-> Luky: Jo? Možná že teda jo.
-> Tuner#2: U kresby je to třeba jiný. Nejdřív musím najít někoho, kdo mi to vytiskne a pak uvidíme.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:32:05
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
16:27:17
30.05.2014
30.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.05.14 13:58:33: Ja taky zdaleka nemam 300dpi a ty A1 v garazi vypadaji slusne. Pritom ta malba byla puvodne sire 1920 pix.
16:24:50
30.05.2014
30.05.2014
Luky
-> Eidy: někteří ale nabízejí i hotové plakáty?!
16:21:20
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> M@rtin: Oni Ti stejně pošlou jen El. podobu. Posílat papír po světě by byla pakárna.
15:33:56
30.05.2014
30.05.2014
M@rtin
-> Luky: Ne nechvátám, našel jsem se na 12 fotkách a ještě nemám ani vybráno, která by se mi líbila
Edit: A mě by taky stačily fotky v elektronický podobě.
Edit: A mě by taky stačily fotky v elektronický podobě.
15:23:53
30.05.2014
30.05.2014
Luky
-> M@rtin: já si taky asi něco objednám, paypal mám. Jestli na to nechvátáš, tak ti to kdyžtak pak vezmu
15:18:03
30.05.2014
30.05.2014
M@rtin
-> Eidy: taky o tom přemýšlím. jen musím ukecat nekoho s paypalem.
14:53:16
30.05.2014
30.05.2014
Luky
-> Eidy: uvidíme co z toho vyleze, večer poreferuju. Je to fotka od Martina, tak ani nevím v jakém rozlišení to je
14:52:10
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> Luky: Fakt? A jak to vypadá? Na jaký rozlišení jsi fotil? Že bych si teda udělal tapetu přes celou zeď?
14:50:45
30.05.2014
30.05.2014
Luky
Já teď zrovna jednu A1 z Ringu mám v tiskárně
14:00:33
30.05.2014
30.05.2014
vhml
-> Eidy 30.05.14 13:58:33: jestli na to chceš koukat z 20cm tak asi ne no
13:58:33
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> vhml: To by asi nebylo hezký. Při 300dpi to má 439x293mm.
13:26:27
30.05.2014
30.05.2014
vhml
-> Eidy 30.05.14 13:15:49: řekni Tadeášce ať ti z toho natiskne A1...
13:15:49
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
Udělal jsem ještě poslední útratu směrem do Německa a foto 224, 225 a 226 ve FullRes.
23:43:49
29.05.2014
29.05.2014
spyker
tak oni se ty nástavce dávají v zahraničí už na cokoliv vimeo.com/93110311
každopádně bych to nechal bejt ... přesně jak říkáš spíš nějak lehce vytáhnout blatníky když ani nejdou stočit středy kol
každopádně bych to nechal bejt ... přesně jak říkáš spíš nějak lehce vytáhnout blatníky když ani nejdou stočit středy kol
23:38:36
29.05.2014
29.05.2014
Eidy
-> Qwak: ubírat není kde a jiná kola nic neřeší. Když seženu širší pneu, budou i vyšší. Navíc tahle kola se mi fakt líbí. Ale ve zlaté, možná v budoucnu i v jiné, ale černé zatím ne.
22:44:05
29.05.2014
29.05.2014
Qwak
-> Eidy: a co jiný kola s jiným ET tak aby šlo více do auta? popřípadě stávající kola lehce ubrat na středu aby víc zalezly, i to jsem viděl .. žádný jiný blatníky na tohle auto nepatří to je jasný ale co takhle tyhle kola na černo?
22:36:36
29.05.2014
29.05.2014
Eidy
-> T: No tak vidíš, takže zůstane jak je. Jako dalo by se jít pořád dál, ale bylo by to asi na úkor vzhledu. Nechme to zatím tak.
-> ZdenoR: Jako asi by se dalo. Ale jinak odpověď jako Téčkovi.
-> ZdenoR: Jako asi by se dalo. Ale jinak odpověď jako Téčkovi.
22:17:57
29.05.2014
29.05.2014
ZdenoR
-> Eidy: Ještě je tu varianta pořídit původní laminátové blatníky, rozřezat na kousky a poslepovat zpět. Jen s vytaženým a zvednutým lemem.
Povedená akce, fotky i videa...
Povedená akce, fotky i videa...
22:05:25
29.05.2014
29.05.2014
T
-> Eidy: : nad těma lemama jsem už taky přemýšlel a proč ne, když se uděljí rozumně ale jinak víš o čem byla řeč na Ringu dle zůčasněných aut ? nejhezčí je auto s originálníma tvarama bez úprav ale je zase fakt, že pak neni v tomto ohledu s Kóčou moc možností jak jít dál