Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:10:30
29.05.2014
Eidy
-> m8rinek: Tak kdybych tam nechal předchozí motor, jezdilo by to doteď a i nadále. Ještě loni, když jsem měnil převodovku, to bylo v pořádku. Hold Alfa tomu nakládá trochu víc.
09:59:20
29.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Tak jestli je něco dimenzovaný na 4 šrouby, tak je dost možný, že po odebrání 50% je všechno namáhání přesune právě do těch dvou spojů a hold to povolí. KDyž jsem tu před lety říkal o horním držáku (nevim zda tu či u Tho), tak jsem byl za blbce jaká to je zbytečnost...
09:57:00
29.05.2014
Eidy
-> m8rinek: Tak jo, je to buřt. Hodinky nebo holinky, obojí se natahuje.
09:54:35
29.05.2014
Eidy
09:51:03
29.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Tak to je snad buřt, ne? Místo 4 šroubů tam jsou jen dva se zvýšenym namáháním na střih místo tahu, tak se to někde projevilo ;).

-> T: Důvod?
09:50:40
29.05.2014
vhml
-> Eidy 29.05.14 09:42:51: tak jako tak je horní uložení převodovky dobrý. Zas na druhou stranu na okruhy atd to asi nevyužiješ, to je tak když s tím někde poskakuješ aby to celý nelítalo.

-> T 29.05.14 09:47:45: Na 140LS mám originál silentblok na příčce a ještě svislákovej nahoře. Stejně má ten horní snahu se trhat z kastle.
09:47:45
29.05.2014
-> m8rinek: : nevim, jestli je dobrá kombinace spodní + horní držák....jinak příčka drží, prasknul držák přivařený k podlaze...

-> Eidy: : máš foto ?
09:42:51
29.05.2014
Eidy
-> vhml: Žádnej, to byl ftip.
-> m8rinek: Jo aha, ty mluvíš o příčce. Já mluvím o držácích. V kastli.
09:08:20
29.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Co to? už kdysi, když jsem viděl ten obřezanej držák převodovky jsem říkal, že by bylo dobrý to doplnit o horní držák.
08:56:43
29.05.2014
vhml
-> Eidy 28.05.14 22:27:03: Horní držák je super věc 4

Budeš to dávat na dva motorový, nebo jeden svislákovej?
upraveno 1x, naposled 29.05.2014 08:57:05
22:27:03
28.05.2014
Eidy
-> Luky: Dobrej nápad.3
-> m8rinek: Kdybys tak nekeckal. Držáky jsou mým produktem a nikoliv fabrickým.
22:02:24
28.05.2014
m8rinek
Já jsem to říkal, že ten spodní držák po ořezání nevydrží :))).
21:34:55
28.05.2014
Luky
-> Eidy: fajn, vymontuju brzdy 1
21:33:31
28.05.2014
Eidy
-> Luky: Příště to tak uděláme.4
21:31:48
28.05.2014
Luky
-> Eidy 28.05.14 20:56:30: jo ta je skvělá. Měl jsem nahoře trochu přidat, aby jsi tady jel stále ještě za mnou a kompozice byla obráceně 1 8
21:16:15
28.05.2014
Eidy
-> T: Díky.

Dneska jsem se vrhnul na prasklé držáky převodovky a rozhodl jsem se vykašlat se na původní a udělat vrchní uložení. 47
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.05.2014 21:16:15
21:05:06
28.05.2014
-> Eidy: : tak teda dodatečná gratulace 40 4
21:03:07
28.05.2014
Eidy
-> T: Tak tak. Po shlédnutí Jeremyho Clarksona na Ringu jsem si dal stejný cíl.
21:00:21
28.05.2014
-> Eidy: : konečně jsem viděl to video s Matějem a ta radost na konci je parádní 40 takže jsi předpokládám chtěl se dostat pod 10 minutek ? 4
20:56:30
28.05.2014
Eidy
-> Čokin: Mě se taky líbí. Lukyho litr v pozadí dělá krásnou kulisu. Příště se můžeš přidat.4
Extreme Tyres