Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

11:39:40
08.04.2014
-> vhml: : umístění teda hooodně dobrý 4 156
10:53:29
08.04.2014
vhml
Mnohým jsem slíbil, že ve stručnosti sepíšu o čem akce, co to stojí a co to obnáší, aby věděli, jestli to taky chtějí ject.



Dlouho jsem mluvil o tom, že bych si Revival zkusil, ale k činu jsem se neměl. Až někdy kolem Vánoc jsem byl postavenej před hotovu věc: ,,Přihlásil jsem tě na Revival“ .

Plyne z toho poučení číslo jedna – pokud chcete ject, neváhejte s přihláškama, bývá velice rychle ,,vyprodáno“.



Začaly tři měsíce denních příprav, kdy jsem skoro měl chuť s tím seknout, protože vzít v autě všechno a předělat to ,,na čisto“ bylo skutečně na dlouho. Nový motor, naladění, nápravy, pružiny, elektroinstalace, světla, atd atd.

Poučení číslo 2 – pokud chcete ject s nějaký polovrakem, vybodněte se na to rovnou. Budete tam za exoty a to auto to nepřežije.



Samotná akce už probíhala celkem poklidně. V podstatě jsou to takový velký Běšiny. Tři dni sedíte v autě, najedete cca 600km, občas dojedete na nějakou krátkou rychlostku ( bylo jich 11 ) – zpravidla šotolinovou. Jeli jsme 2x na ploché dráze, 4x v lomu na velkých kamenech, na parkovišťi ze zatravňovacích pásů atd. S takovouhle sestavou člověka rychle přestane bavit jezdit na asfaltu  Večer se pak dlouho sedí a povídá o zážitkách, u vedlejšího stolu sedí třeba Blahna, na snídani u párků prohodíte pár slov s Voltou, všude panuje přátelská atmosféra. Pořád je to hlavně více sraz než závody.



Samotné přejezdy by mohly na první pohled vypadat nudně, ale naopak je to vrchol soutěže. Podle slepého itineráře ( tripmaster nebo GPS se schopnou obsluhou nezbytností), s průměrama i přes 70kmh, s radarama ve vesnicicích i mimo. Vrchol byl 80km dlouhý přejezd skrz Krušné hory , průměr skoro 70 a na 15 minut jsme zabloudili. Zkusili jsme na zbývajících 60km ztrátu stáhnout. Chyběli dvě minuty, kotouče svítili jak vánoční stromeček a bubny dost možná taky. Silnej to zážitek. Tleskám směsi DS2500 i když jsme jí taky přehřáli. V nejbližší vesnici se ale vždy vzpamatovaly a krásně fungovaly dál. Sériové brzdy pro takovou akci? Nepoužitelné ( i když to bylo dáno dlouhými sjezdy z kopce a nasazeným tempem – jinde problém víceméně nebyl )



A co to vlastně všechno stojí? I s nějakejma škodama na autě cca 15 tisíc ( na šotolině jsme rozrhali zadní gumy, 2x jsme práskli do zadní blatníku, nakřápli lízátko, atd… ). Startovný, 3x 2 noci ubytování, 80 litrů benzínu, 80litrů plynu do doprovodu, nějaký jídlo atd… Ale za to třetí místo ve skupině upravených aut do 1600ccm a sedmé absolutně v konkurenci 150 posádek z celé Evropy ( bez roztočení v poslední zatáčce poslední zkoušky ještě v obou případech o místo výš ), za to to asi stálo. 
upraveno 1x, naposled 08.04.2014 13:19:06
21:06:36
07.04.2014
-> vhml: : jasný, nikomu to ale neberu 4 40
21:05:43
07.04.2014
vhml
-> T 07.04.14 20:58:27: sice nechápu proč, ale dělej jak myslíš2
20:58:27
07.04.2014
-> vhml: : ani, kdyby v té galerce jsi jezdil s plnou posádkou nahatých holek 3
20:56:15
07.04.2014
vhml
-> T 07.04.14 20:48:31: tak podlehni a zaregistruj se 3
20:50:07
07.04.2014
havlik
-> vhml: ted jo
20:48:31
07.04.2014
-> vhml: : já nefacebůůůkář se nepodívám....8
20:45:11
07.04.2014
havlik
-> vhml: tak ani facebookařům nejde47
20:44:17
07.04.2014
vhml
20:41:05
07.04.2014
mirecek.666
-> vhml: bude nějaká osobní galerie?:)
20:35:41
07.04.2014
vhml
-> mirecek.666 07.04.14 20:22:56: Mě to zevnitř tak zásadní nepřišlo, ale když vidím ty fotky tak je mi auto dodatečně docela líto 8
20:22:56
07.04.2014
mirecek.666
-> vhml: taky jsem slyšel že na tebe bylo krásný koukání:-)
23:17:38
06.04.2014
dragon_cb_cz
-> vhml 06.04.14 22:45:53: Sakra... fakt že jo 4
23:13:45
06.04.2014
vhml
Jenom mi už od včerejšího pátýho piva vrtá hlavou jaký zlo by asi muselo jít dělat s dostavěnou 140L/A na šotolinovým podvozku 168
23:04:20
06.04.2014
vhml
-> Eidy 06.04.14 23:01:04: Díky ti. Show must go on 2
23:01:04
06.04.2014
Eidy
-> vhml: Pane mistr, krásně jste to vodil na Revivalu. Fakt radost pohledět na ty průlety dveřma napřed.4
23:01:04
06.04.2014
Jozka
-> vhml: Fakt že jo..5
22:56:42
06.04.2014
Kuba105
-> vhml: jo škodovka ti pěkně dospěla podle těch fotek
Extreme Tyres