Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:23:14
30.09.2014
-> Tuner#2: , -> Eidy: : tak kde se ve čtvrtek potkáme s autama ? 40 5
12:38:06
30.09.2014
minno
-> Eidy: he, to ja sa škodvokou vozím každý deň len tak pre radosť, pretože chcem :)
21:34:23
29.09.2014
Eidy
-> Tuner#2: Dorazíš v pátek v podvečer i s MATTESSem. Popijeme a pokecáme. Odsud je to do Poděbrad blíž. 2

Ale chápu, v poho.4
21:29:22
29.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.09.14 21:26:17: Hezká nabídka a díky za ní, ale slíbil jsem pátek rodině a v sobotu pojedem s MATTESSem na Garde a Rapid sraz pokud si to ten uličník nerozmyslel 5
upraveno 1x, naposled 29.09.2014 21:29:49
21:26:17
29.09.2014
Eidy
-> Tuner#2: Tak v pátek doraž se Žlutkou. Záclona jí udělá místo pod přístřeškem. V sobotu burza tady za Kladnem a pak můžeš jet domů. 4
21:21:21
29.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.09.14 21:16:47: První dva dny letos... 4 Díky.
21:16:47
29.09.2014
Eidy
-> Tuner#2: Dovolená? Prevíte. 39 Ale přeju Ti to. 4
21:15:38
29.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.09.14 21:13:14: Co vím tak středa má být špatná... V nejhorším mám čt a pátek dovolenou :-D
21:13:14
29.09.2014
Eidy
-> T: Dík.

-> Tuner#2: Zítra nic moc počasí, ale po zbytek týdne by to mělo být zase ok.

Užijte si to chlapci. Možná to vytáhnu ještě jednou. 5
20:48:05
29.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.09.14 20:29:17: JJ, zítra se mě bude asi taky chtít, už teď se těším...
20:46:55
29.09.2014
-> Eidy: hezky napsáno "Takhle jednou za čas je to paráda. Vzít auto a být jediným na silnici, kdo se vozí protože chce a ne protože musí. Taková svoboda." 5
20:37:08
29.09.2014
mirecek.666
-> Eidy: má pravdu předsedo :-)
20:29:17
29.09.2014
Eidy
-> T: Jo, bylo to super. Měl jsem (vlastně pořád mám) takovej blaženej úsměv.1 Musíš si to taky dát. Moc možností už letos nebude.



-> vhml: Já žádný problémy nemám a Kóča taky ne. Spíš preventivně. Chladič už mám cca 8 let (kurva to to letí) a motor před nedávnou GO najezdil bůhví kolik km. Žádný velký úsady tam teda nebyly a pořád tam leju destilku s nemrzkou, ale tak proč to jednou za čas nepropláchnout, ať z toho mám dobrej pocit, že jo.



-> mirecek.666: Takhle jednou za čas je to paráda. Vzít auto a být jediným na silnici, kdo se vozí protože chce a ne protože musí. Taková svoboda.
upraveno 1x, naposled 29.09.2014 20:30:56
20:26:41
29.09.2014
-> mirecek.666: vždyť si dělám legraci 4
20:00:19
29.09.2014
mirecek.666
-> T: hele já vrtuli vzadu mám a problém nemám, spíš musim doladit mouchy, to nebyla provokace, to byl fakt:-)
19:57:35
29.09.2014
-> vhml: problém s chlazením mají jen lidé s vrtulí vzadu a ZdrubT 40

myslím, že preventivně.....



-> mirecek.666: provokatére 40
19:49:09
29.09.2014
vhml
-> Eidy 29.09.14 19:19:05: tys měl taky problémy s chlazením? Nebo jen preventivně?
19:48:58
29.09.2014
mirecek.666
-> Eidy: -> T: taky jsem se k tomu dneska dostal, potřeboval jsem zlepšit náladu, a kopec plnej zatáček tomu pomohl:-)
19:47:36
29.09.2014
-> Eidy: těžká závist :-( vzhledem k počasí doufám, že se k tomu taky dostanu tento týden 5

dneska mi to překazilo lítání kolem kuchyně 8
19:19:05
29.09.2014
Eidy
Dneska jsem se hezky projel. Jen asi 50km, ale našel jsem kousek odsud moc hezkou silnici. Trochu užší ale samá zatáčka, nahoru a dolů, krásnej asfalt prostě paráda. Lidi ve vesnicích koukali. 5

Potřeboval jsem to ohřát bo jsem do chladící soustavy nalil nějakej sajrajt na vyčištění a pro jistotu čtvrt kila kyseliny citronový. Propláchnu to tlakem vody a naleju novou vodu s aditivem a trochou nemrzky.
Extreme Tyres