skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
20:38:38
28.06.2012
28.06.2012
šrek
Spíš bych někam navařil matky a v případě potřeby našroubovat oko.
20:37:15
28.06.2012
28.06.2012
havlik
Vytáhni oko třeba takovy speedpro.cz/catalog/.../a
lu_tazne_oko.jpg skrz ten nárazník a nebo tuto www.vw-club.cz/download/f
ile.php?id=552702&... tohle co jsi vymyslel je dost hrozný
e: a vzadu to nemá oko na příčce?
e2: a k čemu vzádu počítáš že někoho budeš tahat? nebo to pošleš do škarpy a někdo bude tahat tebe? no tam už pak asi bude fuk za co se to přiváže
e: a vzadu to nemá oko na příčce?
e2: a k čemu vzádu počítáš že někoho budeš tahat? nebo to pošleš do škarpy a někdo bude tahat tebe? no tam už pak asi bude fuk za co se to přiváže
20:37:14
28.06.2012
28.06.2012
tunerlada
dlouho sem to tu nesledoval a palec hore ! vypadá to luxusně hlavně zadek :)
21:13:13
15.06.2012
15.06.2012
Zivosek
→ radekp: No to zjišťuju už teď ale nejdřív to chci doskládat alespoň takhle a pak dál ladit . No doufám, že už brzy! Jen ještě ten interiér a technickou..
19:04:03
15.06.2012
15.06.2012
radekp
-> Zivosek: ..a nakonec zjistíš že bys i teď udělal spoustu věcí jinak, časem vyměníš kyvku a tak, ale to je normální...kdy to projedem?
12:26:40
15.06.2012
15.06.2012
Eidy
-> Zivosek: To je asi normální vývoj .
09:05:23
15.06.2012
15.06.2012
T
-> Zivosek: : buď v klidu, začínal jsem stejně a myslím, že většina z nás
16:50:18
14.06.2012
14.06.2012
Zivosek
→ T: Díky, to potěší . Zajímavé ale je, jak se moje plány postupem času úplně změnily. Nejdříve jsem chtěl dozadu šílené audio, repráky, zesilovače a tak. No a teď, hlavně teda díky tomu, že jsem objevil virt a auta od tebe, Eidyho, Radkap apod., jsem začal jít úplně jiným směrem a baví mě to daleko víc..
16:13:19
14.06.2012
14.06.2012
T
-> Zivosek: : ta zadní lavice je parádní, takhle bych si to představoval
13:24:59
07.04.2012
07.04.2012
TTomas
-> Zivosek: Kdyz to nikde neurves cestou, tak to nicemu nevadi, ale zda se to dost vystrceny
13:15:45
07.04.2012
07.04.2012
MiroJ
pekna praca :)
12:56:44
07.04.2012
07.04.2012
Zivosek
→ minno: Dal, protože ty Spaxy jsou asi o 3 cm delší než sériové, navíc mám zkrácené pružiny, tak nechci aby třeba při propružení šly tlumiče až na svůj doraz. Ale nenapadlo by mě to, kdyby mi to tady nepsali k předním tlumičům. Snad to ničemu nevadí. A ty přední ještě musím pořešit..
12:49:30
07.04.2012
07.04.2012
minno
-> Zivosek: tie spodné držiaky zadných tlmičov si dal naschvál opačne?
20:07:01
28.03.2012
28.03.2012
radekp
-> Zivosek: zpojízdněno? gratulace!
13:45:25
21.03.2012
21.03.2012
vhml
-> Zivosek: delsim dorazem to nevyresis, protoze to pak bude chodit na dorazy castejs, bude to odskakovat atd.
13:22:38
21.03.2012
21.03.2012
Eidy
-> Zivosek: Doraz se zmáčkne víc, než si myslíš. Loni v Mostě jsem říznul jednu zatáčku a chytil betonovej rantl tak, že mi šly horní ramena do podlahy a to mám hodně tvrdej podvozek a do dorazů mám asi 15mm.
Buď dáš pružiny a tlumiče z nákladního vagónu, nebo si uprav lemy/kola tak, aby ti to spolu nekolidovalo.
Buď dáš pružiny a tlumiče z nákladního vagónu, nebo si uprav lemy/kola tak, aby ti to spolu nekolidovalo.
12:15:36
21.03.2012
21.03.2012
havlik
a co eště k tomu upravit podložky pod kola
12:12:51
21.03.2012
21.03.2012
radekp
-> Zivosek: a ještě počítej s tím, že se guma při stlačení pružiny, tlumiče deformuje směrem ven když je zatížená(vnější kolo průjezdem zatáčkou), takže to bych se o lem bál...
10:53:38
21.03.2012
21.03.2012
Zivosek
→ radekp: kurňa, tak ten doraz se teda zmáčkne hodně, to jsem si nemyslel.. Budu muset pořešit hlavně ty dorazy, protože při pružení jde pneumatika na lem a ne pod něj..takže když bych vjel do díry a kolo se odřelo o lem, tak ten laminátový blatník bude v pr...
09:16:48
21.03.2012
21.03.2012
radekp
-> Zivosek: 3 cm je málo, doraz se zmáčkne jako nic, určitě víc než 1 cm. Mezi blatníkem a kolem můžeš mít 3,5 cm, ale zkoušel jsi pustit kolo až na lem? možná guma zapadne do lemu a bude to víc než 3,5 cm a kdybys vletěl do nějaké díry, určitě ti lamino blatní nebude suplovat doraz...
skoda-virt.cz/cz/.../1167 75-to-radekp-1?gotopost=1. ..
obecně jsou 2 možnosti - spustit spodní uchycení tlumiče níž, nebo posunout horní výš, ale to se neobejde bez řezání do kastle....tady to řešil Duš@n, ale ve 105/120...
skoda-virt.cz/cz/.../1167 75-to-radekp-1?gotopost=1. ..
obecně jsou 2 možnosti - spustit spodní uchycení tlumiče níž, nebo posunout horní výš, ale to se neobejde bez řezání do kastle....tady to řešil Duš@n, ale ve 105/120...