Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:15:25
29.05.2014
-> havlik: : to vím a nikomu to necpu,jen říkám můj názor 4
11:14:21
29.05.2014
-> Eidy: : tak to o víkendu je Kóča opět v plné síle, super 4
11:13:38
29.05.2014
havlik
-> T: a proč se teda na origo závodákach používalo jen horní uložení?
11:06:40
29.05.2014
Eidy
-> T: Včera jsem pod tím ležel celej den. Zavařil, přebrousil a udělal vzpěru do podlahy jak jsme se bavili. Přes noc to zaschlo a můžu montovat. Prasklý jsem to nefotil.
11:04:37
29.05.2014
-> Eidy: : tak uď blbě vidim ( já myslel to urvané místo ) nebo už je to opraven, jak jsi říkal, vypadá to dobře 4



-> vhml: :kdyby tam nebyl, tak se nemá o trhat 40



-> m8rinek: : mě se všeobecně nelíbí horní uložení ( vz. třeba vhml ) a ještě se spodkem mi to přijde nějak na prd...originál má dva silenty po stranách, kam se může převodovka zapřít a neni tak nízko ta příčka, takže v originále nevidim problém prostě....
10:10:30
29.05.2014
Eidy
-> m8rinek: Tak kdybych tam nechal předchozí motor, jezdilo by to doteď a i nadále. Ještě loni, když jsem měnil převodovku, to bylo v pořádku. Hold Alfa tomu nakládá trochu víc.
09:59:20
29.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Tak jestli je něco dimenzovaný na 4 šrouby, tak je dost možný, že po odebrání 50% je všechno namáhání přesune právě do těch dvou spojů a hold to povolí. KDyž jsem tu před lety říkal o horním držáku (nevim zda tu či u Tho), tak jsem byl za blbce jaká to je zbytečnost...
09:57:00
29.05.2014
Eidy
-> m8rinek: Tak jo, je to buřt. Hodinky nebo holinky, obojí se natahuje.
09:54:35
29.05.2014
Eidy
09:51:03
29.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Tak to je snad buřt, ne? Místo 4 šroubů tam jsou jen dva se zvýšenym namáháním na střih místo tahu, tak se to někde projevilo ;).



-> T: Důvod?
09:50:40
29.05.2014
vhml
-> Eidy 29.05.14 09:42:51: tak jako tak je horní uložení převodovky dobrý. Zas na druhou stranu na okruhy atd to asi nevyužiješ, to je tak když s tím někde poskakuješ aby to celý nelítalo.



-> T 29.05.14 09:47:45: Na 140LS mám originál silentblok na příčce a ještě svislákovej nahoře. Stejně má ten horní snahu se trhat z kastle.
09:47:45
29.05.2014
-> m8rinek: : nevim, jestli je dobrá kombinace spodní + horní držák....jinak příčka drží, prasknul držák přivařený k podlaze...



-> Eidy: : máš foto ?
09:42:51
29.05.2014
Eidy
-> vhml: Žádnej, to byl ftip.

-> m8rinek: Jo aha, ty mluvíš o příčce. Já mluvím o držácích. V kastli.
09:08:20
29.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Co to? už kdysi, když jsem viděl ten obřezanej držák převodovky jsem říkal, že by bylo dobrý to doplnit o horní držák.
08:56:43
29.05.2014
vhml
-> Eidy 28.05.14 22:27:03: Horní držák je super věc 4



Budeš to dávat na dva motorový, nebo jeden svislákovej?
upraveno 1x, naposled 29.05.2014 08:57:05
22:27:03
28.05.2014
Eidy
-> Luky: Dobrej nápad.3

-> m8rinek: Kdybys tak nekeckal. Držáky jsou mým produktem a nikoliv fabrickým.
22:02:24
28.05.2014
m8rinek
Já jsem to říkal, že ten spodní držák po ořezání nevydrží :))).
21:34:55
28.05.2014
Luky
-> Eidy: fajn, vymontuju brzdy 1
21:33:31
28.05.2014
Eidy
-> Luky: Příště to tak uděláme.4
21:31:48
28.05.2014
Luky
-> Eidy 28.05.14 20:56:30: jo ta je skvělá. Měl jsem nahoře trochu přidat, aby jsi tady jel stále ještě za mnou a kompozice byla obráceně 1 8
Extreme Tyres