Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

22:45:53
06.04.2014
vhml
Teď jsem zjistil, že je docela hezký proklikávat mezi první a poslední fotkou :-)
22:11:25
31.03.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: V tom případě na Favo zapomeň, to je pořád směřovaný na 14.0V regulovanýho napětí pokud vím... ber něco modernějšího co reguluje na 14.4V. Teda pokud teď nekecám, ale mám pocit, že tohle napětí má třeba ten 120A Bosch co mám v koktě...
22:09:36
31.03.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 31.03.14 21:59:03: váha mě moc netrapi a do budoucna bych to rád smeroval na nejakej sofistikovanejsi altik. Byť jen třeba obyčejnej favorití s vestavěným regulátorem kterej snad bude fungovat taky líp.
21:59:03
31.03.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: No já tomu prd rozumím, závodům ještě míň, takže kecat ti do toho nebudu. Ale než takhle obelhávat různý vykopávky bych se skoro díval po nějakým moderním altíku a regulátoru co je stavěnej třeba na 14.4V nebo něco podobnýho... ale samozřejmě netuším, jak jsou na tom z pohledu váhy, která je pro tebe asi podstatná.
21:54:14
31.03.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 31.03.14 21:52:23: vzhledem k povinnému svícení mi to netrápí
21:53:03
31.03.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 31.03.14 21:50:36: altík samotnej asi jo. Ale všechny elektriky mi dávaly v zátěži celkem smutnejch 13,3-13,5V což na nějaký velký dobíjení není. Každopádně tak jako tak vezem určitě další regulátor sebou v autě.



Že jde elektrika taky nějak naladit jsem slyšel, ale zatím nezkoušel.
21:52:23
31.03.2014
dragon_cb_cz
-> m8rinek: A BTW, 14.7V dobíjecího napětí mi teda zrovna ideální pro spolehlivost nepřijde, to už je napětí kdy baterka docela zvesela plynuje a dlouhodobě by z ní byla pěkná nafouklá konzerva...
21:50:36
31.03.2014
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Jasně, ale tím spíš bych mechanickej regler zahodil obloukem - zvýšená spolehlivost elektronickýho podle mě bohatě vyváží ne-dobíjení na volnoběh když se teda rozhodne rozsvítit všechno co na tom autě má. Během závodu jako takovýho předpokládám motor drží celkem konstantně v otáčkách, kde altík těch 300 nebo kolik wattů zvládne ukrmit naprosto v klidu....
21:49:33
31.03.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 31.03.14 21:44:34: nabít baterku mě jistě nenapadlo 3
21:47:06
31.03.2014
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Zrovna u auta na závody jde docela o spolehlivost, protože nejedeš pro rohlíky, ale zaplatil sis startovný, ubytko a pak někde stát jak penis kvůli špatnýmu dobíjení...



Vhml nejede nějakou polní rally...
21:44:34
31.03.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: U auta určeného na závody bych tohle fakt moc neřešil, dokud to funguje tak tam nech co tam je a pak tam frkni elektrickej PAL a když přijedeš ze závodů, tak to prostě kuchni na nabíječku a basta... pokud jsi vybral LIDL při poslední akci, ani to pak nemusíš hlídat 4
21:38:51
31.03.2014
vhml
Baterka byla starší, už jsem dal novou. A když jsem dával novou baterku, chtěl jsem pro dobrej pocit dát i novej regulátor. Inu nezadařilo se...
21:35:09
31.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 31.03.14 21:26:34: Taky si myslím, že starty budou problémem někde jinde než v samotné hodnotě dobíjení... (startér samotný, kabely/kostra, atd.)
21:26:34
31.03.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: I PAL se dá poladit, pod víčkem jsou proškrabovací odpory pokud vím. Spíš mě trochu překvapuje, že to pořád řešíš - to se chystáš s tím autem tak často stát na volnoběh a zároveň do všech světel dávat žárovky z atlantickýho majáku? I kdybys měl ve světlech dohromady 300W, tak to pořád rozumná baterka zvládne bez jakýhokoliv dobíjení krmit hodinu...
21:04:59
31.03.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 31.03.14 20:59:15: on ten elektronickej PAL není taky kdovíjakej zázrak a všechny co jsem zkoušel dávaly málo. Zlatá mechanika. Jen je třeba jí naladit.
20:59:15
31.03.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Tvl tohle nepochopím, PAL elektronickej regler se dá koupit za hezkej úsměv fungl novej a za námahu s odvezem jetej...
20:25:05
31.03.2014
m8rinek
-> vhml: Komu není rady :D.
20:20:08
31.03.2014
castrol
-> vhml: ja to stale vravim ze vika je srot ,ale nie sak za taku cenu sa to oplati 69
20:14:17
31.03.2014
vhml
Vika: díly zaručující kvalitní zábavu. Potřeboval jsem regulátor dobíjení, Jezpol jsem nesehnal. Vzal jsem Vika s naivní představou ,že na regulátoru není co zkurvit. Je...



1) vůbec nepasoval na díry, musel jsem je probrušovat.

2) chudák regulátor zapomněl že je regulátorem a to regulování pojal dost vlažně. 13,5V v otáčkách bez zátěže...

3) Aktivně a už dost v krizi jsem se rozhodnul, že připojím do obvodu nalhávací diodu. Jaké bylo překvapení když jsem faston vytáhnul i s protikusem z plošnáku.



Regulátor jsem tudíž zahodil ( a následně sebral kvůli reklamaci ) a dal zpátky mechaniku. Trochu jsem si pohrál s naladěním. Bez zátěže sice má 14,7V , ale s tlumenejma 14,3V a s plnou palbou 13,8V. K tomu novou baterku a doufám, že už je od veškerejch problémů se startováním pokoj.
upraveno 1x, naposled 31.03.2014 20:14:42
17:19:27
25.03.2014
onba
Slušná diskuze tu proběhla. 7 Světla pěkný, teď to teprve bude svítit...
Extreme Tyres