Škoda 110 R Škoda 110 R

komentáře | popis | fotky | Zivosek | 03.07.13 14:54 | 152x v oblíbených
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...



Podvozek

-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev

přední náprava:

-emková

-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)

-držáky tlumičů vlastní výroby

-pružiny speedpro 220mm

-hřebenové řízení

-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit

-náboje předělány na rozteč 4x98

-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE

zadní náprava:

-emková

-bubnové brzdy-vše nové

-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)

-pružiny zkráceny na délku 280mm

-podložky pod kolama 30mm



Motor

-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka

-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev

-karburátor SEDR

-příčný nerezový výfuk

-náporové chlazení

-otevřený vzduchový filtr

-startér Magneton

-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....



Kola a pneu

-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné

-Nankang 185/45



Karoserie

-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy

-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta

-přední čelo komplet vlastní výroby

-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích

-zadní blatníky taky kulaté lemy

-zadní čelo se světly z BMW E21

-zadní laminátová kapota Škoda 200RS

-laminátové nástavce prahů

-laminátové nástavce zadních blatníků

-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

-střešní okno

-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta

-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh

-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)

-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby

-boční blinkry octavia

-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod



Interiér

-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky

-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži

-vrch a spodek palubky v černé kožence

-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu

-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem

-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP

-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)

-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)

-hliníková nába volantu 85mm

-koberečky na zakázku

-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche

-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou

-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)

-pozadí budíků vlastní výroby

-startování tlačítkem

-červené zpětné zrcátko

-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem

-odstraněno topení

-audio: není :-)



Hmotnost

-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...



Škoda 110 R - komentáře:

15:01:30
09.07.2012
Zivosek
→ jarda.u1: Jak píše m8rinek, je to vedení vody k náporovému chlazení. Jsou ještě z doby, kdy auto měl a dělal táta. No a když se tam dávaly teď, tak jsem něco jako odlehčování apod. ještě nějak neznal 3. Ale určitě mám časem v plánu je vyměnit za něco lehčího..
22:53:07
08.07.2012
jarda.u1
-> m8rinek: to me napadlo,ale asi bych tam nedaval takovy ingoty teda...
22:51:35
08.07.2012
m8rinek
-> jarda.u1: že by to byl vodovod?
22:49:03
08.07.2012
jarda.u1
-> Zivosek: k cemu mas prosimte proboha pod tim autem ty dva jekly?

Jinak z nouze se to da pritahnout i za stabik domu,ale je to spis opravdu z nouze a nevim zda by ti tam pri tahnuti nevadilo to lizatko?
20:11:03
07.07.2012
castrol
-> Zivosek: interier je pekny
11:58:58
01.07.2012
Zivosek
→ radekp: No tenhle týden jak budou svátky to chci dodělat, pak technická a jedeem 3
07:30:50
01.07.2012
radekp
-> Zivosek: Jasně, zapoměl jsem...do první společné projížďky už ale moc nechybí, ne?1
07:08:15
30.06.2012
Zivosek
Tak asi nakonec zvítězí návrh Eidyho, díky4.

Prostě vrtnu dírku, udělám držák s matkou a když se mi tam nebude tažné oko líbit na stálo, můžu ho vyšroubovat a udělat černou záslepku.

→ radekp: To asi ne Radku, jak tam mám ty 21w žárovky a ty kryty zezadu, tak by to bylo celkem složité, asi by bylo rychlejší oddělat spoiler.
20:23:54
29.06.2012
radekp
-> Zivosek: co v nouzi vyhodit dolní blikač a oko protáhnout tudy?
23:44:11
28.06.2012
Kurier Grobar
-> Zivosek: zo spúšťou tam kde je spodok, to jest 180 stupňov
23:27:07
28.06.2012
Placko
ja som skôr za 1. variantu 2 4
22:38:26
28.06.2012
Eidy
-> Zivosek: Místo držáku nárazníku bych přišrouboval plotnu s navařenou dlouhou maticí (vše schovat do podběhu) a v ose té matky do blatníku zepředu vrtnout díru a oko případně našroubovat. Pokud netáhneš, můžeš dát černou záslepku.
21:56:33
28.06.2012
havlik
-> Zivosek: jo ale aha koukam že je to stejně v blatníku tak to je na kokot
21:54:59
28.06.2012
Zivosek
21:43:21
28.06.2012
havlik
-> Zivosek: no a dát něco takového speedpro.cz/catalog/.../a lu_tazne_oko.jpg a uchytit v místě uchycení origo nárazníku, jen teda musíš udělat díru v spoileru
21:41:39
28.06.2012
Zivosek
→ havlik: No právě, ten spoiler je o dost níž než tohle oko. A já bych to chtěl udělat tak, aby se spoiler v případě táhnutí auta nemusel dávat pryč.
21:38:57
28.06.2012
havlik
-> Zivosek: ono 100vka by měla mít oko na tom plechu co drží nádrž img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../7375_2012-03 -26_13-55-28_66.jpg tady vlevo u držáky stabíku ty dvě díry vepředu. Jen by to asi odsral spoiler u tebe
21:20:10
28.06.2012
Zivosek
→ tunerlada: Díky moc 6

→ havlik: Nojoo, vzadu ho vlastně nepotřebuju, tak to řešit nebudu6. Ale vepředu se mi právě moc nechce řezat do kastle, kdybych dal tohle www.2racing.cz/data/.../I D15379_525.jpg tak jen vrtnu díru a udělám držák, který přidělám na origo díry, které drží narazník a je to. Ještě uvidím.

→Kurier Grobar : Teďka nevím jak to myslíš..
20:40:41
28.06.2012
Kurier Grobar
-> Zivosek: hasák si otoč račej naopak, aby to dno držalo pri pribrzdení 6
20:39:13
28.06.2012
ochoda
vzdau je to oko fajn vepredu bych to skusil vymyslet asi nak jinak :/
Extreme Tyres