
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po pěti letech jednání - začalo to fotkou tady na virtu, kdy jsem auto viděl zaparkované před jistou pražskou firmou, na kterou jsem několikrát volal až se mi nakonec podařilo získat kontakt na majitele. Dalo to hodně "práce", ale nakonec se auto objevilo u mě doma.
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Ota / Jezevčík - komentáře:
ještě dozadu tuplák a je z něj trandák
pěkná práce

-> OTA-MTX: jinak som taktéž začal pátrat,a dozvěděl sem se že ve Kvasinský automobilce (škodovce) mely taktéž dlouheho

pěknej kousek, myslim v pravých rukou 

paráda, palec hore
Tohle auto jsem viděl na vlastní oči někdy v roce 97 nebo 98. Tenkrát jsem myslel, že mě šálí zrak. Viděl jsem ho za jízdy, takže jsem si pak říkal, jestli se mi ta délka jen nezdála tím, jak byl v pohybu. Tenkrát jsem si myslel, že to je nějaká domácí přestavba. Jinak gratuluju, pěkná rarita.
ja bych strasne rad tu mriz ze zadniho okna kdyby si je nepotreboval ;)
pěknej favouš,ten se jentak nevidi

Jéje, housenka na housenkový pohon, až to vyvaříš a poopravíš, bude to jedna radost a jen tak stejné auto na silnici nepotkáš :) Dlouhou Feldu má tu na Praze - Východ jakási firma Hlavička/Hlavačka tuším, vypadá to jako pěkný a udržovaný vůz.
to som zvedavy jak toto dopadne-sa tesim
dobra supa v dobrom 

-> OTA-MTX: Tak koukám, že se ti to nakonec podařilo, blahopřeji, a zároveň držím palce, kastle vypadá docela strašidelně :)
-> Honzaloun: asi by byl problém to sehnat:)
-> Tomaso435: Prej ho zahlídnul jenom z vlaku před nějakou firmou a řikal že by něco takovýho potřeboval 2 týdny si stál za svím ale nakonec koupil normální verzy

-> Honzaloun: to jich je tolik že ho zrovna on chtěl taky? :-D
Luxus
Znamý tohohle fakíra chtěl taky koupit ale naštěstí si vystačil s normální verzí 


-> krup: Pokaždé říkám, že si to napíšu, ale než dojedu domů, tak to jméno zapomenu. Voda-topení-plyn, Lukáš nebo Tomáš ...., si příště budu muset zastavit a udělat poznámku :-)
Ale myslím, že to patří této firmě:
www.firmy.cz/detail/26462 99-tomas-lenfeld-jaromer-p razske-predmesti.html
Ale myslím, že to patří této firmě:
www.firmy.cz/detail/26462 99-tomas-lenfeld-jaromer-p razske-predmesti.html
Auto stávalo v braníku že? Vždy jsem okolo něj jezdil do školy. Zrovna včera jsem viděl takhle dlouhou feldu. 

-> Hurdis: jestli máš možnost, zajisti kontkat, i bych si dopřál 

zajimave auto, davam to oblibenych. jezdil jsi s autem? jak se to chova na ceste a v zatackach s takovym rozvorem

Řemeslnickou lauretu instalatéra vídávám denně, o tu je alespoň dle vzhledu docela pečováno, alu kola apod. Na ní by asi mnoho těžké práce nebylo, ale s jezevčíkem se to srovnávat nedá.
-> OTA-MTX: Trpělivost, soudě dle shánění a výměny, máš, tak ať jde práce od ruky.
-> OTA-MTX: Trpělivost, soudě dle shánění a výměny, máš, tak ať jde práce od ruky.
