
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
-> VeTëV: studeňáky jo? copak jsi mi to pájel? 

-> Pavel P..: a bude nalezite odmitnuta - nasrat...


-> VeTëV: přijde reklamace



-> gim: -> Labros: -> Pavel P..: holoto jedna - to se vam to bavi na muj ucet - jen pockejte az se vam ty moje studenaky rozletej 

-> Labros: byla by docela prdel k nemu zajet s polorozebranym autem, ze uz na nej ceka ;-)
-> Pavel P..: tak musim ho trochu popíchnout, ne 

-> Labros: jj asi jak psal pavel, jirka mi rek narovinu, ze po tech vasich hujdach na skodovku nesahne :-) mam sikovnyho klempiru na chalupe, kde je skodovka uskladnena takze s tim nemam problem...
-> Labros: no myslim že větévka má jiný starosti než zase vařit nějakou hajtru...

-> gim: čili ať koupíš jakoukoliv škodovku, tak stejně půjde na vyvářku... Snad tahle nebude tak strašná a Větévka, potažmo jeho svářečka, nebudou tolik prskat 

-> Labros: netvrdim ze by to slo, jen to do me hustil tata. Pude to vyvarit. Skrz to neni, zkousel sem to prorazit sroubovakem a vydrzelo to, asi tam moc matrose nebude, ale drzi to.
i tak moc pekny a zachovaly kus !!!



-> gim: to myslíš, že by šlo zachránit? zejména ten předek u těch brejlí mi připadá, že je to celý shnilý skrz.
-> gim: u me necekej jina slova - znova bych to nedelal ani nahodou
-> VeTëV: ze to rikas zrovna ty ;-)
-> gim: srat na to :-))
-> VeTëV: tak to je jasny ;-) sice tata do me hucel, abych to jen poradne vybrousil a zakydal tlumexem, ale nedam se. Ale je pravda ze by to jeste par let vydrzelo :-)
-> gim: vyrezat vyvarit :-))
takle odstrojena tam tedka bude stat, nez bude cas sundat druhou stranu a poradne to oskrabat, a odvezt na vareni
to byly nejhorsi mista a ani ty nejsou tak spatny, pze ta rez co tam je videt, neni ani tak na povrchu toho plechu, ale spis zbytky rzi z blatniku na medvedim hovne, kteryho tam bylo neskutecny mnozstvi, treba dole na prahu ho byly dobry 2cm, ale taky to tam je krasne zdravy, akorat to bylo blbe nacpany do blatniku a tam se dostala voda a vyrezlo to skrz...