Ota / Jezevčík Ota / Jezevčík

komentáře | popis | fotky | OTA-MTX | 21.09.23 19:01 | 168x v oblíbených
Po pěti letech jednání - začalo to fotkou tady na virtu, kdy jsem auto viděl zaparkované před jistou pražskou firmou, na kterou jsem několikrát volal až se mi nakonec podařilo získat kontakt na majitele. Dalo to hodně "práce", ale nakonec se auto objevilo u mě doma.
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.

Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).

V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D

Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.

V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013

Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.

Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...

3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo

Ota / Jezevčík - komentáře:

23:06:44
13.11.2020
Doyle
-> OTA-MTX: tak akorát na spaní1
jinak parádní práce4
17:22:19
11.11.2020
OndraKrupi
-> OTA-MTX: paráda 4 15
20:23:51
10.11.2020
castrol
-> OTA-MTX: skvele 4
18:55:29
10.11.2020
OTA-MTX
-> castrol: témeř
13:31:27
10.11.2020
Jozka
Opravdu úctyhodný "odstranění patiny".. 157
11:43:56
10.11.2020
castrol
-> OTA-MTX: hotovo ?
08:15:07
10.11.2020
krtik
-> OTA-MTX: krasny! super, ze je uz na ceste 6.
18:39:13
28.10.2020
Landis
Cau ;) prosimte z ceho a nebo kde jsi sehnal ty gumy na horni kraje te korby? Dik za odpoved
14:44:04
05.10.2020
Peca
-> OTA-MTX: Díky za tip na ten Alukomax, moje 14ky už jsou hotové taky a je to parádní práce 13
14:19:09
22.07.2020
Fifa
-> Hřib: Přesněji lakovane, soustruzene a znovu lakovane bezbarvým lakem.
09:56:20
22.07.2020
Hřib
-> Peca: ony nejsou leštěné, ale frézované 4
20:33:38
21.07.2020
OTA-MTX
-> Peca: alukomax.cz/
19:51:57
21.07.2020
Peca
Kdes ta kola nechal leštit prosím te?
07:15:52
17.07.2020
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Komplet nova zadni naprava? Skladovka? Moc pekny kousek. 156
12:17:07
21.09.2019
castrol
-> OTA-MTX: velka parada
12:50:21
15.12.2018
OTA-MTX
-> P@wlos: tak v lauretě nevedou delší trubky, ale snad z MPI budou stačit
18:56:51
25.10.2018
OTA-MTX
-> P@wlos: upřímně ještě jsme nad tím nepřemýšlel, navíc tuším v muzeu byl taky napojovaný

EDIT: prý by měli stačit z felicie, jdou nad napravou oproti favu tak by mohli vystačit
upraveno 1x, naposled 26.10.2018 18:31:27
18:51:41
25.10.2018
P@wlos
-> OTA-MTX: není rozumnější udělat / nechat udělat přímo na míru??
18:47:07
25.10.2018
OTA-MTX
-> Lamac: buď se zeptám v Lauretě jestli je mají jako ty lanovody a nebo budou napojedé
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: ano
upraveno 1x, naposled 25.10.2018 18:57:48
Extreme Tyres