skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
16:17:21
06.05.2020
06.05.2020
Peca
-> Joseffavorit : Vzadu podlaha a kufr Ok, až na těch 10 průstřelů po demontáži tažného
21:54:13
05.05.2020
05.05.2020
Joseffavorit
-> Tomaso435 27.04.20 17:39:04: vzadu to bývá většinou ok. Podlaha. Předek popravit a bude to dobré
19:41:17
03.05.2020
03.05.2020
Lamac
-> Eidy: Pokiaľ zváraš vo vetranom priestore, nieje problém. Ináč zinková horúčka, to je jasné.. Kedže zvary musíš ošetriť tak či tak aj na obyčajnom plechu, tak prečo tomu plechu nepredlžiť životnosť pozinkom.
23:20:02
28.04.2020
28.04.2020
Eidy
-> Lamac: Jenže to všechno dejcháš a je to pěknej sajrajt. A pak to stejně shnije od svaru, pokud se to pořádně neošetří.
20:26:50
28.04.2020
28.04.2020
Lamac
Presne tak, ja som do svojho dával zinkovať takmer všetky diely (okrem dverí, blatníkov a kapoty). Zvára sa to troška blbšie, ale ak si to patrične pripravíš, je to pak paráda :)
23:42:55
27.04.2020
27.04.2020
Peca
-> Lamac: Uvažoval jsem o ni taky, těch věci tam budu mít víc. Pozink je bezva věc
22:05:18
27.04.2020
27.04.2020
Lamac
Podlahu daj pozinkovať ak môžeš, a prežije auto.
17:39:04
27.04.2020
27.04.2020
Tomaso435
Přední podlaha každopádně na výměnu ... a tos ještě nekouknul pod plastizol na zadní
23:45:54
26.04.2020
26.04.2020
sytic
Black Line boční lišty nepotřebuje
14:37:33
26.04.2020
26.04.2020
Peca
-> ToMi: Díky za útěchu
12:51:36
26.04.2020
26.04.2020
Peca
-> Fire: Neeee
09:06:37
26.04.2020
26.04.2020
Fire
Zklamu te, ale toto nejsou puvodni bocni listy favorit , ale patri mezi ty povedenejsi