CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:11:42
13.01.2014
mirecek.666
-> T: tohle bylo nečekaný:-) ted složim nohavice a začnu řešit držáky konečně
20:09:56
13.01.2014
-> mirecek.666: : prej se to komplikuje.....40 hezký 4
23:22:28
10.01.2014
Tabi
-> mirecek.666: Sleduju jak děláš jednu úpravu za druhou,za chvíli s litra bude pěkná "závodnička."Bu du sledovat dál,to se mi líbí. 157
20:38:51
10.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: beru na vědomí:)
19:54:25
10.01.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Vyztuž si tunel, tohle se bude vylamovat...
10:41:59
10.01.2014
mirecek.666
-> Eidy: už si na to zvykám, že budu ve všem pomalej:-)
10:40:19
10.01.2014
mirecek.666
-> Eidy: zas jsem byl pomalej:-)
10:40:10
10.01.2014
Eidy
-> mirecek.666: Jsem rychlejší 3
10:39:09
10.01.2014
mirecek.666
-> onba: jestli umim psát a po sobě dobře číst tak jsem tam napsal, že na těch ramenech je NASTAVOVÁNÍ alá m8rinek a nikde o žádným NASTAVENÍ neni ani písmenko
10:38:46
10.01.2014
Eidy
-> onba: Nepíše, že to má nastavený. Píše, že tam je nastavování, tedy možnost nastavení. A to je rozdíl.
08:54:16
10.01.2014
Luky
08:49:28
10.01.2014
onba
Vložil si sem fotografii č.26, kde jsi psal, že to máš nastavený. A já se ptám, co si tam nastavil?
22:38:35
09.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Pěknej vynález 4
21:16:53
09.01.2014
Eidy
-> onba: Podívej se ještě jednou a pořádně na odkaz od T, zamysli se a pak mluv. 4
upraveno 1x, naposled 09.01.2014 21:17:03
21:14:02
09.01.2014
mirecek.666
-> onba: tak ted tě teda nějak nechápu:-) jinak díky
21:11:46
09.01.2014
onba
Přemýšlím, co si tam nastavil? Je to zvednutý, aby došlo ke snížení bez zkrácení pružiny? Ještě jsem se s tím nesetkal, tak se chci poučit. 2 Jinak hezký auto!
21:09:00
09.01.2014
-> mirecek.666: : a jéje 40 tak ho popoženeš, no 40
21:07:26
09.01.2014
mirecek.666
-> T: no snad to letos bude vidět, už neni cesty zpět, bubny už tam vrátit nemůžu
21:05:29
09.01.2014
-> mirecek.666: : jéje 8 tak držim palce, ať to je co nevidět 4
21:03:00
09.01.2014
mirecek.666
-> T: abych to mohl začít vracet do auta potřebuju mít hotový držáky na třmeny, a k tomu potřebuju hotový kotouče a unašeče a bohužel kamarád co mi to dělá má v práci velkou honku a na tohle neni čas
Extreme Tyres