CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:00:10
13.01.2014
Kocvin
-> mirecek.666: Tak to je ta možnost s větší hmotností :)
20:55:33
13.01.2014
mirecek.666
-> Eidy: kterým směrem myslíš před nebo za kolem? Zatim u mě vede možnost směrem do kabiny s úhlem ke 180 aby hadička byla co možná nejpřímější cestou
20:51:31
13.01.2014
Eidy
-> mirecek.666: A taky aby to šlo odvzdušnit. A jestli si budeš moc vybrat stejnej úhel "před" nebo "za" kolem, tak raději před. Bude to blíže ose otáčení/kývání nápravy a tudíž menší neodpružená hmotnost.4
20:50:01
13.01.2014
-> mirecek.666: : uvidíš, jak to bude vycházet, je mi to jasný 4
20:47:57
13.01.2014
mirecek.666
-> T: proto pořád uvažuju nad tou "správnou" polohou :-) možná to bude nějakej uhel mezi 90 a 180 aby se mi nelámala zbytečně hadička
20:44:41
13.01.2014
-> mirecek.666: : všechna váha má být co nejníže 40
20:41:56
13.01.2014
mirecek.666
-> T: podložku už mám napálenou, měl jsem tady i foto, ted to složim přitáhnu na poloosu a musim domyslet a doměřit držák třmenu a ještě uplně nemám vybráno kam ten třmen umístim
20:40:06
13.01.2014
-> mirecek.666: : áha, tak to je drobnost, pokud to neni nějak moc a jinak teda miska + nějaká podložka v tloušce štítu a zezadu nějaký držák brzdiče ?
20:39:24
13.01.2014
mirecek.666
-> Eidy: zepředu si ho nemůžu dovolit, s lemem blatníku nic dělat nechci. Ono je to skoro o nic a na tom domku to půjde lehce odstranit
20:37:39
13.01.2014
Eidy
-> mirecek.666: Takže kotouč přijde zezadu náboje? Já myslel, že zepředu. A když vnitřní průměr koliduje, dá se zvětšit.
20:36:00
13.01.2014
mirecek.666
-> T: vnitřní průměr kotouče trochu koliduje s rohama a s tim odkapovym rantlem
20:34:07
13.01.2014
-> mirecek.666: : proč úprava domku ložiska ?
20:32:05
13.01.2014
mirecek.666
-> T: chápeš, žádná věda, ted trochu budu laborovat s velikostí domku na ložiska, ale uprava by měla bejt minimální
20:30:18
13.01.2014
-> mirecek.666: : takovej detail 40 to znám 4

hele a v tom bubnu je závit pro sešroubování s kotoučem ? chápu to dobře ?
20:27:30
13.01.2014
mirecek.666
-> T: to já taky, ted hlavně na prachy:-)
20:25:35
13.01.2014
-> mirecek.666: : momentálně na všechno,abych mohl vůbec na autě dělat 3 8
20:23:48
13.01.2014
mirecek.666
-> T: ve stádiu čekání na co?:-)
20:20:59
13.01.2014
mirecek.666
-> vhml: přesně tak, hydroručka už je v autě:-)
20:19:24
13.01.2014
-> mirecek.666: : super, budu sledovat 4 já jsem momentálně ve stadiu čekání 8
20:16:44
13.01.2014
vhml
-> mirecek.666 13.01.14 20:11:42: to je potuněnej buben? Už jsem o tom taky přemejšlel. Ale spíš udělám jen hydroručku do bubnů
Extreme Tyres