skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
11:39:40
08.04.2014
08.04.2014
T
-> vhml: : umístění teda hooodně dobrý
10:53:29
08.04.2014
08.04.2014
vhml
Mnohým jsem slíbil, že ve stručnosti sepíšu o čem akce, co to stojí a co to obnáší, aby věděli, jestli to taky chtějí ject.
Dlouho jsem mluvil o tom, že bych si Revival zkusil, ale k činu jsem se neměl. Až někdy kolem Vánoc jsem byl postavenej před hotovu věc: ,,Přihlásil jsem tě na Revival“ .
Plyne z toho poučení číslo jedna – pokud chcete ject, neváhejte s přihláškama, bývá velice rychle ,,vyprodáno“.
Začaly tři měsíce denních příprav, kdy jsem skoro měl chuť s tím seknout, protože vzít v autě všechno a předělat to ,,na čisto“ bylo skutečně na dlouho. Nový motor, naladění, nápravy, pružiny, elektroinstalace, světla, atd atd.
Poučení číslo 2 – pokud chcete ject s nějaký polovrakem, vybodněte se na to rovnou. Budete tam za exoty a to auto to nepřežije.
Samotná akce už probíhala celkem poklidně. V podstatě jsou to takový velký Běšiny. Tři dni sedíte v autě, najedete cca 600km, občas dojedete na nějakou krátkou rychlostku ( bylo jich 11 ) – zpravidla šotolinovou. Jeli jsme 2x na ploché dráze, 4x v lomu na velkých kamenech, na parkovišťi ze zatravňovacích pásů atd. S takovouhle sestavou člověka rychle přestane bavit jezdit na asfaltu Večer se pak dlouho sedí a povídá o zážitkách, u vedlejšího stolu sedí třeba Blahna, na snídani u párků prohodíte pár slov s Voltou, všude panuje přátelská atmosféra. Pořád je to hlavně více sraz než závody.
Samotné přejezdy by mohly na první pohled vypadat nudně, ale naopak je to vrchol soutěže. Podle slepého itineráře ( tripmaster nebo GPS se schopnou obsluhou nezbytností), s průměrama i přes 70kmh, s radarama ve vesnicicích i mimo. Vrchol byl 80km dlouhý přejezd skrz Krušné hory , průměr skoro 70 a na 15 minut jsme zabloudili. Zkusili jsme na zbývajících 60km ztrátu stáhnout. Chyběli dvě minuty, kotouče svítili jak vánoční stromeček a bubny dost možná taky. Silnej to zážitek. Tleskám směsi DS2500 i když jsme jí taky přehřáli. V nejbližší vesnici se ale vždy vzpamatovaly a krásně fungovaly dál. Sériové brzdy pro takovou akci? Nepoužitelné ( i když to bylo dáno dlouhými sjezdy z kopce a nasazeným tempem – jinde problém víceméně nebyl )
A co to vlastně všechno stojí? I s nějakejma škodama na autě cca 15 tisíc ( na šotolině jsme rozrhali zadní gumy, 2x jsme práskli do zadní blatníku, nakřápli lízátko, atd… ). Startovný, 3x 2 noci ubytování, 80 litrů benzínu, 80litrů plynu do doprovodu, nějaký jídlo atd… Ale za to třetí místo ve skupině upravených aut do 1600ccm a sedmé absolutně v konkurenci 150 posádek z celé Evropy ( bez roztočení v poslední zatáčce poslední zkoušky ještě v obou případech o místo výš ), za to to asi stálo.
Dlouho jsem mluvil o tom, že bych si Revival zkusil, ale k činu jsem se neměl. Až někdy kolem Vánoc jsem byl postavenej před hotovu věc: ,,Přihlásil jsem tě na Revival“ .
Plyne z toho poučení číslo jedna – pokud chcete ject, neváhejte s přihláškama, bývá velice rychle ,,vyprodáno“.
Začaly tři měsíce denních příprav, kdy jsem skoro měl chuť s tím seknout, protože vzít v autě všechno a předělat to ,,na čisto“ bylo skutečně na dlouho. Nový motor, naladění, nápravy, pružiny, elektroinstalace, světla, atd atd.
Poučení číslo 2 – pokud chcete ject s nějaký polovrakem, vybodněte se na to rovnou. Budete tam za exoty a to auto to nepřežije.
Samotná akce už probíhala celkem poklidně. V podstatě jsou to takový velký Běšiny. Tři dni sedíte v autě, najedete cca 600km, občas dojedete na nějakou krátkou rychlostku ( bylo jich 11 ) – zpravidla šotolinovou. Jeli jsme 2x na ploché dráze, 4x v lomu na velkých kamenech, na parkovišťi ze zatravňovacích pásů atd. S takovouhle sestavou člověka rychle přestane bavit jezdit na asfaltu Večer se pak dlouho sedí a povídá o zážitkách, u vedlejšího stolu sedí třeba Blahna, na snídani u párků prohodíte pár slov s Voltou, všude panuje přátelská atmosféra. Pořád je to hlavně více sraz než závody.
Samotné přejezdy by mohly na první pohled vypadat nudně, ale naopak je to vrchol soutěže. Podle slepého itineráře ( tripmaster nebo GPS se schopnou obsluhou nezbytností), s průměrama i přes 70kmh, s radarama ve vesnicicích i mimo. Vrchol byl 80km dlouhý přejezd skrz Krušné hory , průměr skoro 70 a na 15 minut jsme zabloudili. Zkusili jsme na zbývajících 60km ztrátu stáhnout. Chyběli dvě minuty, kotouče svítili jak vánoční stromeček a bubny dost možná taky. Silnej to zážitek. Tleskám směsi DS2500 i když jsme jí taky přehřáli. V nejbližší vesnici se ale vždy vzpamatovaly a krásně fungovaly dál. Sériové brzdy pro takovou akci? Nepoužitelné ( i když to bylo dáno dlouhými sjezdy z kopce a nasazeným tempem – jinde problém víceméně nebyl )
A co to vlastně všechno stojí? I s nějakejma škodama na autě cca 15 tisíc ( na šotolině jsme rozrhali zadní gumy, 2x jsme práskli do zadní blatníku, nakřápli lízátko, atd… ). Startovný, 3x 2 noci ubytování, 80 litrů benzínu, 80litrů plynu do doprovodu, nějaký jídlo atd… Ale za to třetí místo ve skupině upravených aut do 1600ccm a sedmé absolutně v konkurenci 150 posádek z celé Evropy ( bez roztočení v poslední zatáčce poslední zkoušky ještě v obou případech o místo výš ), za to to asi stálo.
21:06:36
07.04.2014
07.04.2014
T
-> vhml: : jasný, nikomu to ale neberu
21:05:43
07.04.2014
07.04.2014
vhml
-> T 07.04.14 20:58:27: sice nechápu proč, ale dělej jak myslíš
20:58:27
07.04.2014
07.04.2014
T
-> vhml: : ani, kdyby v té galerce jsi jezdil s plnou posádkou nahatých holek
20:56:15
07.04.2014
07.04.2014
vhml
-> T 07.04.14 20:48:31: tak podlehni a zaregistruj se
20:50:07
07.04.2014
07.04.2014
havlik
-> vhml: ted jo
20:48:31
07.04.2014
07.04.2014
T
-> vhml: : já nefacebůůůkář se nepodívám....
20:47:50
07.04.2014
07.04.2014
vhml
20:45:11
07.04.2014
07.04.2014
havlik
-> vhml: tak ani facebookařům nejde
20:44:17
07.04.2014
07.04.2014
vhml
-> mirecek.666 07.04.14 20:41:05: snad to půjde zobrazit i nefacebookářům www.facebook.com/vhmlCZ/m
edia_set?set=a.1020...
20:41:05
07.04.2014
07.04.2014
mirecek.666
-> vhml: bude nějaká osobní galerie?:)
20:35:41
07.04.2014
07.04.2014
vhml
-> mirecek.666 07.04.14 20:22:56: Mě to zevnitř tak zásadní nepřišlo, ale když vidím ty fotky tak je mi auto dodatečně docela líto
20:22:56
07.04.2014
07.04.2014
mirecek.666
-> vhml: taky jsem slyšel že na tebe bylo krásný koukání:-)
23:17:38
06.04.2014
06.04.2014
dragon_cb_cz
-> vhml 06.04.14 22:45:53: Sakra... fakt že jo
23:13:45
06.04.2014
06.04.2014
vhml
Jenom mi už od včerejšího pátýho piva vrtá hlavou jaký zlo by asi muselo jít dělat s dostavěnou 140L/A na šotolinovým podvozku
23:04:20
06.04.2014
06.04.2014
vhml
-> Eidy 06.04.14 23:01:04: Díky ti. Show must go on
23:01:04
06.04.2014
06.04.2014
Eidy
-> vhml: Pane mistr, krásně jste to vodil na Revivalu. Fakt radost pohledět na ty průlety dveřma napřed.
23:01:04
06.04.2014
06.04.2014
Jozka
-> vhml: Fakt že jo..
22:56:42
06.04.2014
06.04.2014
Kuba105
-> vhml: jo škodovka ti pěkně dospěla podle těch fotek