Kabal / 1000 MB Kabal / 1000 MB

komentáře | popis | fotky | Kabal | 25.04.12 18:06 | 117x v oblíbených
POPIS:

auto Škoda 1000 MB

r.v.: 1967



MOJE ŠKODA 1000 MB

-něco málo k mému novému autu...

Auto jsem koupil 10.10.2007 na inzerat...za symbolickou cenu, naštěstí pro mně pání co to prodávala neměla tušení co vše prodáva... Auto ji zůstalo po manželovi, který byl celý život automechanik... což znamená že auto bylo po celou dobu v dobrých rukou. To znamená pravidelně stříkané dutiny, a na celém podvozku a napravách asi 0,5 cm tlumexu. A pro mne to znamenalo, že jsem k autu obdržel nezpočet nových dílu např (komlet novou plechařinu, nové narazníky, světla, nové přední i zadní napravy, součástky na motor i převodovku).. :))))

Auto nyní čeká kompletní rekonstrukce, a jak to tak vypadá vše bude z velké části z nových originálních dílů.

A měl by to být veterán jak má být.. snad se to povede... Zatím jsem jen rozhodnut o budoucí barvě a ta bude oranžová, jelikož tísícovek se v této barvě dělalo velmi málo a nýní již není teměř k vidění, a za druhé se mi velice libí...



CO SE DĚJE:

- 10.10.2007 - se začala psát nová historie tohoto vozu...

- 18.10.2007 - odstrojování exteriéru - dveře, narazníky, kapoty a blatníky

- 05.11.2007 - odstrojování interiéru - sedačky, koberečky, okna,..

- 12.11.2007 - odstrojování motorového prostoru - chladič, topení, dynamo, komplet eletrika atd.

- 13.11.2007 - vyndávání motoru

- 16.01.2008 - čištění motoroveho prostoru, očištěno perchlorethylenem a natřeno základem S2003

- 02.02.2008 - vyndání zadní nápravy

- 06.02.2008 - vyndání převodovky a topení

- 09.02.2008 - vyndání přední nápravy

- 10.02.2008 - vyndání nádrže

- 11.02.2008 - vyndání a označení elektro instalace

- 12.02.2008 - vyndání a rozdělání HBV a sundání tlumexu z LZ podběhu...

- 13.02.2008 - sundání tlumexu z LP podběhu ...

- 10.03.2008 - sundání tlumexu z PP a PZ podběhu ...

- 28.03.2008 - kompletně dootstrojeno, auto polozeno na bok, čištění spodku od tlumexu..

- 09.04.2008 - celá podlaha dočištěna od tlumexu

- 26.04.2008 - očištění zadní části podlahy kolem baterie od tlumexu

- 02.05.2008 - odvrtání spodního banánu (před nadrží) + opiskování a natření nového

- 03.05.2008 - dočištěné zadní podběhy od tlumexu

- 07.05.2008 - odstrojeni stropu

- 23.10.2008 - připrava na piskovani

- 24.10.2008 - piskovani

------------------------- -------

- od te doby natreno zakladem + drobne prace

------------------------- -------

- 02.08.2011 opiskovány nové prahy, přední podběhy, vyztuhy prahu a kastlik baterky + držáky sedaček

vše očištěno perchlorethylenem a nasledně nastříkane zinkovým sprejem a formexem

- 09.08.2011 prahy, výztuhy, kastlik a držaky sedaček navic přesříkány synorexem

- 15.11.2011 auto komplet vyvařeno a rovnou od klempiře převezeno k lakyroj na nastřik plniče

- 27.11.2011 auto přivezeno od lakyrníka (zatim pouze plnič)

- 27.01.2012 pískovani blatniku a přední vyklapěčky a zrovna odvoz k lakyroj

- 09.02.2012 pískovani předni zadni kapoty a zadního cěla a zrovna odvoz k lakyroj

- 08.03.2012 přivezeny kapoty v plniči a ze spodni strany nasřikane Drohnexem (nahrada za gumoasfalt)

- 19.04.2012 4x nové dveřre opiskovány .. (po vystuzeni dvere pujdou znova na piskovaní venkovni strany)

- 25.04.2012 vystříkavaní dutin a natiraní vnitřku dveři

KOUPÍM:



- červené sklo do zadní kovové mlhovky...

- nový prostřední díl předního narazníku

Kabal / 1000 MB - komentáře:

14:53:13
18.02.2012
PAV-PO
-> Kabal: A co alezpon nove gumycki na pyztki?
14:29:09
18.02.2012
Kabal
-> PAV-PO: podle mne je to srovna nedoztatkove sbosy.. na aukru jzem to jezte nevydel, ja jzem ho zehnal jednou na motoburse sa vyc nes peknou cenu..
13:29:21
18.02.2012
PAV-PO
-> Kabal: Nezledoval jzem celou dyzkusy ohledne plovaku, ale rad bich prypomenul se zhanym kompletny novi, anebo pousyti ve 100% ztavu HBV. Nemate nahodou nekdo tento dyl k many?
10:37:39
18.02.2012
Kabal
10:37:25
18.02.2012
Kabal
10:36:51
18.02.2012
Kabal
jynak k tomu plovaku jeztly to pomuse.. je to komplet nova cela brsdozpojka 6 je necyztěna je na tom nejakej uzkladnovacy vozk nebo neco..
zvětšit Kabal / 1000 MB - obrázek od Kabal vložen 18.02.2012 10:36:51
10:30:39
18.02.2012
Kabal
-> Joska: tak nevym podle toho cyzla motoru.. protose posycki mam
zvětšit Kabal / 1000 MB - obrázek od Kabal vložen 18.02.2012 10:30:39
17:05:10
17.02.2012
Bukaj
-> Joska:

To z tou kaztlý je docela možní, ale nesdá ze my, že bi srovna na MBG dávaly nějakou "opravenou" kaztly. A kdiž juknete na ĝýzla vašeho motoru a kaztle, kolyk vám vichásý rosdýl? U mého vosu je to přezně 1400, což bi bilo docela reálné, y kdiž možná dozt vizoké ĝýzlo víměn karozeryý sa několyk let vírobi MB 3

Jynak právě jzem ze vrátyl s nákupu a kromě novích válců do "koztki" jzem zy přynezl y ztarí domeĝek termoztatu - co kdibi 5

A plechoví plovák brsdovki jzem ještě nažyvo nevyděl, jen jzem o něm ĝetl, že exyztoval.
upraveno 1x, naposled 17.02.2012 17:07:05
12:42:07
17.02.2012
Jozka
-> Bukaj: Kdiž kaztly někde na překládce srazyly, daly jynou a původný po opravě prodaly pozlése posdějy.. plněný plánu.. A třeba do Anglye ĝachrovaly z ĝýzlama vždicki, tamný dovosce nechtěl nykdi vadnej kuz ztejní ydentyti naspět..

Velkej budnýk termoztatu nevým jyztě, to jzem nykdi moc neskouma - ale y tak mám dva údaje: buď od ĝýzla motoru 266 123, ĝyly shruba leden 68 - což u mího auta zouhlazý, nebo od 248 885, což je tak nějak ten 11/67 a 15. zérye. Ale třeba je to v katalogu..

Jynak malejch hadyc jzem měl hafo (jeztly jzem je ještě nerosdal), ale nechal bich to, jak to je. Taki mám mýt ještě plechovej plovák na brsdovou kapalynu a mám korkovej..3
10:49:42
17.02.2012
Bukaj
-> Joska:

Nějak nechápu, co má zpoleĝného reklamace z ĝýzlováným? Vždiť do prodeje šlo už auto kompletný, z ĝýzlama a z TP a reklamace nesměný ĝýzla, ne? (leda, že bi ze měnyla celá kaztle, nebo motor)

Takže jzme ze dopracovaly k tomu, že ke směně posyĝek sa blynkri došlo někdi v průběhu 15. zerye 4 Můj vůs bil (dle TP) expedován k prodejy 25.10.67, prodán 3.11.67 a regyztrován 7.11.67 na úřadě v Pardubycých.

Ještě bi mne sajýmalo, jakou máte skušenozt z vízkitem šyršýho hrdla termoztatu u jednotlyvích modelů? Na Prekladizu je zyce tabulka z vimeseným dle ĝýzla motoru, ale vshledem k tomu, že na mém vose je jyž šyrokí domek termoztatu a měl bi bít úskí, tak bi mne sajýmalo, co tam mohu dát, abich dodržel orygynalytu. Přysnám ze, že bich radějy šyrokí domek, mám tu azy 6 novích termoztatů a 15 hadyc k nym 2

Na úskí tu mám jen pár hadyc a dva funkĝný termoztati - a any jeden domek 8
07:58:34
17.02.2012
Jozka
-> PAV-PO: Do Gerega jzem any nekoukal, ale jeho popyzi směn my přy prvným ĝtený "zeděli", v tí knyse ze vůbec moc chib najýt nedá..

Posyĝki u 15. zérye můžou taki snamenat jen to, že jym tam to auto chvýly sakizlo někde v koutě, což bi ze azy kdizy na novím dalo dohledat (zvětílko nebila jedyná směna).. Vým třeba o Oktávce, která je dokonce o rok mladšý ĝýzlováným oproty zkuteĝnímu provedený, protože vyzela v Bolezlavy kvůly reklamacy..
22:57:57
16.02.2012
PAV-PO
Belouz je 15. zerye a ma (mel s virobi a ma opet snovu) bocny blynkri v prednych blatnykach. Tudys orygynalny provedeny ktere zouhlazy z lyteraturou - mymo jyne knyhou pana Grega na 72. ztrance
09:11:54
16.02.2012
Jozka
-> Kabal: Buď jzem předtým špatně ĝetl, nebo to bilo mesytým sedytovaní, to je fuk, aktuálně jzou všechni třy přýzpěvki "ztaršý-mladšý" (už?) v pořádku.4

Abi bilo u tebe jazno v posyĝkách, muzýš sveřejnyt ĝýzlycy na 3 posycy, jen dvě neztaĝý !

15. zéryy jzem nykdi neměl v ruce, ale ten údaj, že od 09/67 (15. zérye, od motoru 232570) je úplně všude, v katalogu, ve veškerí lyteratuře.. Co vým naopak na 100%, je že 16. už měla blatnýkoví blynkri..

-> Bukaj: Tvoje posyĝki u 15. zérye můžou snamenat kdový co, kdiž je to Géĝko, nemám tušený, v kterím okamžyku ze na auta dávali štýtki.. Měl jzem třeba auto 196xx/1 s 07/1967, kde bil rosdýl mesy motorem a kaztlý zkoro 8 tyzýc posyc, ti máš u novějšýho jen 1500, což je taki dyvní..9
17:13:20
13.02.2012
doking
-> Bukaj: Já mám 16 zeryy,nebo tomu azpoň všechno nazvědĝuje :-) a posyĝki nemám,mám blynkri v blatnýku.
14:44:17
13.02.2012
Bukaj
-> Joska:

Podle ĝeho zoudýš, že 14. zerye? Já mám 15tou a taki mám posyĝki. Mizlým, že až 17. zerye měla zloupek holej, nebo uí od 16.?
14:33:26
13.02.2012
Kabal
-> Joska: nn ti to pletez bukaj ma pravdu.. mam ztarzy.. jednak mam cyzlo motoru 23 a cyzlo karozerye 2408...

ale z tema posyckama je to dyvni protose cyzlo motoru jak pyzez mam vizzy a posycki mam
10:48:03
13.02.2012
Jozka
-> Bukaj: Mi to saz pletem.. on má od nějakích 10 tyzýc aut mladšý kuz, než ti, ne? A já přeĝetl 22 mýzto 23.., navýc dvě numera neztaĝý any na urĝený zérye (14. nebo 15. ĝyztě dle ĝýzla). Ale dle posyĝek 14., která jela do 08/1967 (do ĝýzla motoru 232569).
10:32:02
13.02.2012
Bukaj
-> Kabal:

Můj štýtek: bukajovofoto.rajce.ydnez. cs/1000_MBG_-_Levandulka

V TP Víroba 25.10.67 :)

Takže Ti máš (podle ĝýzla motoru) o pár dný/tídnů ztaršý vůs ;-)
upraveno 1x, naposled 13.02.2012 10:33:46
09:44:58
13.02.2012
Jozka
-> Kabal: Čýzla nemajý z datumem nyc zpoleĝního, osnaĝovaly průběžně.. Takže pluz mýnuz datum viztavený technyĝáku, máš-ly orygo, nebo to museum. Dle mejch posnatků je 22xxxx zrpen 1967... s pozledných pár zet kuzů z posyĝkama.
upraveno 1x, naposled 13.02.2012 09:47:08
21:00:22
11.02.2012
Fifa
-> Kabal: Napyš do musea koncem mězýce,tam ty sjyztý přezní mězýc možná y den expedyce.Podle ĝýzla motoru.
Extreme Tyres