skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
15:54:47
27.10.2014
27.10.2014
vhml
-> Luky 27.10.14 15:34:00: bla bla bla
15:34:00
27.10.2014
27.10.2014
Luky
-> vhml: hele já se tomu bubnu vlastně ani nedivím
15:20:02
27.10.2014
27.10.2014
vhml
-> Eidy 27.10.14 15:11:59: Počkej si na videa, ty jsou výživnější :-) Vzhledem k počasí chlazení problémů. To by v pohodě vydrželo i chlazení původní. Akorát jsem si na zkouškách hrál s větrákama na olej. Za jízdy když ho zapnu ve 100 stupních tak během chvíle to padne na 90, níž v tempu nejde. Zajímavý ale bylo když se zastavilo. Do tří minut tam bylo skoro 70 i když tam ještě za chladičem je výměník. Takže to zřejmě něco málo uchladí :-)
15:11:59
27.10.2014
27.10.2014
Eidy
-> vhml: Fotky moc pěkný. Teda hlavně to co je na fotkách. A co chlazení a teploty?
15:08:49
27.10.2014
27.10.2014
vhml
Tak další Revival máme za sebou. Tentokráte ne tak úspěšně jako z zjara. Ale i přes to, že se sralo co mohlo, vše se odehrávalo v pohodě a dobré náladě. Cestou do Prahy bouchlo kolo na káře, ráno na startu se spálila druhá pojistka, takže jsme první a nejdelší přejezd celé soutěže jeli bez veškeré elektriky uvnitř auta ( teploty, tlak, otáčkomer, topení v 5 stupních venku atd. ), takže to vše začalo s velkou parádou. Na druhé zkoušce jsme se v polohodinách hezky projeli cca 10 metrů asi tak 20cm od haldy kamenů v lomu, které by nám celý předek asi úspěšně zlikvidovali. A jako zlatý hřeb akce se na předposlední zkoušce roztrhnul buben podél drážky na klínek. Klínek se ustřhnul, kužel protočil a bylo po závodění ( následně jsme nasadili klínek náhradní a volným tempem se vydali na půl cesty pro plaťák ). Svezli jsme se ale moc hezky jak snad je a bude vidět z fotek a videí :-)
18:14:17
20.10.2014
20.10.2014
vhml
Tak jsem to dneska projel ještě jednou, z pásky už se kouří jen minimálně i pokud svody krásně svítí :-)
Bokem to taky jezdí, tak to asi dál nebudu řešit.
S olejem 100 stupnu to maže 3-3,5 , na volnoběh 1,5atm.
Zajímavý je, že úplně studenej olej maže na sytič 3atm, kdežto když má 30stupnu, tak maže skoro 4atm. Jestli ho úplně za studena tolik brzdí odpory chladiče...?
Bokem to taky jezdí, tak to asi dál nebudu řešit.
S olejem 100 stupnu to maže 3-3,5 , na volnoběh 1,5atm.
Zajímavý je, že úplně studenej olej maže na sytič 3atm, kdežto když má 30stupnu, tak maže skoro 4atm. Jestli ho úplně za studena tolik brzdí odpory chladiče...?
11:22:47
19.10.2014
19.10.2014
Jozka
-> vhml: Jo, to už má alespoň takovej "průmyslovej" look.. a mohlo by to snýst i nějaký menší násilí..
11:12:07
19.10.2014
19.10.2014
vhml
Stovka po měsíci oprav úprav opět jezdí. Jak to chladí bohužel nelze v takovým počasí posoudit.
Mám ale radost z tlaku oleje. Dával jsem jiný prsa, kolečka i koš a je to lepší. Za studena tlačí kolem 3,5atm a stejně tak tlačí i při 80 stupních oleje. Takže čerpadlo nějakou rezervu má a zřejmě to jen reguluje kulička. Na volnoběh při 1000ot a 80 stupních to pak maže 2atm což je super.
Mám ale radost z tlaku oleje. Dával jsem jiný prsa, kolečka i koš a je to lepší. Za studena tlačí kolem 3,5atm a stejně tak tlačí i při 80 stupních oleje. Takže čerpadlo nějakou rezervu má a zřejmě to jen reguluje kulička. Na volnoběh při 1000ot a 80 stupních to pak maže 2atm což je super.
21:54:19
17.10.2014
17.10.2014
vhml
Tohle by možná šlo i elegatně zespod nárazníku mezi SPZ a gumu www.ebay.com/itm/.../3711
59527307?pt=Motors_...
20:37:46
17.10.2014
17.10.2014
vhml
-> Jozka 17.10.14 19:22:48: dělaj to asi i ve stříbrným obalu. Ale to bude taková tá čínská stříbrná
19:32:58
17.10.2014
17.10.2014
T
-> vhml 17.10.14 19:07:27: tak jak vidno, tak to asi i funguje nejel jsem s tim,ale viděl jsem to venku s porovnání s nějakýma klasickýma dálkama a vypadalo to fakt hodně hezky
19:22:48
17.10.2014
17.10.2014
Jozka
-> vhml: Jasný.. no, třeba existuje i nějaká retro verze..
19:09:20
17.10.2014
17.10.2014
Tomaso435
-> vhml: jak se u toho opičák zachychtá.. ale je to masakr to se musí uznat...
ale docela bych byl posranej to mít na viditelným místě na denním autě... musim vymyslet kam to schovám :)
ale docela bych byl posranej to mít na viditelným místě na denním autě... musim vymyslet kam to schovám :)
19:07:27
17.10.2014
17.10.2014
vhml
-> Tomaso435 17.10.14 18:33:56: tohle je ta nejsilnější verze dlouhá 1,3m. Na stovku by pěkně pasovala 35" varianta mezi gumy na nárazníku www.facebook.com/video.ph
p?v=10204383...
19:05:57
17.10.2014
17.10.2014
vhml
-> T 17.10.14 18:39:00: já to viděl na Šumavě, i oproti výbojkám je to úplně jinej level.
-> Jozka 17.10.14 18:53:45: tak na krásu to není. Ale na závody, položený na nárazníku, to asi úplně neurazí.
-> Jozka 17.10.14 18:53:45: tak na krásu to není. Ale na závody, položený na nárazníku, to asi úplně neurazí.
18:53:45
17.10.2014
17.10.2014
Jozka
Vypadá to ovšem příšerně..
18:39:00
17.10.2014
17.10.2014
T
-> vhml: viděl jsem to letos u nás na Rally Příbram a svítí to jako prase :-O
18:33:56
17.10.2014
17.10.2014
Tomaso435
-> vhml: já si řikal co to je... už to vim img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../9116_2014-08
-12_19-00-36_60.jpg
...víš jak to svítí ? viděl si to už ? :) celkem lákavej upgrade... vrácení origo masky a do výřezu toto :)
...víš jak to svítí ? viděl si to už ? :) celkem lákavej upgrade... vrácení origo masky a do výřezu toto :)
18:26:45
17.10.2014
17.10.2014
vhml
Vrtá mi hlavou upgrade světel. Sice to bude aktuální až na jarní Revival, ale jestli mám dát 600 za Wesema co jsem rozbil, nebo 2000 za takovýho drobečka s výkonem jako 2kW a položit to na nárazník :-)
Odkaz ilustrační, ten za 2000 nemůžu doma najít, ale bylo to v podstatě to samý
www.ebay.com/itm/.../1213 75306500?pt=Motors_...
Odkaz ilustrační, ten za 2000 nemůžu doma najít, ale bylo to v podstatě to samý
www.ebay.com/itm/.../1213 75306500?pt=Motors_...
20:59:35
14.10.2014
14.10.2014
Pavel P@nkáč
-> Majklsto: ze by nekdo konečně (VHML) vymyslel perpetum mobile?