skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
07:24:04
21.03.2014
21.03.2014
Flanel
To je hnus velebnosti. Vy jste pořád deset kroků napřed před celým virtem neskutečné
22:11:51
20.03.2014
20.03.2014
Eidy
Díky.
21:36:43
20.03.2014
20.03.2014
tapo145ap
Parádna robota a ten poriadok vsade
21:34:02
20.03.2014
20.03.2014
ochoda
Já chci taky takovej pulitr!
21:19:39
20.03.2014
20.03.2014
castrol
-> Eidy: ty jo carbon krigel
20:46:26
20.03.2014
20.03.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Eidy: Peknej pivni hrnek...
14:07:32
14.03.2014
14.03.2014
jerzy
-> Eidy:
"...v zatáčce přišlápnul nechtěně víc..."
tak určitě
"...v zatáčce přišlápnul nechtěně víc..."
tak určitě
18:58:52
10.03.2014
10.03.2014
Eidy
-> Antony: Pozdě. Ale aspoň že tak.
18:57:21
10.03.2014
10.03.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: dneska jsem dodělal poslední podložky, takže po dovolený taky poprvé letos vyjedu . .
18:43:32
10.03.2014
10.03.2014
Eidy
-> Antony: Kdybys míň rozebíral a víc stavěl, tak by ses už taky vozil.
Jinak před chvílí jsem skončil s dutinama. Strkal jsem prsty do prahů a místama to bylo nějak suchý. Vlastně to začalo při vyndání zadních pantů a kontroly dutiny pod zadním oknem. Tak jsem to vzal tak nějak komplet. Padly na to 3 spreje od Motipu. Jednou mi to cáklo do oka, takže jsem si myl půl xichtu lihem. Ale je to a jsem spokojenej. Můžeme začít sezonu.
Jinak před chvílí jsem skončil s dutinama. Strkal jsem prsty do prahů a místama to bylo nějak suchý. Vlastně to začalo při vyndání zadních pantů a kontroly dutiny pod zadním oknem. Tak jsem to vzal tak nějak komplet. Padly na to 3 spreje od Motipu. Jednou mi to cáklo do oka, takže jsem si myl půl xichtu lihem. Ale je to a jsem spokojenej. Můžeme začít sezonu.
14:40:15
09.03.2014
09.03.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 09.03.14 14:04:19: tvrdá závist
14:04:19
09.03.2014
09.03.2014
Eidy
Tak dneska jsem konečně Kóču vyvenčil. Prvních pár kilometrů jsem se smál jako šílenec . To prostě jiný auto nedokáže. Zkusil jsem dát pneu na 2,0/2,2 a za studena to prostě klouže, je to málo. Po ohřátí to šlo a jediným přínosem bylo menší drncání od silnice. Ale v mém rozměru budu foukat 2,2/2,4. To prostě funguje.
Ve městě jsem to dvakrát v zatáčce přišlápnul nechtěně víc a už jsem jel bokem. Luxus.
Ve městě jsem to dvakrát v zatáčce přišlápnul nechtěně víc a už jsem jel bokem. Luxus.
13:06:06
03.03.2014
03.03.2014
Eidy
-> Tomaso435: Správně. To se teda stalo už dávno při postupném rozšiřování. Barva zčernala a napěnila. Pak jsem upravil blatníky a zalakoval to barvou bez tvrdidla a ta do sebe postupně chytala prach.
12:50:57
03.03.2014
03.03.2014
Tomaso435
-> Eidy: jak se ti vlastně povedlo ty lemy tak "potunit" ? na pohofest sem koukal že to vypadalo jak když ti kolo dřelo o plech a barva se spálila...
12:45:46
03.03.2014
03.03.2014
Eidy
-> radekp: Nechal jsem si namíchat klasicky odstín 3002. Spíš to vidím na to, že v tom malém množství stačí dát o kapku víc toho a o kapku míň onoho a je to. A taky jsem měl špatně zacvaklý víčko a malinko mi z toho před zamícháním vyteklo. A zrovna červená byla na vrchu a třeba je to proto.
11:42:00
03.03.2014
03.03.2014
radekp
popravdě lemy byly asi jediný detail na Kóče, co pokulhával...To by mohlo jít rozleštit...každopádně to nebije do očí tak, jako jiný odstín...nechal sis namíchat odstín kterým se lakovalo celé auto, nebo ti někdo míchal barvu podle aktuálního "vyšisování"?
21:05:09
02.03.2014
02.03.2014
T
-> Eidy: : já si říkal kde to asi tak lakuješ no jak píšeš....lem vypadá super,ale rozstřik už hůř uvidíš po rozleštění kdyžtak se dají lamina o něco dříve, než jsi chtěl
20:52:55
02.03.2014
02.03.2014
Star LC20
-> Eidy: to jsem teda zvědav. Pak poreferuj. Jinak nalitý to máš vskutku pěkně, to je z těch fotek celkem vidět.
20:49:03
02.03.2014
02.03.2014
Eidy
-> Star LC20: Myslíš rozleštění? To ještě nevím. Nechám to zatvrdnout a pak se uvidí. Asi si koupím nějakou domácí sadu. A nebo to odvezu do lakovny. Pak dám vědět.
20:47:13
02.03.2014
02.03.2014
Star LC20
-> Eidy: právě jsem se chtěl spýtat, jak to budeš řešit? abych se něco přiučil