CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

14:46:01
19.12.2014
Fifa
-> mirecek.666: Držím palce!

-> havlik: To by z toho bylo už opravdu podvalový auto. Vím jak "nenápadnej" pro orgány byl Apple s B5 kitem 4
14:00:17
19.12.2014
havlik
-> mirecek.666: dej i blatníky:) mě se tu k*revsky líbí25
13:37:19
19.12.2014
Jozka
-> Eidy 19.12.14 11:01:51: Ta přední maska je hodně ftipná 3 Dost dobrá blbinka..
12:15:58
19.12.2014
mirecek.666
-> Eidy: bez pochyby;-) ani radši neuvažuju zatim o tom, co by se dělo kdyby to dopadlo:-)
12:12:24
19.12.2014
Eidy
-> mirecek.666: Já vím. Ale ty kapoty a přední blatníky jsou zajímavý.
12:07:02
19.12.2014
mirecek.666
-> Eidy: už jsem vznesl dotaz, ale nechci ty b5 zadní blatníky a masku. Majtel to nejspíš bude chtít udat jako celek
upraveno 1x, naposled 19.12.2014 12:07:36
11:01:51
19.12.2014
Eidy
19:42:03
26.10.2014
Eidy
-> mirecek.666: Na to co se stalo jste dopadli ještě parádně. Jasný že to naštve, o tom žádná. Ale na tu bídu je to super. Hlavně že jste doma a v kuse. Aspoň je to závodní šrám. 4
19:22:37
26.10.2014
mirecek.666
Po Brně doma, zážitek dobrej, jen bohužel jsme si to odnesly s několika šrámy díky celkem dost arogantnímu jezdci v nějakým závodním lotusu.
23:05:08
25.10.2014
U-Geen
-> mirecek.666: tak nejaky M8ky na aute urcite mas - staci ne? :)
20:03:09
25.10.2014
m8rinek
-> mirecek.666: na nějakym vlastnim logem už jsem přemýšlel, že bych jím znehodnocoval díly ze svojí provincie :D.
20:01:48
25.10.2014
mirecek.666
-> m8rinek: desky od tebe nejsou:-) jinak jestli máš nějakou vlastní reklamu taky si ji na auto dám at nejsi škodnej:-)
19:23:50
25.10.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Nechceš tomu říkat třeba ,,auto z dílů ode mě,,? :D
18:40:12
25.10.2014
mirecek.666
Dneska nainstalován Tilton a na předek nasazený nový Feroda DS Performance. Lehce zajeto a vypadá to moc dobře.
16:19:29
18.08.2014
dragon_cb_cz
-> mirecek.666: Přijel jsem jen na sobotní večer se popivit a v neděli dopoledne jsem zase mizel...
16:06:16
18.08.2014
mirecek.666
-> dragon_cb_cz: jsi byl v neděli? my museli odjet
13:40:03
18.08.2014
dragon_cb_cz
-> mirecek.666: Sakra, škoda, že jsme se minuli 8
20:22:09
17.08.2014
mirecek.666
HG za námi, 400km úspěšně za námi taktéž. Poděkování za opět parádní sraz a super noční AOS, ale taky i autu. Fungovalo skvěle i včera večer cestou zpět.
19:48:12
04.08.2014
mirecek.666
-> stika87 - Maschinenführer: no já to v plánu neměl, ale z toho nízkýho auta, neni vidět přes ty patníky:-)
22:24:12
03.08.2014
stika87 - Maschinenführer
-> mirecek.666: a priste az budes na prehrade tak necouvej :) moje motorka nema zpatecku 4
Extreme Tyres