-> OTA-MTX: tak akorát na spaní
jinak parádní práce
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po pěti letech jednání - začalo to fotkou tady na virtu, kdy jsem auto viděl zaparkované před jistou pražskou firmou, na kterou jsem několikrát volal až se mi nakonec podařilo získat kontakt na majitele. Dalo to hodně "práce", ale nakonec se auto objevilo u mě doma.
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Ota / Jezevčík - komentáře:
23:06:44
13.11.2020
13.11.2020
Doyle
17:22:19
11.11.2020
11.11.2020
OndraKrupi
-> OTA-MTX: paráda
20:23:51
10.11.2020
10.11.2020
castrol
-> OTA-MTX: skvele
18:55:29
10.11.2020
10.11.2020
OTA-MTX
-> castrol: témeř
13:31:27
10.11.2020
10.11.2020
Jozka
Opravdu úctyhodný "odstranění patiny"..
11:43:56
10.11.2020
10.11.2020
castrol
-> OTA-MTX: hotovo ?
08:15:07
10.11.2020
10.11.2020
krtik
-> OTA-MTX: krasny! super, ze je uz na ceste .
18:39:13
28.10.2020
28.10.2020
Landis
Cau ;) prosimte z ceho a nebo kde jsi sehnal ty gumy na horni kraje te korby? Dik za odpoved
14:44:04
05.10.2020
05.10.2020
Peca
-> OTA-MTX: Díky za tip na ten Alukomax, moje 14ky už jsou hotové taky a je to parádní práce
14:19:09
22.07.2020
22.07.2020
Fifa
-> Hřib: Přesněji lakovane, soustruzene a znovu lakovane bezbarvým lakem.
09:56:20
22.07.2020
22.07.2020
Hřib
-> Peca: ony nejsou leštěné, ale frézované
20:33:38
21.07.2020
21.07.2020
OTA-MTX
-> Peca: alukomax.cz/
19:51:57
21.07.2020
21.07.2020
Peca
Kdes ta kola nechal leštit prosím te?
07:15:52
17.07.2020
17.07.2020
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Komplet nova zadni naprava? Skladovka? Moc pekny kousek.
12:17:07
21.09.2019
21.09.2019
castrol
-> OTA-MTX: velka parada
12:50:21
15.12.2018
15.12.2018
OTA-MTX
-> P@wlos: tak v lauretě nevedou delší trubky, ale snad z MPI budou stačit
18:56:51
25.10.2018
25.10.2018
OTA-MTX
-> P@wlos: upřímně ještě jsme nad tím nepřemýšlel, navíc tuším v muzeu byl taky napojovaný
EDIT: prý by měli stačit z felicie, jdou nad napravou oproti favu tak by mohli vystačit
EDIT: prý by měli stačit z felicie, jdou nad napravou oproti favu tak by mohli vystačit
18:51:41
25.10.2018
25.10.2018
P@wlos
-> OTA-MTX: není rozumnější udělat / nechat udělat přímo na míru??
18:47:07
25.10.2018
25.10.2018
OTA-MTX
-> Lamac: buď se zeptám v Lauretě jestli je mají jako ty lanovody a nebo budou napojedé
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: ano
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: ano