CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

18:35:10
01.09.2013
Tomáššš
-> mirecek.666: nadherna tisicka
17:08:58
01.09.2013
Eidy
-> T: Jsem ti říkal už před 2 lety, že v tryskách máš ještě několik koní.4
17:07:19
01.09.2013
vhml
-> T 01.09.13 11:14:55: taky bych řekl že tam budeš mít dost mezery v osazení, po tom co já jsem teď naskládal do stovky.
11:14:55
01.09.2013
-> mirecek.666: : fáze být úplně spokojen 40 šlape,ale schovává se tam ještě dost koníků, které bych rád v zimě našel 4
10:52:56
01.09.2013
mirecek.666
-> T: jaký fáze? tobě to snad nešlape?
10:51:11
01.09.2013
-> mirecek.666: : super, gratulace 4 taky bych ten můj motor potřeboval dotahnout to takovéhle fáze :-/ snad v zimě....
10:50:24
01.09.2013
mirecek.666
-> peter l: díky
10:49:54
01.09.2013
mirecek.666
-> Felinka 1.3mpi: je to určitý, protože jsme tam byli na závodech fichtlů:-)
10:43:34
01.09.2013
mirecek.666
-> Eidy: vzal jsem všechno útokem, určitě nebylo na škodu vyměnit pal za bosch, nicméně myslim že to bylo asi v lisovanejch konektorech, sice byly lisovaný kleštěma tak jak maj bejt, a ještě to byly nějaký lepší, ale i tak jsem je zkusil odskřípat a přepajel jsem je za klasiku. Jediná věc která ještě neni vyměněná je palec, protože nějakej dobrodinec na aukru si ho nechal zaplatit a ted už se pěkně dlouho neozývá. Nicméně jsem rád že zas jede tak jak má:)
02:55:50
01.09.2013
Eidy
-> mirecek.666: A víš co konkrétního to bylo, nebo jsi to vzal všechno útokem a něco z toho bylo na vině?
21:13:49
31.08.2013
Felinka 1.3mpi
je možný že sem tě,dnes potkal za Jičínem,jeli sme fialovou octávou v combiku.
21:03:37
31.08.2013
peter l
-> mirecek.666: Teraz som pozeral videa zo sprintov,tak ide velmi dobre 1.2-ku..pochvala2 4 9
19:46:02
31.08.2013
mirecek.666
cukání po výměně skoro všech komponent zapalování a přepájení všech kontaktů konečně odstraněno:-)
07:16:48
20.08.2013
vhml
-> mirecek.666 18.08.13 09:47:42: to máš někde volnej kontakt pokud ti blbne i otáčkoměr.
09:47:42
18.08.2013
mirecek.666
-> vhml: před výměnou to cukalo cca mezi 3000-4000 když se jelo po dlouhý rovině, otáčkoměr padal uplně na nulu, po sešlápnutí plynu cukání přestalo. Ted už cukání tak razantní není ale cejtim ho i pod plnym plynem, dal jsem novej origo palec a stejný, tak jsem vrátil ten co jsem měl a čekám až přijde novej, jediný co nemám nový je kondík, přejdu kabely a kostry znova
02:24:02
18.08.2013
vhml
-> mirecek.666 17.08.13 21:05:42: co ti to dělá a kdy?
21:05:42
17.08.2013
mirecek.666
po výměně všech dílů nastala změna, bohužel závada nebyla odstraněna. Cukání je méně razantní ale častější....
16:31:26
16.08.2013
mirecek.666
-> T 16.08.13 13:27:27: jsou to ty co psal vhml, jinak děkuju pěkně:-)
16:30:57
16.08.2013
mirecek.666
-> Eidy: sháněl jsem kondík a bosch je problém, tak mi našli facet a i to je problém, čerpadlo až časem, jinak abych odstranil cukání nakoupil jsem pár dílů od bosche a ngk, tak snad se posunem:-)
13:33:43
16.08.2013
vhml
-> T 16.08.13 13:30:07: jo, mám je tam taky
upraveno 1x, naposled 16.08.2013 13:33:56
Extreme Tyres