skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
20:57:24
10.10.2010
10.10.2010
Michal Douša
zajímavej kousek,nenech si do toho kecat a pokračuj bude to pěkná kára
21:58:50
09.10.2010
09.10.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
mě se teda uplně původní stav líbil daleko více , než tato zběsilost
13:31:47
08.10.2010
08.10.2010
Izzy Power - zrušená registrace
Je to tak sto lidí sto chutí ... Podle mě je to totalní hnus...
12:47:37
08.10.2010
08.10.2010
Eremitas
Ten předek je právě to, co je na tom autě nejlepší ;-)
21:41:44
07.10.2010
07.10.2010
kubo980
-> m8rinek: ani mna ten predok nejak neťahá...
21:30:04
07.10.2010
07.10.2010
m8rinek
Ten předek je strašnej...
20:42:07
07.10.2010
07.10.2010
Eremitas
Moc rád sleduju po kouskách tvoji práci, tvuj hybrid vypadá skvěle, tak trochu mi připomíná porshe. Jen tak dál, těším se až bude hotový
14:05:15
29.09.2010
29.09.2010
Zivosek
Petr: No jasně, sice už je to dlouho co pro ty díly táta byl, ale konečně na ně dojde
Jinak díky
Jinak díky
14:32:05
21.09.2010
21.09.2010
david14
pěkný =)
22:59:33
16.09.2010
16.09.2010
m8rinek
Vzadu taky anatomy? Imho LoL
20:15:00
15.09.2010
15.09.2010
kuk
AHOJ KOUKAM ZE JETE ZIJE MA PRACE. ZADNI BLATAKY-CELO SVETLA BMW. PETR
10:10:59
10.09.2010
10.09.2010
kubasim
pěkná prace
10:03:32
10.09.2010
10.09.2010
Robert 106
Ještě by to chtělo upravit zadní blatníky a kapotu na tisícovkové a světla se zadním čelem z lira a bude to shvělé
00:46:33
10.09.2010
10.09.2010
Ivan eMBaso
NATO ZE JE TO HYBRID JE ROBENY PEKNE MNE SA PACI :) kazdy tu voju opicu ma rad :D pekna
17:58:32
09.09.2010
09.09.2010
kubo980
-> j_j: nie všetkým sa páči originál.. je to jeho auto a robi si ho ako sa jemu pači...
14:01:52
09.09.2010
09.09.2010
j_j
jednou si budeš říkat: "proč jsem to nedal do originálu" ...ale ta doba teprve přijde
21:27:04
08.09.2010
08.09.2010
Zivosek
Dík za názory.
Tomes 1: Fakt? Ty to auto znáš? Já jsem z Opavy, mám to eRko po mojem tátovi. A v sousedních garážích? Jako v Kylešovicích?
Tomes 1: Fakt? Ty to auto znáš? Já jsem z Opavy, mám to eRko po mojem tátovi. A v sousedních garážích? Jako v Kylešovicích?
20:03:56
08.09.2010
08.09.2010
Tomes 1
Ty vole, mám husinu až u konečníku, to bylo v roce 1990 nejhezčí Erko v okrese!!!! V té době jsem měl taky Erko a parkovali jsme v sousedících garážích.Odkud jsi?
19:29:43
08.09.2010
08.09.2010
tibi1702
pekne :) aj pekny motor a napravy aj predok je super kombinacia,.. trosku sa mi ale nelubia v zadu tie svetla ale to je vec nazoru inak fakt slusne len tak pokracuj dalej som zvedavy ako bude vysledok :)