Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
Jinak tam máš jednu trochu neaktualitu: Karoserie - původní, svářečka na ní ještě nesáhla, a víceméně není ani potřeba.

-> gim: Ale to je elektronickej karbec, co? No každopádně máš dalšího skoroveterána.. a parádního.
-> Labros: tak to vareni bylo domluveny pred jirkou, takze parada, sice to trvalo dyl, ale neni kam spechat takze spokojenost velika...
-> Tomo: vsechno krom tohodle vareni je naprosto ok. Kolem tech hadic v pohode, podlaha ok, a kufr krom par tupek, ktery sem vybrousil je taky v poradku. Prahy a lemy jsou netknuty, tak proc na to sahat svareckou vic nez je nutny. Navic kdyz jsou puvodni. Spokojenost velika :-)
-> gim: tak vidíš, nakonec to nebyl s vyvařením takovej problém, zvládls to i bez Větévky ;)
-> Labros: motor :-D hotovej sepot kvetin. 89" rok typ CB3 a motor 2.0 16ventil bohuzel stara verze takze karbec a 66kW, chova se to jak naftak. Ale jezdi tak neni co resit.
-> Tomo: uvidime, nejdriv zkusim po znamejch a pak se uvidi...
-> gim: Neslyším motor!? Co je to přesně za typ? Obě barvičky obou aut jsou pěkný. ;)
-> gim: tak rozhadzuj,rozhadzuj

daj to aj na virt urcite tu bude niekto :)

jeste jedna fotecka tech mejch povozu
-> Tomo: diky :-)
Jinak mam problem s lakovanim, krom toho ze je potreba toho nastrikat vic, nez sem cekal. Zacina byt problem kde a kdo. Kamarad co to mel delat ma popalenou ruku a ten u koho se to melo delat se stehuje :-/ jeste rozhodim site.
co neni na fotkach tak sem jeste vybrousil kufr, a natrel zakladem, pak prijde jeste jedna vrstva a final.
-> gim: nadhera !!!

a jeste dalsi vrstva cehosi, a na to jeste neco prijde
tak auti je vyvareny, tedka oplacavam :-D
o víkendu se konečně začalo pracovat na autě...
Tak zase sem po delsi dobe ozivil povozidlo, vymenil kotouce a odvezl na vareni, asi to bude trvat dyl, ale nic me netlaci. Docela me prekvapilo jak se mi s tim prijemne jezdi :-) jen me stve rizeni, ale to se jeste doladi, casu mam dost