Škoda 110 R Škoda 110 R

komentáře | popis | fotky | Zivosek | 03.07.13 14:54 | 152x v oblíbených
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...



Podvozek

-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev

přední náprava:

-emková

-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)

-držáky tlumičů vlastní výroby

-pružiny speedpro 220mm

-hřebenové řízení

-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit

-náboje předělány na rozteč 4x98

-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE

zadní náprava:

-emková

-bubnové brzdy-vše nové

-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)

-pružiny zkráceny na délku 280mm

-podložky pod kolama 30mm



Motor

-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka

-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev

-karburátor SEDR

-příčný nerezový výfuk

-náporové chlazení

-otevřený vzduchový filtr

-startér Magneton

-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....



Kola a pneu

-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné

-Nankang 185/45



Karoserie

-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy

-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta

-přední čelo komplet vlastní výroby

-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích

-zadní blatníky taky kulaté lemy

-zadní čelo se světly z BMW E21

-zadní laminátová kapota Škoda 200RS

-laminátové nástavce prahů

-laminátové nástavce zadních blatníků

-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

-střešní okno

-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta

-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh

-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)

-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby

-boční blinkry octavia

-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod



Interiér

-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky

-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži

-vrch a spodek palubky v černé kožence

-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu

-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem

-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP

-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)

-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)

-hliníková nába volantu 85mm

-koberečky na zakázku

-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche

-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou

-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)

-pozadí budíků vlastní výroby

-startování tlačítkem

-červené zpětné zrcátko

-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem

-odstraněno topení

-audio: není :-)



Hmotnost

-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...



Škoda 110 R - komentáře:

20:48:16
20.03.2012
Zivosek
→ m8rinek: takže myslíš, že je to málo8 ? Asi by bylo lepší ty držáky podložit, ať je tam je větší vůle co..
19:27:24
20.03.2012
m8rinek
-> Zivosek: Riskovat destrukci tlumičů, kvuli takový blbosti?
18:01:30
20.03.2012
Zivosek
Tak jsem to dnes měřil. Vychází mi to 3cm, měřil jsem to od místa kde je tlumič v držáku tlumiče, ne od hrany ramena, takže by to tak mělo být. A když si vezmu, že mám mezi lemem blatníku a pneumatikou 3,5cm, a doraz budu muset nastavit tak, že mezi dorazem a miskou dorazu bude maximálně 2,5cm (kvůli zmáčknutí dorazu nechám 1cm rezervu), tak by to snad takhle mohlo být. Ale kdyby se mi podařilo sehnat ty držáky co dělal Tuner, tak bych byl samozřejmě radši..
14:51:33
20.03.2012
Zivosek
→ Eidy: Zkusím to tak.

→ Jarinko: Neboj určitě je zaizoluju, jen jsem zrovna doma neměl tu pásku.
11:25:48
20.03.2012
Kurier Grobar
-> Jarinko: smrzdovačka je skvelý nápad, izolačka sa časom odtočí a nebude držať
10:23:58
20.03.2012
Jarinko
Tie kontakty na blinkru zaizoluj, ideálne zmršťovačkou alebo aspoň páskou
21:46:20
19.03.2012
m8rinek
-> Eidy: Snad ani auto zvedat nemusí...



změř si vzdálenost mezi dorazem a miskou, přičti konstant stlačení dorazu (1cm?) a změř si dýlku vysunutý pístnice, pokud je to míň, nebo se to blíží, je to špatně...
21:39:47
19.03.2012
Eidy
-> Zivosek: Zvedni čumák auta, podlož kola špalkama, spusť to na kola a pak zkus zamáčknout tlumič.
20:36:51
19.03.2012
Zivosek
→ Eidy: postavil jsem se na práh a zkoušel celou svou vahou s autem houpat, pružilo to tak 2-3 cm a nic jsem necítil, ale určitě to není to samé jako když vjedu do díry, to je jasné

→ radekp: no na to bych potřeboval kanál nad který bych vjel a zkusil je zatlačit když je auto normálně na kolech, ten boužel nemám. Dnes jsem je zkoušel zatlačit při zvednutém autě, a zatlačil jsem je od hrany ramena nějakých 7,5cm..nevím no, ale je fakt, že když je auto normálně na kolech, tak je ten tlumič dost zmáčklý. Chtělo by to prostě zkusit tak jak si psal..
07:41:47
19.03.2012
radekp
-> Zivosek: když vidím ty držáky tak bych ti doporučil sundat držák a zasunout tlumič až na doraz. podíváš se, kolik ti zbývá na propružení. Jestli to bude ak 2 cm, musel bys držáky vypodložit směrem dolů.

Můžu ti nafotit mé držáky, jak jsem na to šel...
22:03:08
18.03.2012
m8rinek
-> Zivosek: tak je vyrob v podobnym stylu, jen opačně ;).
21:59:43
18.03.2012
Eidy
-> Zivosek: Jenže rukama to nikdy nezhoupneš tak jako na silnici.
21:56:03
18.03.2012
Zivosek
Jojo už chápu. No, těžko říct, když jsem zkoušel jak to pruží tak to šlo normálně, necítil jsem žádný náraz na doraz. Ale ještě se na to podívám. Jako nejlepší by byly ty držáky co dělal Tuner, ale už je prý nedělá.. Tak jsem zkusil vyrobit vlastní.
21:44:17
18.03.2012
m8rinek
-> Zivosek: pokud máš nízký pružiny, tak se tlumič ještě podkládá, aby byl co nejníž a zachovala nějaká střední hodnota, ty ho máš ještě naopak výš než serie a bál bych se, aby se při propružení tlumič nezasunul uplně, mohlo by to znamenat i jeho zničení...
21:38:30
18.03.2012
Zivosek
Teďka nevím co přesně myslíš..
21:12:25
18.03.2012
m8rinek
To jsou držáky tlumičů pro zvýšenou nápravu? Nebude takhle ten tlumič dost často na dorazu?
23:27:32
07.01.2012
PIX
jednoduše paráda - moc chválím. Nebylo tadyto eRko naprodej?? viděl jsem černé R s čumákem z MBčka někdy v říjnu 2009 cca za 60 000Kč... vypadalo to uplně stejně6
14:57:37
27.11.2011
ecek
pěkná práce :))
00:23:32
27.11.2011
Zivosek
Podívejte se, můžete si tady psát co chcete, ale je to moje auto, dělám si ho pro sebe a líbí se mi takové jaké je. Nebudu ne něm nic měnit jen kvůli tomu, že mi tady někdo napíše, že se mu nelíbí, nejsem blázen.. Kritiku příjmám, je to každého věc co se mu líbí. Potěší mě, když někdo napíše, že se mu líbí. A když napíše, že se mu nelíbí, tak to chápu, ale je mi to jedno. Toť můj názor na ty co mi píšou4 a díky.
Extreme Tyres