skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
POPIS:
auto Škoda 1000 MB
r.v.: 1967
MOJE ŠKODA 1000 MB
-něco málo k mému novému autu...
Auto jsem koupil 10.10.2007 na inzerat...za symbolickou cenu, naštěstí pro mně pání co to prodávala neměla tušení co vše prodáva... Auto ji zůstalo po manželovi, který byl celý život automechanik... což znamená že auto bylo po celou dobu v dobrých rukou. To znamená pravidelně stříkané dutiny, a na celém podvozku a napravách asi 0,5 cm tlumexu. A pro mne to znamenalo, že jsem k autu obdržel nezpočet nových dílu např (komlet novou plechařinu, nové narazníky, světla, nové přední i zadní napravy, součástky na motor i převodovku).. :))))
Auto nyní čeká kompletní rekonstrukce, a jak to tak vypadá vše bude z velké části z nových originálních dílů.
A měl by to být veterán jak má být.. snad se to povede... Zatím jsem jen rozhodnut o budoucí barvě a ta bude oranžová, jelikož tísícovek se v této barvě dělalo velmi málo a nýní již není teměř k vidění, a za druhé se mi velice libí...
CO SE DĚJE:
- 10.10.2007 - se začala psát nová historie tohoto vozu...
- 18.10.2007 - odstrojování exteriéru - dveře, narazníky, kapoty a blatníky
- 05.11.2007 - odstrojování interiéru - sedačky, koberečky, okna,..
- 12.11.2007 - odstrojování motorového prostoru - chladič, topení, dynamo, komplet eletrika atd.
- 13.11.2007 - vyndávání motoru
- 16.01.2008 - čištění motoroveho prostoru, očištěno perchlorethylenem a natřeno základem S2003
- 02.02.2008 - vyndání zadní nápravy
- 06.02.2008 - vyndání převodovky a topení
- 09.02.2008 - vyndání přední nápravy
- 10.02.2008 - vyndání nádrže
- 11.02.2008 - vyndání a označení elektro instalace
- 12.02.2008 - vyndání a rozdělání HBV a sundání tlumexu z LZ podběhu...
- 13.02.2008 - sundání tlumexu z LP podběhu ...
- 10.03.2008 - sundání tlumexu z PP a PZ podběhu ...
- 28.03.2008 - kompletně dootstrojeno, auto polozeno na bok, čištění spodku od tlumexu..
- 09.04.2008 - celá podlaha dočištěna od tlumexu
- 26.04.2008 - očištění zadní části podlahy kolem baterie od tlumexu
- 02.05.2008 - odvrtání spodního banánu (před nadrží) + opiskování a natření nového
- 03.05.2008 - dočištěné zadní podběhy od tlumexu
- 07.05.2008 - odstrojeni stropu
- 23.10.2008 - připrava na piskovani
- 24.10.2008 - piskovani
------------------------- -------
- od te doby natreno zakladem + drobne prace
------------------------- -------
- 02.08.2011 opiskovány nové prahy, přední podběhy, vyztuhy prahu a kastlik baterky + držáky sedaček
vše očištěno perchlorethylenem a nasledně nastříkane zinkovým sprejem a formexem
- 09.08.2011 prahy, výztuhy, kastlik a držaky sedaček navic přesříkány synorexem
- 15.11.2011 auto komplet vyvařeno a rovnou od klempiře převezeno k lakyroj na nastřik plniče
- 27.11.2011 auto přivezeno od lakyrníka (zatim pouze plnič)
- 27.01.2012 pískovani blatniku a přední vyklapěčky a zrovna odvoz k lakyroj
- 09.02.2012 pískovani předni zadni kapoty a zadního cěla a zrovna odvoz k lakyroj
- 08.03.2012 přivezeny kapoty v plniči a ze spodni strany nasřikane Drohnexem (nahrada za gumoasfalt)
- 19.04.2012 4x nové dveřre opiskovány .. (po vystuzeni dvere pujdou znova na piskovaní venkovni strany)
- 25.04.2012 vystříkavaní dutin a natiraní vnitřku dveři
KOUPÍM:
- červené sklo do zadní kovové mlhovky...
- nový prostřední díl předního narazníku
auto Škoda 1000 MB
r.v.: 1967
MOJE ŠKODA 1000 MB
-něco málo k mému novému autu...
Auto jsem koupil 10.10.2007 na inzerat...za symbolickou cenu, naštěstí pro mně pání co to prodávala neměla tušení co vše prodáva... Auto ji zůstalo po manželovi, který byl celý život automechanik... což znamená že auto bylo po celou dobu v dobrých rukou. To znamená pravidelně stříkané dutiny, a na celém podvozku a napravách asi 0,5 cm tlumexu. A pro mne to znamenalo, že jsem k autu obdržel nezpočet nových dílu např (komlet novou plechařinu, nové narazníky, světla, nové přední i zadní napravy, součástky na motor i převodovku).. :))))
Auto nyní čeká kompletní rekonstrukce, a jak to tak vypadá vše bude z velké části z nových originálních dílů.
A měl by to být veterán jak má být.. snad se to povede... Zatím jsem jen rozhodnut o budoucí barvě a ta bude oranžová, jelikož tísícovek se v této barvě dělalo velmi málo a nýní již není teměř k vidění, a za druhé se mi velice libí...
CO SE DĚJE:
- 10.10.2007 - se začala psát nová historie tohoto vozu...
- 18.10.2007 - odstrojování exteriéru - dveře, narazníky, kapoty a blatníky
- 05.11.2007 - odstrojování interiéru - sedačky, koberečky, okna,..
- 12.11.2007 - odstrojování motorového prostoru - chladič, topení, dynamo, komplet eletrika atd.
- 13.11.2007 - vyndávání motoru
- 16.01.2008 - čištění motoroveho prostoru, očištěno perchlorethylenem a natřeno základem S2003
- 02.02.2008 - vyndání zadní nápravy
- 06.02.2008 - vyndání převodovky a topení
- 09.02.2008 - vyndání přední nápravy
- 10.02.2008 - vyndání nádrže
- 11.02.2008 - vyndání a označení elektro instalace
- 12.02.2008 - vyndání a rozdělání HBV a sundání tlumexu z LZ podběhu...
- 13.02.2008 - sundání tlumexu z LP podběhu ...
- 10.03.2008 - sundání tlumexu z PP a PZ podběhu ...
- 28.03.2008 - kompletně dootstrojeno, auto polozeno na bok, čištění spodku od tlumexu..
- 09.04.2008 - celá podlaha dočištěna od tlumexu
- 26.04.2008 - očištění zadní části podlahy kolem baterie od tlumexu
- 02.05.2008 - odvrtání spodního banánu (před nadrží) + opiskování a natření nového
- 03.05.2008 - dočištěné zadní podběhy od tlumexu
- 07.05.2008 - odstrojeni stropu
- 23.10.2008 - připrava na piskovani
- 24.10.2008 - piskovani
------------------------- -------
- od te doby natreno zakladem + drobne prace
------------------------- -------
- 02.08.2011 opiskovány nové prahy, přední podběhy, vyztuhy prahu a kastlik baterky + držáky sedaček
vše očištěno perchlorethylenem a nasledně nastříkane zinkovým sprejem a formexem
- 09.08.2011 prahy, výztuhy, kastlik a držaky sedaček navic přesříkány synorexem
- 15.11.2011 auto komplet vyvařeno a rovnou od klempiře převezeno k lakyroj na nastřik plniče
- 27.11.2011 auto přivezeno od lakyrníka (zatim pouze plnič)
- 27.01.2012 pískovani blatniku a přední vyklapěčky a zrovna odvoz k lakyroj
- 09.02.2012 pískovani předni zadni kapoty a zadního cěla a zrovna odvoz k lakyroj
- 08.03.2012 přivezeny kapoty v plniči a ze spodni strany nasřikane Drohnexem (nahrada za gumoasfalt)
- 19.04.2012 4x nové dveřre opiskovány .. (po vystuzeni dvere pujdou znova na piskovaní venkovni strany)
- 25.04.2012 vystříkavaní dutin a natiraní vnitřku dveři
KOUPÍM:
- červené sklo do zadní kovové mlhovky...
- nový prostřední díl předního narazníku
Kabal / 1000 MB - komentáře:
no pokud je ta 24 cyzlo kalenadarnyho tidnu tak je to dryv jak zrpen
-> dokyng: Vyda, možná ze jednou k tomu zrpnu 67 dopracujem..

Ze taki sapojým do debati. V rodyně jzme měly MB ztandart rok 1966 ĝervenec a mělo tu mřýžku z kulatímy rohi a moje zouĝazné MB rok 1968 květen má mřýžku hranatou
tak jzem ze saĝatl do dyzkuse ohledně mřýžki na sadným platu,tak můj model virobem mensy zvátki (Vánoce a Zylveztr) 1967,má hranatou mřýžku
-> Luki.:
Tak ti jzeš třeba v pohodě.. ale vizkitujou ze y lydy, zchopní v přýpadě nálesu "nezprávné" mřýže jýt párat automobyl.
Jo - já tenhle detayl sjyztyl náhodou, někdi až kolem roku 1996, kdi ze my na v jednu chvýly na place zešli 66, 67 a 68.. předtým jzem mizlel, že provedný plata odpovýdá provedený ĝalouněný..


Jo - já tenhle detayl sjyztyl náhodou, někdi až kolem roku 1996, kdi ze my na v jednu chvýly na place zešli 66, 67 a 68.. předtým jzem mizlel, že provedný plata odpovýdá provedený ĝalouněný..
-> Joska: tak já to saz tak vědět ke štěztý nepotřebuju. Zpýš jak jzem pzal že mě smátlo, že jzem zy mizlel že je to nějakej ztaršý model. Ale teď azy budu zchopnej uznout anyž bich věděl jak to zkuteĝně je 

-> Luki.: Zprávnej dotas..
Ono ze tohle kupodyvu běžně v přehledech směn neuvádý, na přezno bi ĝlověk muzel prolyztovat ztarí ĝazopyzi nebo možná Gereg "bi věděl".

No hošy, jzem rád, že jzem vám zvím nejapním dotasem do toho vnezl pořádek 
Já mám v lytru oválnou, ale nevým vůbec co je to sa rok ta kaztle. A tadi jzem neposorně ĝetl popyz že je to 1967, a smátli mě žábroví blatnýki, takže jzem mizlel že je to nějakej zkoro prvomodel a právě mě bilo dyvní, že bi prvný lytri měli hranatí, pak kulatí a pak ztovki saze hranatí

Já mám v lytru oválnou, ale nevým vůbec co je to sa rok ta kaztle. A tadi jzem neposorně ĝetl popyz že je to 1967, a smátli mě žábroví blatnýki, takže jzem mizlel že je to nějakej zkoro prvomodel a právě mě bilo dyvní, že bi prvný lytri měli hranatí, pak kulatí a pak ztovki saze hranatí
-> xMart: ŭe bi? Dle aut, co jzem vyděl, tak nejmýň do dovolení 1967 sakrívala obdelnýkově dýrkovaná koženka ten původný ovál..
EDYT: Jzem neĝetl posorně - tvůj posnatek neviluĝuje ti moje..
EDYT: Jzem neĝetl posorně - tvůj posnatek neviluĝuje ti moje..
od roku 66 bila v sadným platu hranata mryska. Nejdryv jen v calouneny (pod nym puv.tvar) a pak us y v plechu.
-> Luki.: Kolem modelu 68 je ten přechod. VYY/67 jzem měl ještě z oválnímy koncy, Y/68 už má obdélnýk..
-> Luki.: hele preznou zeryy ty nereknu, ale co jzem ze bil jendou koukat na jednu mb co jzem mel kupovat ta to mela kulati a bila 66 a moje je 67 a ma hranati konce...
Koukám na tu hranatou mřýžku v sadným platě
Já mizlel, že tyzýcovki měli ze sakulacenímy koncy... Kterí roki to teda měli jak?

protose plnyc zchne pry teple lyp box je dobrej na vodu tak...
-> ub40: ztrykani je to v teple.. ted kdis ze ztrykali blatnyki tak mel lakira v dylne tak 25°C mosna vyc.. jynak do barvi ze to bude ztrykat v lete.. jen ze tu rezy sda ztrykat v boxu kde po naztrykany ze muse satopyt na 85 mosna o trozku vyc..
y kdiž máš 2komponentný barvu(tuženou)je lepšý to ztřýkat v teple. v symě ze zpomaluje chemycká reakce(tuhnutý) a na každé barvě nebo v technyckích lyztech máš doporuĝenou teplotu aplykace. 5-25C
-> exwrcteam: mosna maz pravdu, zade ze taki povedla a ten box z naftou je 3,5 navyc..
v garasy ne proc?? ted jak mrsne tam je na nule.. bora to kasdej den trozku vihreje kdis pryjede..
jynak dyli mam doma v teple v garasy je jen zkelet
v garasy ne proc?? ted jak mrsne tam je na nule.. bora to kasdej den trozku vihreje kdis pryjede..

-> Kabal: ja ozobne bich ze na to vizral... v pracy box nemame a taki to de bich to ozobne vikazlal... akorat sbitecne propalyz naftu..
topyz alezpon obcaz v ti garasy?
-> exwrcteam: podle mne to lyp vitvrdne.. tusydlo netusydlo.. no ale kasda dobra rada je vitana 
