CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:02:44
12.02.2019
Eidy
-> mirecek.666: Co lakovat? Kastle?
19:59:31
12.02.2019
mirecek.666
Predek bude taky dobrej. Pak jeste geometrie
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.02.2019 19:59:31
19:57:12
12.02.2019
mirecek.666
A vse se vejde, pockam az to dam na kola a muze se lakovat
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.02.2019 19:57:12
19:55:10
12.02.2019
mirecek.666
Pro porovnání
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.02.2019 19:55:10
19:53:31
12.02.2019
mirecek.666
4x130, 6J, 185/60 R14
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 12.02.2019 19:53:31
20:27:14
07.02.2019
mirecek.666
-> Bukaj: -> Jozka: tak to budu muset zvážit nějak
07:29:25
07.02.2019
Bukaj
...a přední kapota (možná lehce odlehčená korozí) má cca 10 kg 1
07:06:05
07.02.2019
Jozka
Někomu jsem kdysi vážil zadní kapotu - pokud se pamatuju dobře, tak měla snad lehce přes 6 kg (?)..
21:38:52
06.02.2019
mirecek.666
-> Eidy: já žádnou volnou kapotu zatim po ruce nemám, takže nevim:-)

-> Bukaj: jinak pevný je to pěkně a udělaný je to taky pěkně:-) jako papír to uplně není a musí se tam dořešit pár věcí, ale zvážim to až bude chvíle
21:10:59
06.02.2019
Bukaj
-> Eidy: Sklolaminát není zrovna dvakrát lehký - a kór, má-li to držet nějaký tvar a neulítnout za jízdy...3

Ale minimálně to, že to nehnije bych bral jako velké plus - málokterá přední kapota na MB není shnilá1

-> mirecek.666: Pak se pochlub, taky mne ta váha zajímá5
17:12:34
06.02.2019
Eidy
-> mirecek.666: To jsou hezký kapoty. A ty myslíš, že budou těžší než origo?
20:47:47
05.02.2019
mirecek.666
-> Vojťas: to radši ještě nevim, nebudu si kazit radost:-D
20:45:52
05.02.2019
Vojťas
-> mirecek.666: a jak si to stoji vahove? 1
20:42:24
05.02.2019
-> mirecek.666: super 5
20:15:13
05.02.2019
mirecek.666
-> Bukaj: jsou pěkný, měly by být údajně z Česany
19:59:42
05.02.2019
Bukaj
-> mirecek.666: Paráda, z lícové strany to z fotek vůbec není poznat 9
19:58:38
05.02.2019
mirecek.666
Z druhý strany je to trochu zajímavější
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 05.02.2019 19:58:38
19:57:26
05.02.2019
mirecek.666
Dovezl jsem nějaký nerezavějící kapoty
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 05.02.2019 19:57:26
10:34:31
30.01.2019
mirecek.666
-> T: ja naporak uz mel, tohle je lepsi. To by musel bejt jinej motor atd. To uz bych zvolil ale na hrani zas jinej stroj
09:30:53
30.01.2019
-> mirecek.666: hliník a ještě vrtulka, to by mohlo fungovat.......držíš déle jak já 3 držím palce 4
Extreme Tyres