skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:43:20
14.06.2014
14.06.2014
Eidy
-> Nwkt: No to právě nevím. Zavařil jsem palivovou lištu a vrátil snímač tlaku paliva a uvidím až to vyzkouším. Buď slabý čerpadlo (ačkoliv kluci do 3l šestiválců používají slabší než já), nebo vstřiky nevstřikují (něco s ECU) a nebo něco s regulátorem paliva. Teď netuším. Ale ta ECU to zřejmě nebude páč zapalování jede normálně. Takže asi buď regl nebo čerpadlo.
22:40:11
14.06.2014
14.06.2014
Nwkt
-> Eidy: Stíhá to podávat z nádrže?
22:38:06
14.06.2014
14.06.2014
Eidy
-> MOLSO: Na 1, 2 a 3 celkem jo, ale na 4 ne e. Něco se děje s palivem a nevím co. Jestli (ne)dostatek nebo vstřiky.
22:34:07
14.06.2014
14.06.2014
MOLSO
-> Eidy: aha takze motor v zatazi nedosahuje maxima otacok ?
22:32:33
14.06.2014
14.06.2014
Eidy
-> MOLSO: Jourin je lakomej. Nechce se podělit s kamarádama. Jako na Ringu jsem o 5Q mluvil. Zase mě to trochu pustilo. Výkon to nezvedne, maximálku ano. Ale já myslel spíš to, že motor se netočí kam až by měl. Něco se děje a musím zjistit co. Pak můžu řešit další věci.
A s tím výkonem to tak prostě je, no. To bych mohl mít 200, 300 pak 500 koní a člověk si stejně zvykne a bude mu to málo.
A s tím výkonem to tak prostě je, no. To bych mohl mít 200, 300 pak 500 koní a člověk si stejně zvykne a bude mu to málo.
22:25:12
14.06.2014
14.06.2014
MOLSO
-> Eidy: chápem takže bude 5q ? klasický alebo ti jourin posle tú jeho prevodovku ?
inak je to tak .... výkonu nikdy nebude dost. Pamatam si ako som tam dal v 2009 favo motor a mesiac som sa rozplýval nad tým ako to lieta .... potom ked som tam šupol fábku sasituácia opakovala, lietal som jak šarkan a teraz mi to zase príde ako nuda, zniesol by som niečo silnejšie ....
inak je to tak .... výkonu nikdy nebude dost. Pamatam si ako som tam dal v 2009 favo motor a mesiac som sa rozplýval nad tým ako to lieta .... potom ked som tam šupol fábku sasituácia opakovala, lietal som jak šarkan a teraz mi to zase príde ako nuda, zniesol by som niečo silnejšie ....
22:19:19
14.06.2014
14.06.2014
Eidy
-> MOLSO: Zatím ne. Nejdřív musím vyřešit problém s čímsi a vylepšit tak maximálku. V budoucnu možná vačky. Jenže popravdě mám pak strach o převodovku. Když jsme dneska na Legendách prohlíželi ty šestiválcový boxery od Porsche, to by tam sedlo jak prdel na hrnec.
Dalo by se ladit a zrychlovat do nekonečna. Teď Ti nedokážu říct přesně, ale zatím neplánuju nic velkýho. Spíš trochu odlehčit a rám. A pak generálka. Ono Kóča už jezdí 14 let. Ten čas letí rychle. Už ji mám skorem 16 let.
Dalo by se ladit a zrychlovat do nekonečna. Teď Ti nedokážu říct přesně, ale zatím neplánuju nic velkýho. Spíš trochu odlehčit a rám. A pak generálka. Ono Kóča už jezdí 14 let. Ten čas letí rychle. Už ji mám skorem 16 let.
22:14:25
14.06.2014
14.06.2014
MOLSO
-> Eidy: a budú nejake ďalšie úpravy motora ? alebo niečo väčšie ?
22:12:08
14.06.2014
14.06.2014
Eidy
-> Jozka: Já jsem po Téčkovi chtěl, aby si připravil rozpis a že bude navigovat, když tolik trénoval na Playstationu, ale nechtěl nás mít na svědomí. Hlavně teda asi Kóču.
-> Star LC20: Jasně že Laurinku.
Nedostatek koní pociťuju už od loňska. Na Ringu obzvlášť. Krom pár zatáček a před několika horizonty jsem měl plyn pořád na podlaze. Podvozek toho udrží dost. Hlavně jsem moc brzdil, takže jsem se pak snažil zrychlit. A bylo tam pár úseků (třeba z Brunschenu do Exmuhle), kde jsem chtěl mít aspoň 300 koní, aby se to trochu sebralo. Ale jak už říkal, na Ringu jsem byl limitujícím jen a pouze já. Nicméně i tak by se mi hodilo tak 100 koní navrch.
-> Star LC20: Jasně že Laurinku.
Nedostatek koní pociťuju už od loňska. Na Ringu obzvlášť. Krom pár zatáček a před několika horizonty jsem měl plyn pořád na podlaze. Podvozek toho udrží dost. Hlavně jsem moc brzdil, takže jsem se pak snažil zrychlit. A bylo tam pár úseků (třeba z Brunschenu do Exmuhle), kde jsem chtěl mít aspoň 300 koní, aby se to trochu sebralo. Ale jak už říkal, na Ringu jsem byl limitujícím jen a pouze já. Nicméně i tak by se mi hodilo tak 100 koní navrch.
08:34:40
14.06.2014
14.06.2014
Jozka
-> Eidy: Mě pořád vrtá hlavou, proč jste tu smyčku ukrutně dlouhou nepojali jako RZ s rozpisem..
22:25:42
13.06.2014
13.06.2014
Star LC20
-> Eidy: myslíš Sabina Laurinová? sem nevěděl, že taky umí s autama. Proč ne. Právě jsem z těch Tvých videí nebyl schopen (jsa laik) rozeznat, jestli jedeš fakt pilu, nebo, řekněme, opatrně. Chápu, že znalost trati je logicky plus. A ještě mě tak napadá - měls/neměls třeba pocit, že Ti to moc jede/nejede? Jak to líp vyjádřit.......jakože ses tam zcela nasytil výkonu, co Tvůj motor nabízí, a teď máš třeba pocit, že to máš slabý, nebo tak něco jestli třeba byly situace, kdy sis pro sebe řek "tvl, to nejede....(noha v kufru)"
10:37:40
13.06.2014
13.06.2014
Eidy
-> Star LC20: Na doraz? Ani náhodou. Možná ve čtvrtým kole Adenauer, jinak jsou rezervy veliký. Brzdil jsem brzo, v zatáčkách by to šlo rychleji, podvozek moc práce neměl. I se současným nastavením bych tam při troše treninku dokázal zajet něco kolem 9:30. Kdyby si Kóču půjčila Sabina, zajela by to podle mě bez problému kolem 9 minut. Prostoru pro zlepšení je tam opravdu hodně. Občas jsem špatně řadil a z toho pak vyplývá pomalejší výjezd ze zatáčky atd. Tak jako v Mostě hledám vteřinky, tady jsem byl ztracenej a hledám desítky vteřin. Stačí si pamatovat perfektně trať a od toho se dá odpíchnout ;)
00:51:13
13.06.2014
13.06.2014
Star LC20
-> Eidy: rád bych se zeptat/celkem by mě zajímalo - lze říct, že jsi jel na doraz? Neboli, že jsi jel na maximum, na co si troufáš, na maximum využil potenciál auta (výkon motoru, podvozek, brzdy atd), nebo bys věděl ještě o nějakých rezervách ?
09:13:14
02.06.2014
02.06.2014
TTomas
-> Eidy: Kdyz budes chtit, tak ti s tiskem muzu slouzit. Jak lesk, tak i mat. Do formatu super B0. U A1 to vychazi na 150ppi, coz se da v pohode vytisknout a pokud jsou ty data kvalitni(dobra ostrost-malej sum), tak to dopocitame.
18:13:17
30.05.2014
30.05.2014
Luky
-> Eidy: na fotky jdu teď. Poslal jsem manželku na nákupy a můžu se tomu pověnovat Jen tu mám nějaký nemocný internetový připojení tak uvidíme jak to půjde
18:06:00
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> Timil: Nádherný. A vlastně se to těžko popisuje. Je toho spousta. Už jsem to tu (i do diskuze skoda-virt.cz/cz/.../) psal.
18:02:56
30.05.2014
30.05.2014
Timil - zrušená registrace
jaký je to pocit je po zelném pekle? :)
18:00:17
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> Luky: Tak to je fajn. Hoď do vlákna aspoň malou fotku toho sis vytisknul. I když já jsem zvědavej na všechny fotky od vás tří.
17:56:52
30.05.2014
30.05.2014
Luky
Plakát vyzvednut. Je to paráda. Velikost 61 x 91.5 cm (tj. trochu větší než A1) a pixely jsou vidět při zkoumání tak z 25 cm. Takže někam na zeď naprosto dostačující
16:45:08
30.05.2014
30.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.05.14 16:32:05: Ja si nemohu vynachvalit 24print.eu. Kdyz vychytas akci (maji kazdy tyden na neco) tak super cena, tisk co se tyce plakatu slusny a i vernost podani a barev se me zda z toho co jsem zkusil nejlepsi. Prijde to domu peclive zabalene v tubusu.