skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:51:53
18.06.2014
18.06.2014
vhml
-> Čokin 18.06.14 21:50:01: měním jen české mouchy za moravské uzené
21:50:01
18.06.2014
18.06.2014
Čokin
-> vhml: Tak v Běšinách můžeme směnit české mouchy za moravské
21:43:53
18.06.2014
18.06.2014
vhml
-> Eidy 18.06.14 21:38:51: já to taky chtěl spláchnout dneska, ale nechám to až na zejtřek před odjezdem. Na tý zelený stejně bude tolik much, že je budu moct rozdávat
21:40:48
18.06.2014
18.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.06.14 21:38:51: Já to dneska jen umyl, vyměnil nefunkční elektromagnetický ventil a stále váhám zda má cenu obětovat čas na přehození kol. Zítra mám v práci 12tku, tak uvidím jak moc budu KO.
21:38:51
18.06.2014
18.06.2014
Eidy
Máme navoskováno a naleštěno, abychom to v pátek cestou zasvinili.
21:58:50
17.06.2014
17.06.2014
Eidy
-> Luky: A asi 4x, že jo.
-> Tuner#2: No jasně, že v pátek. Beztak ji budu v sobotu ráno znova koupat. Nebo aspoň trochu pucovat. Do Běšin se podívám jen teď na jaře, takže jedu Kóčou. Do záclony beztak teče.
-> Tuner#2: No jasně, že v pátek. Beztak ji budu v sobotu ráno znova koupat. Nebo aspoň trochu pucovat. Do Běšin se podívám jen teď na jaře, takže jedu Kóčou. Do záclony beztak teče.
21:29:12
17.06.2014
17.06.2014
Luky
-> Tuner#2: ona už mu stejně zmokla cestou na Nordschleife, tak teď už je to fuk
21:26:08
17.06.2014
17.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To jsou záhady. BTW jedeš do Běšin s Kóčou už v pátek i přes předpověď počasí?
21:12:08
17.06.2014
17.06.2014
Eidy
Ciwe, to jsem z toho jetel. Byl jsem se projet a budík tlaku paliva ukazuje kolem 3 atm. To je správně. Kolem 5000 ot./min. to najednou vyskočí na 10 atm., což je blbost, a pak někde kolem 6000 zase spadne na ty svoje 3 a i když motor vysadí, ukazuje to pořád. Není tam žádný propad, žádný pokles. Zkusil jsem i odpojit regl paliva od sání a úplně stejný. Ještě jsem teda přehodil čip v ECU na ozkoušený do 7200, bo když jsem to zkoušel na dvojku dál, už to bylo zbytečný. Do Běšin ještě zkusím dát jiný regl paliva a nebudu ho dávat na rám motoru, ale jen do luftu. Pak už teda nevím. No co už. Kdyby bylo všechno perfektní, byl by to stroj. Takhle to má lidskou duši.
Tak jsem jí za odměnu vykoupal.
Tak jsem jí za odměnu vykoupal.
12:15:28
17.06.2014
17.06.2014
Eidy
-> pavucina: Mám 2 mapy od zcela úplně jiných lidí a je mezi nimi poznat drobný rozdíl, takže to ani nepochází ze stejného zdroje. A dělá to na obě.
12:13:14
17.06.2014
17.06.2014
pavucina
Urcite zmer jestli nepada tlak.
Ja mel na nahradnim motoru diru, kdy to mezi 5400-5600 nejelo, a bylo to poznat az na 4 a 5 na nizsi kvaly to prelitlo, ze to nebylo poznat. Tak bych se mozna jen tak zlehka podival na mapy jestli tam neni nakej skok.
Ja mel na nahradnim motoru diru, kdy to mezi 5400-5600 nejelo, a bylo to poznat az na 4 a 5 na nizsi kvaly to prelitlo, ze to nebylo poznat. Tak bych se mozna jen tak zlehka podival na mapy jestli tam neni nakej skok.
11:28:02
17.06.2014
17.06.2014
Eidy
-> Majklsto: Myslím, že ne. Když to přes něj dá v klidu 200l/hodinu a na nižší kvalty to jde...
11:25:35
17.06.2014
17.06.2014
Majklsto
-> Eidy: neškrtí prietok palivový filter?
11:32:11
16.06.2014
16.06.2014
Eidy
-> darabos: Taky si myslím. Pro jistotu jsem zdvojil rele od ECU a rele čerpadla dal nový. Měl jsem tam nějaký starší. Nevím, třeba už tolik netáhlo a při určitých vibracích třeba rozpínalo. Ještě si natáhnu kontrolku běhu čerpadla, abych věděl ještě víc.
10:59:31
16.06.2014
16.06.2014
darabos
-> Eidy 16.06.14 10:51:31: keby vstrekovace nestihali, to by si si vsimol aj na nizsie kvalty, skor to vypada fakt na to, ze ked dlhodobo je velky prietok tak nieco zlyhava.
10:51:31
16.06.2014
16.06.2014
Eidy
-> Vrba: Motor kompletně přestane táhnout. A na palivo soudím dle toho, že zapalování zapaluje.
10:41:59
16.06.2014
16.06.2014
Vrba
-> Eidy: A jak se to projevuje? Vynechava zažehy nebo přestane tahnout? Podle čeho soudíš,že to je palivem?
22:56:39
14.06.2014
14.06.2014
Eidy
-> MOLSO: Ty jsem proplachoval mimo motor čističem a otvíral a zavíral je 12V. Navíc jsem je měl pak nasazený v liště a měřil jsem si dávku paliva za čas a kontroloval rozstřik. Vybral jsem z 8 kusů ty nejlepší (dneska jich mám 12 ). To maká a na nižší kvalty to vyženu přes 7000. Na čtyřku ne e, takže tam to asi nebude. Navíc jsem do nádrže už loni zvrhnul 2x lahvičku čističe. Pokaždý od jiný firmy. Až to projedu tak uvidím. Pokud klesne tlak paliva v liště, je to jasný.
22:45:11
14.06.2014
14.06.2014
MOLSO
-> Eidy: a nemozu byt nejak zanesene vstreky ze by to nezvladalo krmit v tazsich pomienkach ?