pavel P..: jo uz to mam, je to zaujimave ze to tam neni, lebo potom nechapem naco tam je ta vec ku ktorej je to potrebne
23:32:15
16.02.2010
Trax
-> Pavel P..: Taky nevim, co ti tam chybí... Prozrad4
23:30:23
16.02.2010
matoo
-> Pavel P..: tak potom ma napadaju uz len opierky, ale to neviem ci bolo v hentej vybave
23:29:24
16.02.2010
Pavel P..
-> matoo: nééé nemyslim dveře3 je to taková drobnost a zástěrky to nejsou..1
23:29:17
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Pavel P..: sklápění předních sedaček? 1
23:28:42
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr.Lumpy: A víš alespoň že L/A pružina je zadní sériová a přední taky jen s tím že je kratší o 24mm? Když řízneš sérii, tak máš dokonce o chlup tužší pružinu než je L/A.



A L/A tlumiče? které myslíš, Sachsy na šotilinu a nebo Sachsy na asfalt? Až seženeš ty asfaltový dej mě vědět, rád jich koupím bednu.
23:27:04
16.02.2010
U-Geen
-> Pavel P..: a s barevnejma poklicema tuplem :)
23:27:01
16.02.2010
matoo
-> Pavel P..: myslis tie dvere? 3 3
23:25:15
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: myslím že do normálního provozu jsou tak pružiny a tlumiče dle la...
23:22:38
16.02.2010
Pavel P..
každopádně takhle snížený a s těma polepama to má takovej sportovní šmrnc...1





jinak kdo všimne jedného nedostatku na té červené 130L? jaksi tam něco chybí a je mi záhadou proč9
23:19:46
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Co mám ověřeno tak Gunsch to takhle dělal na 100% a pokud tomu dáš i tužší tlumiče, tak proč ne. Na dobré silnici to bude fungovat. Koneckonců mistr Evropy Oskar Král jezdí 130RS úplně na dorazech a to trať mnohdy není zcela rovná.



Tím tady zas nechci tvrdit, že do provozu je to ideální aby se toho zas někdo z místních kecálků nechytil.
23:12:53
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr.Lumpy 16.02.10 23:11:33: Nejlepší je výměna u vlečky za kyvkové, tam si alespoň dost pomůžeš tuhostně a jinak už jsem to napsal...
23:12:24
16.02.2010
VeTeV
-> Tuner#2: no já si nedělám o úpravách velké iluze - stačí mě co jsem viděl u kábra ... takže jsi mě jen potvrdil, že se šlo cestou nejmenšího odporu - ale jak říkáš náš tankodrom vs. jejich silnice (i když v DDr nevím jak to bylo), tam se to asi dalo snést....
23:11:33
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: tak co je to za pružiny?



-> VeTeV: podle mne flexa tuning zadních pružin je nejlepší v poměru cena/kvalita ze všech pružin na trhu...



edit: myslel jsem hlavně pření ale jde to aplikovat i na zadní pružiny (bylo editováno v 23:15)
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 23:15:47
23:08:39
16.02.2010
ondie
ten bílej rapl je parádní,ty polepy sou fakt supr
23:08:28
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: No skoro jsi na to kápnul. V tej době to byla běžná praxe dealerů v Německu, pružina se ucvakla a přihnul zakončovací závit. Dělal to tak i vyhlášený úpravce Gunsch a proto všude píšou, že měl upravené pružiny jak přední, tak zadní a třeba předek kolikrát téměř ležel na dorazech. S ohleden na kvalitu tamních silnic to ale zas takový problém nebyl.
23:03:06
16.02.2010
VeTeV
-> Tuner#2: tak šup sem s tím - já todle vidím prvně tak mě to zajímá je-li v tom nějaké vyšší know-how než flexa a záměna zadních pružin 4
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 23:03:41
23:01:57
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Ne.
23:01:30
16.02.2010
Pavel P..
Tuner#2 16.02.10 23:00:20 napsal:

→ VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost

spolehlivý zdroj.


google translator?3
23:00:20
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost spolehlivý zdroj.
22:59:34
16.02.2010
VeTeV
-> Tuner#2: to mě zajímá jak to poznáš, ale musí se nechat, že to není jak na našich prospektech parník primátora Vacka
22:56:24
16.02.2010
Vilda - zrušená registrace
Hezké, jen nechápu, proč na tom prospektu 130 je přístrojovka ze 105S a 1209 Třeba byla za příplatek horší výbava3
22:56:17
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Trax 16.02.10 22:50:29 napsal:

Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?
Opravdu to chceš vědět?
22:55:32
16.02.2010
jarda.u1
To musela bejt nadhera v ty dobe1 Koukam,ze na ty cerveny meli sundany dvere na foceni interieru 3 4
22:55:13
16.02.2010
VeTeV
každopádně nepřebesl se gen a dnes se tady vše zbytečně řeší a vše je staré jak socialismus sám.... kdepak historie se stále opakuje



ale ty polepy jsou krásný
upraveno 2x, naposled 16.02.2010 22:55:42
22:52:52
16.02.2010
Pavel P..
-> VeTeV: soudruzi z virtu neznali soudruhy z NDR3 respektive soudruzi z virtu ne*ukali soudružky z NDR aby z nich vytáhli know-how soudruhů3
22:50:29
16.02.2010
Trax
Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?
22:49:42
16.02.2010
VeTeV
krasně vytuněná auta - vzorná áčka na zadku, vepředu položené... dneska se tady na to vedou debaty, upravuje se to všemožně a soudruzi v NDR to tak měli dle katalogu v sérii - kde udělali soudruzi z virtu chybu? 5
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 22:50:10
Extreme Tyres