CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

18:10:29
12.07.2016
ochoda
-> mirecek.666: Nějaký převařáky? 1
16:32:50
12.07.2016
mirecek.666
-> T: nemáš fotku jak jsi to hrdlo vyřešil? Převářel jsi nádrž? Už to chci předělat dlouho ale čas neni:-)

-> Milan 136: nejsi sám kdo to má až vzadu na kole:-) mě Verva s brzdovym prachem naleptali komaxit a už to nejde dolu, takže zadní spolujezdcovo kolo je jak dalmatin, akorát ve zlatý edici. A v mejtě mi to tedka špráchlo až na čelní sklo:-)

-> vhml: u mě je teda uplně jedno kolik toho v nádrži mám, v rejdu to prostě letí ven:-) a s těma pryžema by to chtělo změnit i kola, nápady jsou, ale ta realizace....
14:48:41
12.07.2016
Milan 136
-> Eidy: no právě. je to tak jak říkáš
14:43:01
12.07.2016
Eidy
-> Milan 136: Tam je odvzdušnění vytežený po dvíčko, což? Takže když to dokonale ucpeš, tak se během jízdy udělá v nádrži podtlak a nepojede to.
14:20:32
12.07.2016
Milan 136
-> Eidy: mne to lita vylozene z vicka. Mb to ma trochu jinak nez stovka/erko

Pri nehorsim necham vicko kde je a pod kapotu dam nejaky poradny
11:23:56
12.07.2016
vhml
Já do hrdla napechoval závodní pěnu a jediný co se stalo, že se musí pomalu tankovat. Ven to teče pořád stejně ochotně. Tankuju tak max 3/4 nádrže.
upraveno 1x, naposled 12.07.2016 14:34:09
10:40:02
12.07.2016
Eidy
Špunt není řešení. Teda ono to není vidět, ale benzín teče i tak. Já dával pod víčko těsnění a všemožně to řešil a když to nemohlo téct hrdlem, teklo to odvzdušňovací hadičkou vedle.
10:28:22
12.07.2016
-> Milan 136: taky řešení 40 3
10:06:20
12.07.2016
Milan 136
-> Skili: cos to tam narval? Korek?
10:01:37
12.07.2016
Milan 136
-> T: no taky o tom premyslim. Odjedu slalom, benzin mam az na zadnim kolu :-D

Rikal tata,ze videl ve meste nejakyho dedu s zabrovkou, vicko dokoran a v nadrzi narvanej korkovej spunt 3
09:58:53
12.07.2016
Skili
09:35:49
12.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> mirecek.666: díky, za ty 2 kilča by mě to taky lákalo 4
09:23:29
12.07.2016
-> mirecek.666: ,-> Milan 136: teď jsem dával hrdlo do kufru a je po problému, taky jsem měl benzín víc na blatníku než v nádrži...
09:13:08
12.07.2016
Milan 136
-> mirecek.666: hrdlo nadrze me trapi taky. Lita z toho benzin proudem....
08:58:06
12.07.2016
Vojťas
-> mirecek.666: ahaa ja taky nasel jen zminku o 1500, na to se jim muzu, ale za dve kilca bych si to obkrouzil
07:19:38
12.07.2016
mirecek.666
-> Antony: byl tam plechcup. Celej den 1500, deseti minutový jízdy po 200
21:48:18
11.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> mirecek.666: jakpak je to s tím okruhem ve VM, koukal jsem na stránky a není tam nic o jízdách autem. Kdypak se může jezdit, jak dlouho a kolik to koštuje?
21:32:29
11.07.2016
vhml
-> mirecek.666 11.07.16 21:19:39: však taky vhml styl nezbytně obnáší semislicky vepředu a zimáky vzadu 3 Kup dva Nankangy a vystaráno.
upraveno 1x, naposled 11.07.2016 21:33:29
21:19:39
11.07.2016
mirecek.666
včera jsme byli na skok ve VM na okruhu a motor vydržel i okruhové zatížení, takže asi opraveno:-) Nicméně ukazáli se další problémy. Vrátil se problém s netěsným hrdlem nádrže, zazlobil nás karburátor - ten jsme opravili na místě. Ale největší nedostatek máme v obutí. Sice se dařilo jezdit zatáčky VHMLstylem, ale aspon na předek by to chtělo něco lepivějšího. I tak převládá radost, že auto funguje.
21:30:38
04.07.2016
mirecek.666
-> Antony: nene nás v sobotu ránu hned po výjezdu na Šedivci
Extreme Tyres