CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

09:36:19
30.12.2014
mirecek.666
-> T: vždyt ještě nevíš jak:-D auto stojí zatim neporušeně pod střechou:-)
21:38:52
29.12.2014
-> mirecek.666: tak to je pochopitelné, že jsou doma pod dekou, když je venku taková zima 40

" nějak se mi to zvrtlo" já to věděl, že to tak dopadne 40 156 4
15:48:19
29.12.2014
mirecek.666
-> T: na autě nejsou, jsou zatim doma na posteli pod dekou:-) dělám ted na praseti a hlavně to počká až to bude vše 40

-> T: -> radekp: samozřejmě jsou v původních kotevních bodech, dozadu by vyšly, ale tak to vozí každej a otázka je co bude když se něco stane pevnější. Jestli papírový sloupky s prahama nebo zadní nijak zvlášt nevyztužený plato. Otázkou je jak to všechno bude, třeba HB půjde ven a přijde mnoho změn. Je to ted moc otazníků a nějak se mi to zvrtlo6
12:50:20
29.12.2014
-> radekp: zase na druhou stránku, proč ne....předpokládám, že to je vše v původních kotevních místech, tak proč na autě něco vařit...teda tak bych to pochopil já 6
12:28:53
29.12.2014
radekp
-> mirecek.666: K čemu je ti harness bar? Myslel jsem, že je to kvůli nouzové přepravě osob vzadu. Nebo to má i jiný smysl? Pásy dozadu délkově nevyšly?
12:22:28
29.12.2014
-> mirecek.666: paráda 4 ale když píšeš, že ušetřil...tak už jsou na autě ? 131
11:35:02
29.12.2014
mirecek.666
-> Tuner#2: slušná garážpárty:-)
11:19:02
29.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666 29.12.14 10:50:11: S tim na koho reaguju. Mrkni k T do karty auta a pochopis ;)
10:50:11
29.12.2014
mirecek.666
-> T: -> Bukaj: zadní blatníkY :-)

-> Tuner#2: čim?:-) a s kym jste to řikali?:-)
14:22:37
28.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 28.12.14 12:17:25: Zrovna vcera jsme rikali, ze je slusne nakazenej a sup 3,6 kg dole :-)
12:28:23
28.12.2014
Bukaj
-> T: Zadní blatník?3
12:17:25
28.12.2014
-> mirecek.666: co jsi vyhodil ? 40
17:52:46
27.12.2014
mirecek.666
dnes uspořeno 3,6kg:-)
21:46:10
19.12.2014
mirecek.666
-> havlik: tak už to nebude třeba, problémy se začínaj pomalu řešit:-)
19:22:43
19.12.2014
havlik
-> mirecek.666: ani ne:) leda vyřiznout z nějakýho vraku bok, přední blatníky obyč mam, dveře eště taky a udělat si pěknou ozdobu na zeď:)))
19:13:38
19.12.2014
mirecek.666
-> havlik: škoda, ale blatníky si z nostalgie nechceš vystavit? za osmičku bych je nechal40
19:08:30
19.12.2014
havlik
-> mirecek.666: už nemam z čeho:) auto i tu samotnu kastli už sem prodal, naštěstí40
19:00:07
19.12.2014
mirecek.666
-> havlik: nechceš si tu studiovou B5 postavit? Je to bohužel jak jsem si myslel, majtel chce prodat jen sadu.
17:50:14
19.12.2014
mirecek.666
-> havlik: mě se to nelíbí, takový umělý, pro mě uplně nesednoucí k tomu. Jestli to dopadne budou hezčejší aspon dle mě:-)

-> Fifa: díky, kdo ví jak to dopadne
16:36:11
19.12.2014
m8rinek
-> havlik: Tak nějak nesmysl postav :)))
Extreme Tyres