CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:01:37
09.01.2014
-> mirecek.666: . copak je za problém ?
21:00:35
09.01.2014
mirecek.666
-> T: no nevim jestli fofr, ale převodovku už je taky hotová, tak snad bude dál takováhle zima abych to mohl složit, nicméně zas tak rychlý to bejt nemůže, protože kotoučovka se komplikuje
20:59:56
09.01.2014
Eidy
-> T: Voňavý.

-> m8rinek: Tak o tom nepochybuju.
20:58:40
09.01.2014
m8rinek
-> Eidy: Hlavně to fakt funguje ;).
20:58:36
09.01.2014
-> Eidy: : skoda110r.eu/110r/brezen1 320002.jpg



-> mirecek.666: : takže lak a skládačka, to už bude fofr 40 hezky to vypadá 4
20:58:17
09.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: koukám že seš ve všem rychlej:-)
20:57:44
09.01.2014
Eidy
-> m8rinek: Hmmm, pěknej vynález.4
20:57:42
09.01.2014
mirecek.666
-> Eidy: jestli můžu prozradit tajemství šéfkuchaře, tak to spočívá v tom, že do tý podložky netlučeš kladivem, ale pomocí šroubu, kterej je navařenej k tý podložce a pomocí matky která se opře o trubičku navařenou k ramenu s tim posunuješ plynuje
20:55:56
09.01.2014
m8rinek
-> Eidy: Na podélnym rameni se šteluje sbíhavost šroubem.
20:53:49
09.01.2014
Eidy
-> mirecek.666: Pěkný pane. A jaký je to nastavování alá šroubek?
20:52:39
09.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: skoro se červenám:-) a díky
20:46:09
09.01.2014
m8rinek
Prima práce jako obvykle ;).
13:15:28
01.01.2014
mirecek.666
-> vhml: s tim prvnim bylo něco jinýho, takže bohužel:-)
11:26:35
01.01.2014
vhml
-> mirecek.666 30.12.13 20:22:07: a to bylo upadlý v obou kusech? Nemáš teď jeden navíc? 6
20:27:25
30.12.2013
mirecek.666
-> T: no já taky nikoho nevinim, jen mi to zkazilo ten den kdy jsem si chtěl namontoval novej volant, otáčák a protočit motor. Takže to dopadlo tak že motor se protočil hned dvakrát:) vtipný je jak na neutrál ukazuje tachometr:-)
20:24:54
30.12.2013
-> mirecek.666: : za to jsi asi úplně nemohl 4 ale takovýhle kraviny jsou nejhorší...bych mohl vyprávět 40 3 tak hlavně, že šlape 4
20:22:07
30.12.2013
mirecek.666
-> T: tak první pokus s montáží VDO do litra na HG skončil neúspěchem ani se nehnul, vrátil jsem tam Lumel a čekal na další kus od m8. Když jsem namontoval další a opět se dostavila disfunkce, tak jsem znejistěl a řikal jsem si, že otáčkoměrem už to asi nebude. Tak jsem ho zkusil v druhym autě a tam taky nic. Dneska jsem se pokoušel spojit s autoeletrikářem bohužel neúspěšně, tak jsem se začal hrabat v nápravě a v tom se stavil soused. Řešili jsme nějakej jeho problém a přitom jsem ho seznámil s tim mym. Vzal si otáčák do ruky, chvilku koukal a vrátil mi ho a žádnej novej závěr, jenže jak mi ho vracel tak jsem si všim že v něm něco začlo hrkat. Po bližší obhlídce se zjistilo, že v něm upadla jakási krytka na žárovku, vzpříčila se tam a proto to nešlo. Takže jsem ho rozloup, nalepil, složil, dal chrom rámeček a šlape jak hodinky:-)
20:12:34
30.12.2013
-> mirecek.666: : povídej 4 40
17:42:30
30.12.2013
mirecek.666
-> m8rinek: no už jo, záhada jak prase:-)
17:40:28
30.12.2013
m8rinek
Prej VDO nefunguje... Ho přerazim!
Extreme Tyres