CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 12.03.22 20:39 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série

Karoserie:
- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku
- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou

Podvozek:
- úzké nápravy nahrazeny M nápravami
- přední:
* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu
* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku
* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit
* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita
* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi
* odlehčené náboje s klasickou roztečí
* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *

- zadní:
* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton
* pružiny od Omareta na vrchy
* nastavování sbíhavosti alá m8
* tlumiče HP Sporting po repasi
* sbíhavost 2,2mm
* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů
* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům

Kola a pneumatiky:
- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu
- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13

Brzdy:
- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák
vlastní konstrukce
- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi
- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton
- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem

Motor 120LS:
Blok
- eM, plnoprůtok, litinová víka
- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem
- výměník voda - olej
- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej
- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR
- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele
- upravené šály pro mazání hlavních ložek
- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla

Klika
- 120, druhý brus
- odlehčený setrvák
- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda
- dynamicky vyváženo
- certalová řemenice

Písty
- 120LS, včetně vložek, nové

Ojnice
- nové Fa
- odlehčené, vyleštěné
- vyvážené

Vačka
- 280°, Krejbich

Zapalovaní
- Ignitech TCIP4
- rozdělovač BMM
- nová cívka Pal bez odporu

Hlava
- nová 120LS
- upravené ventily 34/30, 7mm dřík
- konické pružiny
- vodítka, gufera
- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině
- 1,2mm těsnění
- KP10,5/1
- velké kanály

Karburátor
- Weber 40 DCOE
- svod přes hlavu výroba p. Doupovec
- filtr K&N

Alternátor
- 35A
- po kompletní repasi, ložiska NTN C4
- dle možností odlehčen
- certalová řemenice s průměrem 90mm

- olej Q8 Formula 10W-50
- svíce NGK BPR7HS
- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování

Výfuk:
- 3-1 svod p. Hrcina
- nerez tlumič Burgess

Převodovka:
- uložena o 15mm níž
- po opravě a úpravě od Vrby
- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem
- SP 4.22
- Převodové poměry:
1° - 3,09 (série 3,80)
2° - 2,12
3° - 1,41
4° - 1,08
5° - 0,83
- rozpěrka mezi 3kou a 4kou
- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola
- startér 1kW z Fabie

Chlazení:
- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule
- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta

Exteriér:
- maska modelu 64
- upravené mřížky v zadních blatnících

Interiér:
- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra
- volant Momo Cavallino C36
- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor
- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu
- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou
- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím
- osvícení interiéru vybaveno stmívačem
- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá
- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku

více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .
první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat

Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013

Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint

První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:47:47
05.02.2019
mirecek.666
-> Vojťas: to radši ještě nevim, nebudu si kazit radost:-D
20:45:52
05.02.2019
Vojťas
-> mirecek.666: a jak si to stoji vahove? 1
20:42:24
05.02.2019
-> mirecek.666: super 5
20:15:13
05.02.2019
mirecek.666
-> Bukaj: jsou pěkný, měly by být údajně z Česany
19:59:42
05.02.2019
Bukaj
-> mirecek.666: Paráda, z lícové strany to z fotek vůbec není poznat 9
19:58:38
05.02.2019
mirecek.666
Z druhý strany je to trochu zajímavější
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 05.02.2019 19:58:38
19:57:26
05.02.2019
mirecek.666
Dovezl jsem nějaký nerezavějící kapoty
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 05.02.2019 19:57:26
10:34:31
30.01.2019
mirecek.666
-> T: ja naporak uz mel, tohle je lepsi. To by musel bejt jinej motor atd. To uz bych zvolil ale na hrani zas jinej stroj
09:30:53
30.01.2019
-> mirecek.666: hliník a ještě vrtulka, to by mohlo fungovat.......držíš déle jak já 3 držím palce 4
08:41:56
30.01.2019
mirecek.666
-> T: tak tak. Odesla mi zelezna zaloha v podobe topeni. Chladic vzadu to uchladi vzdy kdyz se to poradne toci, ale pri prejizdeni v lete byl problem. Takze tohle vyzkousim a mozna jeste plast vrtuli co mi zbyla z nezdaru s viscospojkou:-)
07:42:03
30.01.2019
-> mirecek.666: to má být pomocný chladič ? 4
06:43:41
29.01.2019
mirecek.666
-> Eidy: a riznout stenu mezi kabinou a motorem. A pak to teprve bude chladit:-D
upraveno 1x, naposled 29.01.2019 06:44:07
21:05:11
28.01.2019
Eidy
-> mirecek.666 28.01.19 19:36:32: to můžeš odlehčit auto odmontováním bočních oken. 1
19:36:32
28.01.2019
mirecek.666
náprava po výměně gufer a ložisek čeká na podlaze až venku bude teplejc, tak jsem stvořil na zkoušku tohle jako náhradu radiátoru topení
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 28.01.2019 19:36:32
11:32:43
30.12.2018
mirecek.666
-> Vojťas: nebud na ni osklivej:-)
09:41:10
29.12.2018
Vojťas
-> mirecek.666: tak ze takovej standart, kyvka 3
08:45:04
29.12.2018
mirecek.666
-> Vojťas: na podzim v mejte jsem to rozbil. Gufera na obou stranach tecou, ale vyslovene tecou. Takze gufera asi i loziska. No a kdyz uz to doubu, tak je tam toho k reseni vic.
08:13:27
29.12.2018
Vojťas
-> mirecek.666: co si s tim zas provedl?
21:38:20
03.07.2018
mirecek.666
-> T: ale dozadu černý a polorám bych si dovedl představit:-)
21:27:16
03.07.2018
-> mirecek.666: no proto :-D
Extreme Tyres