CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:24:17
27.04.2015
Eidy
-> mirecek.666: Tak to je hodně oldskool 6
20:18:46
27.04.2015
mirecek.666
-> Eidy: dnešní první jarní svezení bylo fajn, i když na jinym stroji:-)
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 27.04.2015 20:18:46
20:16:17
27.04.2015
mirecek.666
-> T: neměřil jsem, ale odhad je 60mm. Topení předělat a pak vyměnit, chci to pořešit celý, ale ted neni čas
20:09:17
27.04.2015
-> mirecek.666: : originál mi taky nejde 3 digi bude nějaká kravina a na ten to stejně nejezdí 40 a topení vyměnit :-/ ale jinak snad spokojenost ne ? :-)

kolik je od země ten stabík ?
16:39:05
27.04.2015
mirecek.666
-> Eidy: to už mám o 15mm, předtim to bylo ještě níž, jinak projíždka dobrý, ale detaily to kazej

-> m8rinek: retardér jo, protože kola jedou s tim, nicméně už jsem s tim si škrt

-> T: opět stávkovali brzdy, ale to vyřešilo opětovný odvzdušnění, dostal se tam vzduch když jsem předělával provizorní vsazení tiltona před brnem. Pak nejde tacho jak digi tak origo, teče topení a spousta dalšího

-> MajoLR: musíš si dávat hodně pozor, už jsem se to naučil tak nějak
22:29:14
26.04.2015
m8rinek
-> mirecek.666: Taky bych udělal nějakej vysunutej úchyt pro stabik... takhle je proklatě nízko... to snad nepřejede ani retardér :D.
21:41:15
26.04.2015
Eidy
-> mirecek.666: Tak vezmi ty unibalový oka a zkrať závity. Prdlajs se stane. 4

Jinak jaký bylo první svezení?
21:04:07
26.04.2015
MajoLR
Posledná fotka paráda!!!136 156 143 S tým stabíkom si ešte "neškrtol" niekde vo vyjetých kolejích napr. ...135
21:02:26
26.04.2015
-> mirecek.666: : jaké tentokrát ?
21:01:45
26.04.2015
mirecek.666
-> vhml: na tý trubce to moc nejde
20:59:40
26.04.2015
ochoda
-> mirecek.666: Opovaž se s těma kolama! 3 Tyhle kolečka sou boží.
20:54:55
26.04.2015
vhml
-> mirecek.666 26.04.15 20:50:31: chtělo by to na stabík převařit ty úchyty na ramenu někam vejš.
20:54:02
26.04.2015
mirecek.666
dnešní půdovka
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 26.04.2015 20:54:02
20:50:31
26.04.2015
mirecek.666
-> T: hele asi neni co, pořád problémy

-> ochoda: díky, chodím k němu denně, ale ne onanovat. Spíš něco opravovat

-> Milan 136: stabík nízko je, ale výš už jsem ho nedostal, asi budu muset nazout origo kola a pak bude zas hoodně vysoko:-)
20:21:07
26.04.2015
Milan 136
-> mirecek.666: paráda pane4

Není ten stabík moc nízko, nebo jen klame fotka?
20:16:59
26.04.2015
ochoda
-> mirecek.666: Mít takovýho litra tak nad něj chodím každej večer onanovat! 3 Fakt to máš moc dobrý. 6
20:02:01
26.04.2015
-> mirecek.666: : sakra závist 40 4
21:28:48
18.04.2015
Tomáššš
-> mirecek.666: takze sa posadis a uz sa nepohnes zo sedadla ? musim vyskusat daku skrupinu,zaujima ma ako sa v tom sedi 1
Extreme Tyres