CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:02:54
07.02.2014
mirecek.666
-> T: těžko změříš něco co nemáš v ruce. Takže jsem se v tom vymejšlení o 3mm seknul
20:09:48
07.02.2014
-> mirecek.666: . jak je to možný, že tam nejde ? to nebylo vše změřené ? 4
20:20:56
29.01.2014
mirecek.666
-> afro100: díky za nabídku, problém vyřešen
17:09:40
29.01.2014
afro100
Jeden litri origo sroub nohavice tu tiez mam, ale SK je asi blbost no ..
21:21:11
28.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: tohle řešení toho smradu už je v řešení:-) ale i tak dík za radu
21:20:10
28.01.2014
Jozka
-> mirecek.666: Bych ti řekl přijeď si pro něj (dva ks jsem akorát zrovna včera prohlásil za repaseschopné), ale geograficky je to asi pitomost 10
21:08:10
28.01.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Ji z jedný strany zařízneš a je po zápachu, tam je jde jen o tu opěrku na tý platli...
20:39:46
28.01.2014
dragon_cb_cz
-> m8rinek: M14x1.5x80
20:22:43
28.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: dýlku 75 jsem koukal že má vlečka
20:22:12
28.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: já mám 14x1,5x80 jinak už jsem se na něj ptal ve spojováku a 14ka bude mít o hodně větší hlavu
20:05:57
28.01.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Hele vole :))) Skoč do kelly :D... Fakt... I když Tobě opravdu pomůže spojovák, protože jinak budeš ten šroub co běžně maj krátit a prořezávat závit. Má tam bejt SROUB M14x1.5x75 (na litru). Novější maj dýlku 90.
upraveno 1x, naposled 28.01.2014 20:11:11
20:04:10
28.01.2014
Eidy
-> mirecek.666: A to se nadá sehnat pevnostní 10,9 ve spojmatu? Jinak teda já doma origo nemám.
19:40:01
28.01.2014
mirecek.666
nemáte někdo doma šroub co drží rameno k nohavici na nízký ramena? Délka 80mm, spěchá díky
22:51:57
18.01.2014
mirecek.666
-> Ultim: ze stodváci od feroda
21:11:13
18.01.2014
Ultim
-> mirecek.666: Co je to za kotouc? Normalni skoda predni, nebo neco "specialniho" ?
20:11:59
16.01.2014
mirecek.666
-> m8rinek: ale tohle ještě nebrzdí:)
20:09:37
16.01.2014
m8rinek
Ne, že bych si stěžoval, že mi to špatně brzdí, ale to chci :))).
21:06:12
13.01.2014
Eidy
-> mirecek.666: jop :)
21:05:30
13.01.2014
mirecek.666
-> Eidy: tak to vypadá že myslíme oba stejnej směr:-) jestli ten silentblok je buchta na rameni
21:02:21
13.01.2014
Eidy
-> mirecek.666: Myslím před nebo za poloosou. Před poloosou směrem k silentbloku je to lepší.
Extreme Tyres