skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
to radekp
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 01.08.2009 do 04.08.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
18:03:46
04.08.2009
04.08.2009
radekp
-> Tuner#2: Mňam!
21:20:07
03.08.2009
03.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: A048
18:27:52
03.08.2009
03.08.2009
radekp
-> Tuner#2: Jaký vzorek Yokoham chceš koupit? s.drive?
23:01:50
02.08.2009
02.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Skoro jo viď
-> minno:
-> minno:
22:51:11
02.08.2009
02.08.2009
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: - neee vaznee....jel sem jenom 80. - no jasne a pak ste hodil dvojku
21:37:00
02.08.2009
02.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Par rozjezdu Mohl sis dat na strechu napis taxi
21:34:41
02.08.2009
02.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: Svezl jsem na srazu pár kamarádů a proběhlo pár rozjezdů ale odklony se na gumě začínají projevovat taky. Mám najeto asi 2900km a je to na gumě trochu znát. Výhoda je, že Pirelky se dají přehodit z leva do prava a to samé Yokohamy které plánuju až tyhle dohobluju.
21:24:51
02.08.2009
02.08.2009
Klubko_
-> Tuner#2: muzu se vmisit? Ohoblovany zadni gumy tim odklonem, nebos jim dal cocku?
08:58:22
02.08.2009
02.08.2009
radekp
-> Tuner#2: 450? Tý jo, já už se blížím k 1000 za sezonu . Tachometr mi už 1000 ukázal, ale ten proměřuje kvůli kolům.Reálně je to tak 850. Zato spotřebák už má skoro 200 000, 5krát zeměkoule kolem rovníku
Jinak Yokohamy drží dost dobře! Ale dokud bude kyvka, nebudu spokojen. Když jsem vracečku trochu utáhl, po lehkém smyku a narovnání se auto ještě přehouplo na druhou stranu, ale už tam není ta nervozita...kdybych to samé udělal na předchozích 175/70, rovnal bych to na čtyřikrát
Jinak Yokohamy drží dost dobře! Ale dokud bude kyvka, nebudu spokojen. Když jsem vracečku trochu utáhl, po lehkém smyku a narovnání se auto ještě přehouplo na druhou stranu, ale už tam není ta nervozita...kdybych to samé udělal na předchozích 175/70, rovnal bych to na čtyřikrát
22:52:17
01.08.2009
01.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Není zač. Já se dneska taky projel, víc jak 450km a ohoblované zadní gumy
22:45:46
01.08.2009
01.08.2009
radekp
-> Tuner#2: Jo díky moc, jde to dobře vidět!
Já dnes v 7 ráno vzal auto na projížďku na serpentýny a dal jsem jí pořádně zabrat. Žádná strana nešla na doraz. Ale může se stát když při jízdě trefím díru.
No nakousl jsi mě s tím gumovým dorazem. Každopádně si seženu další....a zkrátím je méně!
Moc dík!
Já dnes v 7 ráno vzal auto na projížďku na serpentýny a dal jsem jí pořádně zabrat. Žádná strana nešla na doraz. Ale může se stát když při jízdě trefím díru.
No nakousl jsi mě s tím gumovým dorazem. Každopádně si seženu další....a zkrátím je méně!
Moc dík!
21:41:57
01.08.2009
01.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Dle mě je tohle jelepší způsob dorazu, protože s otočenou miskou guma do ní zapadne a měl jsem oťuklou barvu na nápravnici na té misce co drží gumový doraz - šlo to kov na kov. Tak jsem pak udělal tyhle rovné a je to podstatně lepší, horní rameno nemůže jít až do kasle a se Sakyho pružinana to občas dalo ránu na velké díře s těma so jsem si teď nechal udělat je to naprosto bez problému. Na doraz to sice občas jde (je to vidět podle čistého místa na plechu ramene) ale naprosto bezhlučně a bez tvrdé rány, protože to prostě ta pružina víc podrží.
21:38:54
01.08.2009
01.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
A takhle je to zvedlé jen za jednu stranu a plnou vahou auta na dorazu. Je krásně vidět jak se doraz zmáčkne, ale normálně tomu zabrání pružina.
21:37:42
01.08.2009
01.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Takhle je to po zvednutí ramena kdy se doraz lehce opírá ale auto ještě leží vahou na špalku za práh.