Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

14:52:17
13.10.2014
Majklsto
-> vhml: Aby sa ti nestalo, že ten elektrický ventilátor bude hnat tolko vzduchu, že mechanický ventilátor ho nebude stíhat odoberat, takže ti prúd vzduchu bude roztáčat motor a závratne stúpne výkon 4
22:30:37
12.10.2014
m8rinek
Stejně to je divný...



Já mam malej tlačnej spal spínanej čidlem, pokud motor dlouho zatěžuju a pak odložim tak mechanika přestane dostatečně chladit a v tom přichází na řadu spal, který to dochladí...
21:28:28
12.10.2014
vhml
-> Tomáššš 12.10.14 21:15:51: myšlenku jsem měl stejnou. Ale nevím z čeho použít takhle malej chladič s tak velkýma koncovkama na hadici ( možná nějakej IC? ) a jak udělat hadice aby to nějak vypadalo
21:15:51
12.10.2014
Tomáššš
-> vhml: mna napada do medzisteny medzi motorom a interierom ,popripade vedla povodneho chladica dat druhy a tym padom bude dvojity :D len ako by to chladilo netusim :D
21:14:21
12.10.2014
Tomáššš
-> castrol 12.10.14 20:25:25: uz sa to tu o tom pisalo
20:28:38
12.10.2014
vhml
-> Tomáššš 12.10.14 20:14:49: přidat chladič by bylo fajn, ale kam a jakej aby to nebyla strašná opičárna...
20:27:56
12.10.2014
vhml
-> Bedřich - zrušená registrace 12.10.14 20:11:32: 380mm, otáčky nevím. Je to z nějakého renaultu, pocitově tlačí hodně. S aerodynamikou stovky je problém, že vzniká podtlak na blatníkách a pak se to ,,pere" s mechanickým větrákem. Tohle by tam spolu s mřížkou pod větrákem mělo zajistit dostatečný množství vzduchu k čerpání.
20:25:25
12.10.2014
castrol
-> vhml: a nebude ten el. branit romu mechanickemu ?
20:19:49
12.10.2014
Tomáššš
-> Bedřich - zrušená registrace 12.10.14 20:11:32: tak ty si na to kápol :) nieco podobne som mal na mysli ...
20:14:49
12.10.2014
Tomáššš
-> vhml: len som riagoval ked som videl dve rozdielne lopatky ... pohlad laika 4



edit : mal som na mysli ze ci to netreba so synchronizovat aby spolu spolupracovali a tahali viac vzduchu . Druha vec co ma napada je ci by nebolo dobre zvacsit okruh vody alebo pridat chladic ,ale to je len moj nazor nic viac. samozrejme , som zvedavy ako to bude chladit,bodaj by sa to zlepsilo :)
upraveno 1x, naposled 12.10.2014 20:18:42
20:11:32
12.10.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: Jediné co tak udělá ten elektrický ventilátor je ten, že úplně vyruší ten mechanický.Jaká je to velikost ventilátoru?
20:10:39
12.10.2014
vhml
Jak se to bude chovat reálně netuším. Inu zahodit se to nechá vždycky 3
20:08:56
12.10.2014
mirecek.666
-> vhml: to bude takovej chladící reaktor:-), jak píše -> Tomáššš: aby se to pak nějak nehádalo u toho chudáka chladiče:-)
20:08:03
12.10.2014
vhml
-> Tomáššš 12.10.14 20:04:38: jakej vliv by na to měl mít sklon a tvar lopatek?
20:07:39
12.10.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> Tomáššš: Jako že by ten elektrický dodal tolik vzduchu, že ten mechanický by jej nestačil odebrat?Určitě ne.
20:04:38
12.10.2014
Tomáššš
-> vhml 12.10.14 20:02:31: nebudu si vadit ? ked kazdy ma ine "lopatky" a iny sklon lopatiek , kazdy z nich bude inak brat vzduch ...
20:03:26
12.10.2014
vhml
-> francomk 12.10.14 20:01:47: tak nějak v to tajně doufám, že zapnutím nepřijdu o další výkon, jen ho začne žrát alternátor místo vrtule 3
20:02:31
12.10.2014
vhml
-> Tomáššš 12.10.14 19:58:11: mechanickej poběží pořád, v případě potřeby spustím i elektriku.



-> mirecek.666 12.10.14 19:57:25: mě právě topení dosud neřešilo nic, protože tam je výměník s horkým olejem. Teď v kombinaci s olejákem to taky bude lepší
20:01:47
12.10.2014
francomk
-> Tomáššš: tým SPALom to bude poháňať 3
19:58:11
12.10.2014
Tomáššš
-> vhml: budes mat len jeden ventilator alebo dva ?
Extreme Tyres