CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

18:38:40
05.01.2015
lcvfr
Ahoj chtěl jsem se zeptat.Chtěl bych osadit stejný karburátor jako máš ty - Weber 40 DCOE na klasický motor škoda 1000MB.Zájímá mě jestli je pak problém naladit a seřídit motor co je vše potřeba pro instalaci díky
16:59:21
05.01.2015
mirecek.666
-> m8rinek: všechno bude:-) vypadá to že už budu brzo bez sedadel:-)
16:52:42
05.01.2015
m8rinek
-> mirecek.666: Prase sežrat, auto opravovat!
16:50:02
05.01.2015
mirecek.666
-> Tabi: ted v dohledný době nevim, já ted musim dorenovovat prase, pak přijde na řadu auto, a to bude kdo ví kdy
12:38:16
05.01.2015
Tabi
-> mirecek.666: Budeš ty nové blatníky dávat teď někdy na auto?Mám jedny laminátové zamluvené u bukaje,ale je to jiná výroba,asi ještě socialistická.☺Ještě trochu váhám jestli je vzít a potom se trápit s pasováním,kdyby se to tak dalo vyzkoušet.Ty máš stejně jinou vyrobu,tak se to ani nedá porovnat.I tak by mě ale zajímalo jak ti půjdou napasovat na auto.
10:33:41
04.01.2015
mirecek.666
-> Jozka: stačí až to sleze to nemusí být uplně hned:-) a ještě jednou moc dík
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 04.01.2015 10:33:41
22:22:32
03.01.2015
Jozka
-> mirecek.666: Naznač mi na fotce, jak to chceš odříznout, poslat to půjde, cena nějaká symbolická.. Blbý je, že dneska akorát napadl zas sníh a musím k místu uložení rozmotat 20 m prodlužováku 10
20:42:05
02.01.2015
mirecek.666
-> Jozka: pořád lepší než to co mám ted:-)co za něj? Šlo by poslat poštou?
16:13:04
02.01.2015
Jozka
-> mirecek.666 31.12.14 09:22:50: Já ji vyhodil jen "na mráz", bohužel víc jak před 10ti lety.. Můžeš mrknout, konečně jsem našel kabel k foťáku, ale nic moc teda - skoda-virt.cz/cz/.../1715 72-jozkovo
09:23:37
31.12.2014
mirecek.666
-> Tabi: to má:-) sedět doufám budou - musej:-)
09:22:50
31.12.2014
mirecek.666
-> Jozka: jestli bych mohl poprosit o to kouknutí, já střechu měl a vyhodil kdysi10
09:21:45
31.12.2014
mirecek.666
-> Eidy: přesně tak je to novota:-)
23:38:01
30.12.2014
Tabi
-> mirecek.666: Přítelkyně má dobrej vkus.1 Pěkný,hlavně aby seděli na autě.Vím,že byli jedny lamináty u kterých byl problém to napasovat na auto,aby to trochu slušně lícovalo a vypadalo.8
22:00:48
30.12.2014
Jozka
-> mirecek.666: Střechu mám, ale venku - musel bych mrknout, jestli ten sloupek už neshnil..10



E: Moooc pěknej blatníček..
upraveno 1x, naposled 30.12.2014 22:01:33
21:47:13
30.12.2014
Eidy
-> mirecek.666: Krásný blatníky. Vypadají dost nově. Někdo je vyrábí?
20:50:30
30.12.2014
mirecek.666
Neměl by někdo navíc střechu na MB s úzkým sloupkem? Respektive stačí spolujezdcův zadní úzký sloupek
upraveno 1x, naposled 30.12.2014 20:51:03
20:49:42
30.12.2014
mirecek.666
-> T: no je možný že až takle:-)
12:45:09
30.12.2014
-> mirecek.666: až takhle ? :-O tak jsem zvědav 4
12:37:42
30.12.2014
mirecek.666
-> T: díky:-) hezký to snad bude jen si netroufnu říct kdy, abysme se ubec příští rok svezli
09:47:38
30.12.2014
-> mirecek.666: nevim, ale předpokládám, že to bude něco hezkýho podle dosavadní Tvé práce 4

a co že to teda bude ? 40 3
Extreme Tyres