CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:39:58
02.09.2013
mirecek.666
-> T: a proč alá RS? to by mě přišlo zajímavější ho dát jako to měli na kilech
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 02.09.2013 20:39:58
20:28:58
02.09.2013
-> mirecek.666: : ala RS má každý, to nechci...uvidíme, jak to dopadne v zimě 5
20:26:17
02.09.2013
mirecek.666
-> T: v tom případě nechápu co pořád řešíš tak do toho auta prostě řízni, za mě jak píše m8 vrtule 5listů, ale když ho tam chceš řešení je jednoduchý
19:36:45
02.09.2013
-> m8rinek: : jak píše vhml....jen já než větší řemenici pořád sním o náporáku vlastní kontrukce tak trošku 5 4
19:19:38
02.09.2013
vhml
-> m8rinek 02.09.13 19:10:15: tak nějaký spáchej, taky bych jí uživil.



Taky mám 5 listů a 1075 řemen. Že by to bylo nějaký zásadně hlučný si nemyslím ( minimálně v porovnání s origo vysavačem.)
19:10:15
02.09.2013
m8rinek
-> T: Větší řemenici...
19:02:33
02.09.2013
-> m8rinek: : vrtule 5 listů, co jiného ještě ?



-> vhml: : nojo, když ale někdo chce erko a chce tohle, tak to má dělat 40 4
18:39:07
02.09.2013
vhml
-> T 02.09.13 18:14:34: já vím, já to zase beru z druhýho pohledu. Kdybych chtěl posilovač, pětikvalt, 4 písty, vlečku, hřeben atd, tak si přece nekoupím stovku...
upraveno 1x, naposled 02.09.2013 18:41:26
18:37:40
02.09.2013
m8rinek
-> T: Kdybys tam měl vrtuli, jak ti už 100 let říkáme, tak by to taky nehučelo...
18:14:34
02.09.2013
-> vhml: : nojo, když mě jde spíš o tu techniku 40 ikdyž nostalgie mi neni cizí, tak v tomto případě asi půjde stranou 4



-> mirecek.666: : vidíš a já už mám pocit, že po 5-ti tisících mi ta vrtule utrhne celej zadek 8 3 40
17:17:28
02.09.2013
mirecek.666
-> T: tobě to hučí a podle mě to krásně zpívá, hlavně když to pak je kolem 7000, to si připadám jak kdybych měl místo vrtule turbo :-) ani mě nebolí že to nějaký ty koně bere, do toho auta to prostě patří:-)
upraveno 1x, naposled 02.09.2013 17:18:40
11:35:32
02.09.2013
vhml
-> T 02.09.13 11:31:41: technicky to nemá přínos žádnej, spíše to tam nechávám z nostalgie...
11:31:41
02.09.2013
-> vhml: : jak píše Eidy, mám erko 40 hučení je na prd, koně to bere, nenacházim pořád nic dobrýho na tom větráku vzadu....8 4
11:09:11
02.09.2013
Eidy
-> vhml: No právě. A proto má eRko, aby nehučelo.1

Jestli, Venco, ty ten větrák nemáš proto, aby to maskovalo jiný hučení. 3
10:56:39
02.09.2013
vhml
-> T 02.09.13 10:44:27: na náporák se vybodni. Stovka musí hučet :-D
10:44:27
02.09.2013
-> mirecek.666: : povídej, co máš připraveno 40 taky si říkám,ale zase minimálně odebrat vrtuly a přehodit svody by nemělo být na závadu 4
20:17:46
01.09.2013
mirecek.666
-> T: já ale neřek, že jsem uplně spokojen4 ale ted je to "dobrý"
20:16:12
01.09.2013
mirecek.666
-> T: když to jezdí lepší se v tom nehrabat, na druhou stranu už taky mám připravený nějaký zlepšováky:-) ale to až dlouhym časem...
20:15:01
01.09.2013
mirecek.666
-> Tomáššš: díky, na fotkách vypadá vzhledově mnohem líp ale, barva je velký minus
18:45:09
01.09.2013
-> Eidy: : trysky,vrtule,svody,elekt rika,.....myslím, že toho bude víc 4
Extreme Tyres