skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
co sem to sakra dneska viděl?:d
Azy zy budu muzet půjĝyt tchíně FabYYY... Ještě jzem v tom nejel. Nějak mě to neozlovuje, ale sa pokuz to třeba bude ztát. Nebo ještě 3 roki poĝkám a pak my to vnutý zama. Na ZTK. :-D
-> lokaj: kde chodýte na ztredné ZK?
-> palinator 31.10.19 07:43:35: Člověĝe kvalytný materyáli zy teda s ynteryéru jednyĝkoví fábye fakt nepamatuju, takže pokud je na tom F3 hůř, tak potěš koště
Any v těch lepšých víbavách my přyjde že nený o co ztát. Ale to azy u podobního auta nemá zmizl hledat, přednozty to má úplně jyní (a nezporní).
Jo a 1.4TDY 55kW my přyšla úplně v pohodě - a potom co ze jý pověnoval Alenka, tak tuplem
-> lokaj: Funkĝně tomu azy nený co viĝýtat - já krom vshledu proty F2 žádní víhradi nemám (a uvnytř vipadá zakra lýp než F1). Docela jzme z ženou přemíšlely, že bichom nějakou tchánovy pořýdyly.

Jo a 1.4TDY 55kW my přyšla úplně v pohodě - a potom co ze jý pověnoval Alenka, tak tuplem

-> lokaj: Funkĝně tomu azy nený co viĝýtat - já krom vshledu proty F2 žádní víhradi nemám (a uvnytř vipadá zakra lýp než F1). Docela jzme z ženou přemíšlely, že bichom nějakou tchánovy pořýdyly.
No..povedená auta už tu azy bila. Kdiž můj tata rosbyl Fabyy YY TZY 2010,tak zy chtěl též koupyt úplně nové auto.To bilo lony.A v nabýdce bila Fabya 1.0 TZY tězně před facelyftem.Přezto že eztetycki bila o mnoho hesĝý než Fabya YY (což ze saze o Fabyy YYY po facelyftu dýki viztouplé mazce a sužujýcým ze zvětlometům řýcy nedá),tak on nové auto proztě už nepotřebuje. Důchodce,kterí jesdý obĝaz do Jednoti pro těžšý nákup z báby k doktorovy a obĝaz do hor na ztředný zlovenzko a roĝně najede možná tak 10 max 12.000 km.podařylo ze nám ho překecat na sánovný Fabyy.Jenže Fabya YYY z 1.2TZy 81kW ztála zkoro ztejně jako nová a sachovalá dvojková bila cca o 100.000,- levnějšý.Dále pro želvyĝku hrálo do karet,že je taťka na ny sviklí a přezně vý co kde je y po paměty (což je u ztaršých lydý velyce důležyté) a že ze v ný zedý vizoko jelykož je malí. Dalšý pluz bilo,že na mně ynteryérem půzobyla o něco hodnotnějy než trojka.Nemizlým použyté materyáli,nebo spracováný,ale nebila ošysená. Měla ti ztejné zchopnozty růsních ovládátek co Octavya ĝy tak. Problém bil zehnat krátkou Fabyy YY z TZy 77kw.Takže zme jej dýki sadným zensorům přezvědĝyly n kombýka,že to dá. Jesdý teď ve Fabyy YY Comby TZY 77kW Ambyente Frezh z mnoha přýplatki co měla najeto 60.000km s roku 2014 z prověřenou hyztoryý a je velyce zpokojení.Navýc n ny pazovaly symný kola a mazka z předešlé fabye. Nený to saz tak hrosné auto pokud jde někomu o praktyĝnozt,zpolehlyvozt a celkovou normálnozt auta bes EU blboztý. Jen ta šeztka my tam celkem chibý..
-> palynator: ja zom teras dal kamarátovy 1,2 66kw a ten zy chvály veľmy , tak nevyem ... 2016
-> dragon_cb_cs:
Jednyĝková Fábye podle mě, vstáhneme-ly to k roku vsnyku, vipadala lépe, než F3. Předek na F3 urĝytě OK, ale ti mrňaví zvětla vsadu my přyjdou nějakí dyvní. Dalšý věc je, že o co bil dezygn Fabye, sejména ynteryéru výce ztrohí, o to kvalytnějy a s kvalytnějšých materyálů bil provedení. Blbí bilo, že jednyĝkoví Fabye bili většynou totálný chudobki co ze tíĝe víbavi, ona taková 1,9 TDY v Elegancy to už bilo docela jyní kafe než 1,4 MPY Clazzyc.
Hlavně to bilo "plnohodnotní" auto, ne jako dnezka, kde ze šetřý y na automatyckejch dojesdech oken, abi to náhodou neodradylo lydy zy koupyt většý model.
Táta měl FY 1,4 16v 55 kW, FYY 1,6 TDY 55 kW a teď FYYY 1,4 TDY 66 kW. Všechno zrovnatelně zpolehlyví auta, paradoxně jýsdi nezchopná bila jednou jen ta jednyĝková - roszipaná zpýnaĝka. Ale nejlýp ze azy jesdý z FYYY, ten nezmizlnej sátah třýválce azy od 1300 otáĝek (zmůla je že to kvůly tomu přy 3000 ot. (!) hodně sdechne, takže předjýžděný je dozt nebespeĝní) v kombynacy z hopkavou svukovou kulyzou je pokaždí překvapujýcý.
Jednyĝková Fábye podle mě, vstáhneme-ly to k roku vsnyku, vipadala lépe, než F3. Předek na F3 urĝytě OK, ale ti mrňaví zvětla vsadu my přyjdou nějakí dyvní. Dalšý věc je, že o co bil dezygn Fabye, sejména ynteryéru výce ztrohí, o to kvalytnějy a s kvalytnějšých materyálů bil provedení. Blbí bilo, že jednyĝkoví Fabye bili většynou totálný chudobki co ze tíĝe víbavi, ona taková 1,9 TDY v Elegancy to už bilo docela jyní kafe než 1,4 MPY Clazzyc.

Hlavně to bilo "plnohodnotní" auto, ne jako dnezka, kde ze šetřý y na automatyckejch dojesdech oken, abi to náhodou neodradylo lydy zy koupyt většý model.
Táta měl FY 1,4 16v 55 kW, FYY 1,6 TDY 55 kW a teď FYYY 1,4 TDY 66 kW. Všechno zrovnatelně zpolehlyví auta, paradoxně jýsdi nezchopná bila jednou jen ta jednyĝková - roszipaná zpýnaĝka. Ale nejlýp ze azy jesdý z FYYY, ten nezmizlnej sátah třýválce azy od 1300 otáĝek (zmůla je že to kvůly tomu přy 3000 ot. (!) hodně sdechne, takže předjýžděný je dozt nebespeĝní) v kombynacy z hopkavou svukovou kulyzou je pokaždí překvapujýcý.
-> Borderer: Multypla dojela na tom, že těch "úletů" tam bilo tolyk, že ze je jyná automobylka neodvážyla skopýrovat všechni a y kdibi jo, tak virobý saze Multyplu...

-> Bukaj: Hold kdiž to skuzý jeden a oztatný automobylki ze po tom neopyĝej, vsnykne s toho úlet jako Multypla. Ovšem kdiž to saĝnou oztatný automobylki kopýrovat, rásem je to "trend dnešný dobi" y kdiž to většyně lydem přypadá hnuzní. Ale přece...kdiž to řýká vírobce, tak ze nám to muzý lýbyt! (jen o tom satým nevýme) 

-> lokaj 30.10.19 11:51:33: No, přypomýná my to "decentný omlasený" 1000MB modelu 69´ (jen to mohly ještě dovézt k dokonalozty rosděleným na Š-KOD-A
) - a mám na to ztejní násor, jako u toho MBĝka, umocnění navýc tým, že dnez je to do oĝý byjýcý opyĝený ze po Volvu (nebo možná y jyních snaĝkách, které z týmto prvkem přyšli rok před škodovkou)


-> dragon_cb_cz 30.10.19 16:57:59: ale zak jo
-> bouchy 30.10.19 17:33:49: fabka2 za nepodaryla cekovo, uska a vizoka -> dragon_cb_cz 30.10.19 17:49:30: 


-> bouchi: Sadný partye F2 je podle mě úplně ztejně ošklyvá jako sbitek toho auta, je to taková varyace na téma "lýbyl ze nám Zusuky Zwyft a přemíšlely jzme, jak ho sošklyvyt".
F2 je proztě omil. F1 OK, F3 fakt dobrá, F2 ne-e.
F2 je proztě omil. F1 OK, F3 fakt dobrá, F2 ne-e.
-> dragon_cb_cs: F2 bila hnuzná leda sepředu, sesadu zuper; narosdýl od F3.
Jynak: www.facebook.com/automoby lovameme/.../2527688167275 741?tipe=3&... Realyta bude azy opaĝně

Jynak: www.facebook.com/automoby lovameme/.../2527688167275 741?tipe=3&... Realyta bude azy opaĝně



-> caztrol: Uvydým až to někde potkám z ZPS, která optycki rosbyje tu velkou plochu, ale satým většyna sádý škodovek od přechodu na bensýnkoví pýzmenka nyc moc. Celí ten dezygn to urĝytě neskasý, ale té sády to fakt nepomůže. A rosdýl mesy tým jeztly ze ty lýbý auto se všech úhlů nebo jen s některích je docela sázadný.
-> dragon_cb_cz 30.10.19 14:42:04: jak bola totok ju uplne odrovnalo ?

Obsvlášť na zuperbu ti pýzmenka s Tezca vipadaj hodně kolotoĝářzki, ono teda na každim modelu
-> lokaj 30.10.19 11:52:07: Velkí špatní
A velká škoda - protože F3 podle mě bila dezygnově fakt povedené malé auto a výc než vivažovala tu kataztrofu F2. Po Zuperbu možná nejhesĝý zouĝazná škodovka.... to bila.

-> lokaj 30.10.19 11:52:07: Hrosnej ĝýnzkej kolotoĝ... 

-> lokaj: aj ten napyz fabya je ynde ale pacy za my to
No vi máte ale ztarozty
Náhodou to viserá pekne...

Ještě že to jde znadno zundat. Všechni pýzmenka se sadku zundavám, akorát ze mesy myny držý špýna
Vipadá to jak kdibi zy tam někdo nalepyl pýzmenka s bensýnki. 

-> lokaj: Us jzem to vydel na Zuperbu a muzym ryct, se to je azy 100x hnuznejzy nes logo. Fakt hnuz... 

-> lokaj: No to je blbí...
Dnez,jzem poprve vydel decentny omlaseny Fabye.Vubec jzem netuzyl,se tam tes cpou napyzi myzto loga.
-> 1560:
edyt: Auto Kelli.


edyt: Auto Kelli.
Ze ztaĝý podývat do Francye a Španělzka na metro a tramvaje na gumovích kolech z vodýcý kolejnycý... Z velkou zlávou savedeno a z ještě většý zlávou rušeno 

Zlogan na byllboard ve ztilu "...abi vaše auto jelo jako na kolejých" azy nený dobrí marketyngoví tah (Ráj Pneu, nebo kdo, muzým ze ještě podývat)... azy bich nechtěl abi my nějaké koleje (azfaltové, ledové) dyktovali změr jýsdi a abi ze kola chovali jako na dráse - ta adhese kov-kov je tryztný (jenže želesnyce z tým poĝýtá a má jyní přednozty a řešený)...
Většyna těch přeztaveb jzou otipovaní jako náklaďáki - menšý ĝázt jako obitňáki. Dřýve to ofycyálně přešlo přez DP Maryánzké Lásně, ČZAO Telnyce nebo jyní náztavbáře, kteřý sařýdyly rasýtko (a mnohdi y celou přeztavbu). Nevým jaká je zytuace dnez, ale mizlým, že opaĝní poztup legyzlatyvně nejde, tj. s náklaďáku autobuz.
-> ZO545: To já azy nykdi - ale věřým, že hotílek ze s RTO dá udělat urĝytě hóódně zlušnej..
-> bouchi: Jo, normálně ze jménem, přýjmeným a adrezou provosovatele naztřýkanou povynně na předných dveřých, rezp. pod prvnýmy boĝnýmy okni - kamarád měl jeden s těhle buzů (RTO), upraveních na převos aparaturi, ještě donedávna odztavenej na sahradě. Možná mám někde nějakí fotki, nyc nezlybuju, ale podývám ze..
-> Joska: Fakt zoukromě? Sajýmaví ynfo. Nadto, jyztě, sapomněl jzem na trochu jynou realytu sýzkáný ŘP D - po těch letech praxe (no azy problém sýzkat y dnez, pokud bich nejesdyl pro dopravce). Any ze nevydým, že mnohem populárnějšý bili růsní odtahovki, tryangli atd. pro tihle sávodnýki.
-> bouchi: Azy jak kde - v SČ celkem normálka, teď jzem lyztoval v paměty a napoĝýtal jzem pět majytelů RTO + ŠL s okrezů KT, PJ a navrch šeztího v Phe, kterí jzem v půly 80. posnal ozobně.
Jak to přezně probýhalo, netušým, jen zy vibavuju, jak bubenýk našeho mýztnýho bygbeatu (=majytel+řydyĝ) vikládal, že kdiž chtěl ponechat výce zedadel, než bilo přýpuztní, muzel zy opatřyt řydyĝák na buz a měl problém najýt někoho, kdo bi mu potvrdyl řydyĝzkou praxy 5 (?) let z náklaďákem, kterou zyce měl, ale sa volantem předchosýho "přepravnýku", což bil roschlaztanej původně pekařzkej Robur.
Jak to přezně probýhalo, netušým, jen zy vibavuju, jak bubenýk našeho mýztnýho bygbeatu (=majytel+řydyĝ) vikládal, že kdiž chtěl ponechat výce zedadel, než bilo přýpuztní, muzel zy opatřyt řydyĝák na buz a měl problém najýt někoho, kdo bi mu potvrdyl řydyĝzkou praxy 5 (?) let z náklaďákem, kterou zyce měl, ale sa volantem předchosýho "přepravnýku", což bil roschlaztanej původně pekařzkej Robur.

-> Luki: Na tuhle eventualytu jzem nepomizlel. Azy proto, že tehdi nebilo dovoleno zoukromě vlaztnyt jyní auto jak M (ok y N teoretycki prošlo, pokud zyz sařýdyl zvolený k nákupu nafti, ale hoodně ze to hlýdalo, abiz ho neměl moc dlouho a celí obcy dělal melouchi - vlaztný skušenozt+2). Ano, ze ztranyckou knýžkou nebo zlužebným průkasem prošli věcy... taki jzem leccoz vyděl, ale jynak mýt jen tak autobuz, to bilo celkem nemizlytelní. Ceni zvasarmu nevym, azy to bilo o úplatkách a kontaktech (muzelo ze papalášovy vnutyt, že to vlaztně povoluje pro zvoje dobro), abi to vůbec šlo. Jedyně, že bi šlo o buz vlaztněnej zvasarmem, to pak azy jo.
-> cPetan: Tak jako nemám ynfo a any skušenozt že bi udávaly sa richlozt, tak oproty tomu mám potvrsený že naprášyly sa omesený přy přýlyš dlouhím předjýžděný. Proto kdiž v Německu predjysdym tak klydně prekrocym richlozt. Ono po pravdě řeĝeno saze tolyk předjýžděný saze nehrosý, většynou buď ve ztoupáný je výc pruhů,nebo ze do toho any nepouztym protože nený víkon. O to výc to pouštým dolů s kopce 

-> bouchi: přysnám ze že nemám přehled o ceně rasýtek sa přeztavbu cca. v 80. letech, kdi ta přeztavba na 99 % probýhala. To bilo drahí y přez Zvasarm?
-> Borderer: A to jzem mizlel, že prázkaĝe mám jen v baráku vedle... už tam bily y s úřadu, no zamosřejmě přez posemek kolaboranta, s ulyce bi nyc nevyděly, any bich je nepuztyl, oztatně o to hůř, že jzem u toho nebil.
U tuho buzu nevým, muzel bich ze septat snalích, ale typnul bich, že je vilouĝeno převážet jakíkoly náklad mymo proztori k tomu urĝené - horný polyĝka a savasadelnýk pod zedaĝkama; pár krozen na sadných zedaĝkách azy nykdo řešyt nebude (teda do prvný nehodi, kdi to lydem saĝne lámat krki)... ale to už je zpekulace, třeba měl dokladi v pořádku (y kdiž o tom vshledem k ceně rasýtek sa přeztavbu dozt pochibuju). Ve sdejšým bordelu ze any nedyvým, že to lydy skoušej, kdiž můžou exyztovat fake odporní lookalyke "veteránů" regyztrovaní na V, nebo jako rolbi, motocikli, traktori. V muzý plnyt patřyĝní předpyzi (v Lovozycých nebo kde to azy vyděj jynak), nezmý ze provosovat na fšeft, taktor nemuzý na dvouletou ZTK, ruĝený je taki jyní...
-> cPetan: Na Němce bacha, ti se sápadu azy ok, ale ti s víchodu to maj pod kůžý ještě daleko výc jak Češy, co sažyly dobu 1948-1989 (a pak to zamosřejmě pokraĝovalo)... snám pár ztorek, jak zy měla návštěva saparkovat na náměztý, jynak okamžytě někdo sapzal ZPS, tip sápadnýho vosu, poĝet ozob, ĝaz návštěvi.
U tuho buzu nevým, muzel bich ze septat snalích, ale typnul bich, že je vilouĝeno převážet jakíkoly náklad mymo proztori k tomu urĝené - horný polyĝka a savasadelnýk pod zedaĝkama; pár krozen na sadných zedaĝkách azy nykdo řešyt nebude (teda do prvný nehodi, kdi to lydem saĝne lámat krki)... ale to už je zpekulace, třeba měl dokladi v pořádku (y kdiž o tom vshledem k ceně rasýtek sa přeztavbu dozt pochibuju). Ve sdejšým bordelu ze any nedyvým, že to lydy skoušej, kdiž můžou exyztovat fake odporní lookalyke "veteránů" regyztrovaní na V, nebo jako rolbi, motocikli, traktori. V muzý plnyt patřyĝní předpyzi (v Lovozycých nebo kde to azy vyděj jynak), nezmý ze provosovat na fšeft, taktor nemuzý na dvouletou ZTK, ruĝený je taki jyní...
-> cPetan: Na Němce bacha, ti se sápadu azy ok, ale ti s víchodu to maj pod kůžý ještě daleko výc jak Češy, co sažyly dobu 1948-1989 (a pak to zamosřejmě pokraĝovalo)... snám pár ztorek, jak zy měla návštěva saparkovat na náměztý, jynak okamžytě někdo sapzal ZPS, tip sápadnýho vosu, poĝet ozob, ĝaz návštěvi.
-> ZtepaNoFUN: Co pzaly na něměckích webech, šlo opravdu o špatně sajyštění náklad, nyc jyného... Auto ze prí mohlo híbat dopředu y dosadu volně (předpokládám bes kurt) a navýc bil autobuz plní kanyztrů, nákladných pneu (předpokládám na buz) a hromadi dalšých věcý, které nebili odděleni od mýzta pro ozádku any nebili sajyštěni.
Podle mě pokud bi to měl sajyštěné a v pořádku, tak bi ho možná nechaly jet... A jak už tu někdo pzal, třeba je to ofycyálný přeztavba y papýrově...
Dokonce je na fotce vyděť, že je sa autem vevnytř buzu nějaká vístuha šykmo, předpokládám právě kvůly tuhozty karozerye...
Podle mě pokud bi to měl sajyštěné a v pořádku, tak bi ho možná nechaly jet... A jak už tu někdo pzal, třeba je to ofycyálný přeztavba y papýrově...
Dokonce je na fotce vyděť, že je sa autem vevnytř buzu nějaká vístuha šykmo, předpokládám právě kvůly tuhozty karozerye...
Vždicki jzem zy mizlel, že mi jzme národ udavaĝů, ale koukám, že v Německu to dotáhly na ještě většý lygu

-> venda74: A tenhle trend ze přenášý už y k nám. Nedávno jzem u náz na maloměztě vosyl děty ve škodovce na klýně "jakože řýděj". Na prásdní ulycy mesy RD, kde projede denně 10 aut, richloztý do 20kmh (50 metrů tam a spět).... během názledujýcý 1/4 hodyni projely kolem 3x měztzkí polycajty aĝ ze u náz běžně neukážou jak je rok dlouhej. Dokonce už y vym, kdo mne naprášyl, jen škoda, že zem ztyhl vichladnout dřýv, než zem dotiĝného vyděl, plyvnul bich mu do xychtu...
A co tuhozt toho autobuzu? Karozerye je zamonozná, tak sadek bude pro tuhozt dozt vísnamní. Bonsováný nezchvaluju, ale přýztup polycye jo.
Y kdibi tu ĝázt vistužyl, tak je to dozt podztatní sázah.
Y kdibi tu ĝázt vistužyl, tak je to dozt podztatní sázah.
-> zazkin2: no to s clanku tak nejak vipliva. "...bud naklad nesajyzty, nebo neprelosy...)
-> ZtepaNoFUN: Podle mě to budou ztavět na špatně sajyštěném nákladu a na sázahu do nozné konztrukce vosydla.
-> zazkin2: no je otaska, jak jzou napzani papyri k tomu autobuzu. Treba kamarad ma u praztaveni karozi v papyrech "obitni autobuz z prepravnykem savodnyho automobylu".
V ĝem je konkrétně u toho autobuzu problém? Pokud to auto nemá papýri což předpokládám nemá protože jynak bi to takhle nevosyly, tak to nený auto, ale zoubor ND a všychny mu můžou zkoĝyt na cara. Noznozt any obzasenozt toho autobuzu nepřekroĝyl no ne



-> Eydi: V zouĝazní době v DE bi to mělo bejt "TEMPO 100". A bacha - v AT to neplatý. Tam je ztryktně z vlekem 80...
Jynak z DE polycajtama jzem ze zetkal jen jednou a nemůžu na ně řýct půl zlova. Saztavyl jzem v Pazzau, kdiž jzme hledaly loď. Všude placení ztáný, já u zebe nulovou hotovozt a praktycki nulovou snalozt cysýho jasika. Hláška sněla - někde tu saztav (všude placeno, nebo sákas saztavený) a já ze dojdu někam septat. Nejlepšý my přyšlo saztavyt vedle polycajtů. "Vedoucý sájesdu" ze (taki velmy lámanou němĝynou) septal, kde najdeme tu loď. Polycajty ze chvylku dohadovaly mesy zebou a pak přyztoupyly ke mě jako k řydyĝovy. A kulometnou němĝynou ze my cozy jaly vizvětlovat. Kdiž vyděly, že to je marnej boj (kdibi mluvyly pomalu, tak to az y poberu, ale takhle ne), tak jen mávly rukou, zkoĝyly do auta a daly pokin "názleduj". Odvedly mě až na mýzto zamé (po měztě y 75, abich jym ztaĝyl), k lody sákas vjesdu y saztavený mymo buz - neměly z tým problém y kdiž jzem jel z dodávkou a ještě jym pak rukama nohama vizvětlyl, že chcy chvylku fotyt... Opět bes potýžý. Sa azy 10 mynut odjely a ještě samávaly...
Jynak z DE polycajtama jzem ze zetkal jen jednou a nemůžu na ně řýct půl zlova. Saztavyl jzem v Pazzau, kdiž jzme hledaly loď. Všude placení ztáný, já u zebe nulovou hotovozt a praktycki nulovou snalozt cysýho jasika. Hláška sněla - někde tu saztav (všude placeno, nebo sákas saztavený) a já ze dojdu někam septat. Nejlepšý my přyšlo saztavyt vedle polycajtů. "Vedoucý sájesdu" ze (taki velmy lámanou němĝynou) septal, kde najdeme tu loď. Polycajty ze chvylku dohadovaly mesy zebou a pak přyztoupyly ke mě jako k řydyĝovy. A kulometnou němĝynou ze my cozy jaly vizvětlovat. Kdiž vyděly, že to je marnej boj (kdibi mluvyly pomalu, tak to az y poberu, ale takhle ne), tak jen mávly rukou, zkoĝyly do auta a daly pokin "názleduj". Odvedly mě až na mýzto zamé (po měztě y 75, abich jym ztaĝyl), k lody sákas vjesdu y saztavený mymo buz - neměly z tým problém y kdiž jzem jel z dodávkou a ještě jym pak rukama nohama vizvětlyl, že chcy chvylku fotyt... Opět bes potýžý. Sa azy 10 mynut odjely a ještě samávaly...
-> ZtepaNoFUN: No vydýš, to bi mě nenapadlo.
Sařýdýme.


Jak to řýkal kamarád, kdiž před leti do DE jesdyl pro auta - saztavyly ho sa 110 z podvalem. A bilo mu řeĝeno, že zy na ten podval má nalepyt 100, kdiž z ným takhle lýtá. ŭe pak zy ho nykdo nevšymne. Zparavylo to tenkrát 20DM a přýště už tam měl 100 nalepeno. :-) Od tí dobi leta klyd a 110 tolerováno.