-> havlik: -> U-Geen: To jsme měli úplně stejně. Od doby co jsem asi ve 4 letech zboural 1000MB a rozštípal vrata jsem za volant nesměl (auto postavené z kopce a já si hrál s páčkama a jedna z nich byla asi ruční brzda ).
Jinak Žlutka asi 16 - 17 let taky úplně nevím jak to počítat.
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
17:32:26
05.01.2017
05.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
14:14:44
05.01.2017
05.01.2017
Zazaa
ja jel s Gardesem poprve az s ridicakem ....
jinak s 30kou zetorem po poli od 10 a s dedovou carevnou po silnici asi od 14 :)
jen nevim jak pocitat roky ... Gardeso je doma 33let :)
jinak s 30kou zetorem po poli od 10 a s dedovou carevnou po silnici asi od 14 :)
jen nevim jak pocitat roky ... Gardeso je doma 33let :)
13:36:29
05.01.2017
05.01.2017
CHIP
Taky jsem řídil od 13-ti .. s tatou vedle sebe .. ale ani jeden z nás neměl řidičák ..
Koukám jako blázen .. budu mít rapida za 3 měsíce 15 let. Máme to s Mattessem téměř stejně.
Koukám jako blázen .. budu mít rapida za 3 měsíce 15 let. Máme to s Mattessem téměř stejně.
12:27:22
05.01.2017
05.01.2017
TTomas
Taky jsem nesměl, tak jsme si se 2 staršíma kamosema koupili cestou do hospody trabika za 3tis ( každej dal litr) a vesele krosili všude kde se dalo
12:07:41
05.01.2017
05.01.2017
radekp
Já s traktůrkem TK 10 asi od 6 let. Děda s babi nahazovali seno a já popojížděl. Neměl jsem rád orání - občas se povedl docela velký boční náklon a to jsem radši seskočil a šel vedle traktoru . Na silnici cca od 15.
11:45:31
05.01.2017
05.01.2017
MATTESS
S traktorem nebo kombajnem po poli jsem jezdil hodně mlád. V nějakých deseti, strejda seděl vedle. S autem jsem začal ve 12 při sklízení sena u strejdy na zahradě a od 15 jsem se začal na silnici. Při prvním rozjezdu v autoškole jen učitel mávnul rukou a já jel podle sebe Druhou jízdu jsem měl centrem Prahy, pak se svezl na okresce cestou do Plzně a šel na náklaďák
Zpět k tématu - za pár týdnů budu mít s Rapidem 15 let
Zpět k tématu - za pár týdnů budu mít s Rapidem 15 let
11:09:17
05.01.2017
05.01.2017
havlik
-> U-Geen: jo to já taky
10:55:42
05.01.2017
05.01.2017
U-Geen
-> havlik: ja taky... i kdyz, jednou kdyz jsem skoro koncil autoskolu jsem moh popojet po dvore! :)
10:26:32
05.01.2017
05.01.2017
havlik
Koukam že jenom já to měl až do řidičáku zakázaný a hlídaný
10:10:11
05.01.2017
05.01.2017
Eidy
-> vhml: Ty seš tak mladej? To bych do tebe neřek.
-> minno: To máte ale hezkou tradici :) Tak já taky nebyl v autě sám. Aspoň ze začátku ne. Pak občas takový zapadlý silnice na konci světa. Na frekventovanou silnici jsme šel až v autoškole v 16.
-> minno: To máte ale hezkou tradici :) Tak já taky nebyl v autě sám. Aspoň ze začátku ne. Pak občas takový zapadlý silnice na konci světa. Na frekventovanou silnici jsme šel až v autoškole v 16.
09:54:08
05.01.2017
05.01.2017
Petkar
Taky jsem se učil řídit ve třinácti akorát to se psal rok 1988
09:41:18
05.01.2017
05.01.2017
minno
-> Eidy: Áno, od 13 sám. Teda sám za volantom, ale otec na mieste spolujazdca. Učili sme sa. Dostal som to ako darček na 13. narodeniny. Na 13. preto, lebo rovnaký darček už dostal pred 3 rokmi aj brat o 3 roky starší. Tak sa z toho stala u nás taká tradícia Veľmi som sa tešil. Jazdili sme na cvičisku autoškoly. Bolo to super. Vtedy sa to ešte dalo, dnes je už aj cvičisko zrušené. A otec ako skúsený škodovkár sledoval teplotu chladenia skrz to pomalé "courání" v letných teplotách pomalou jazdou na cvičisku. Akonáhle sa začala teplota zvyšovať, musel sa isť motor schladiť mimo obec vyššou rýchlosťou
09:17:32
05.01.2017
05.01.2017
vhml
-> Eidy 05.01.17 09:10:16: já se taky nedávno zděsil když jsem se dopočítal že ve 28 letech už závodím 15. rokem Kdy jsem začínal hezky zvesela v zimním seriálu na zamrzlým rallycrosovým okruhu
09:10:16
05.01.2017
05.01.2017
Eidy
-> minno: Stárnu. Už ani počítat neumím. Je to vlastně 19 let. Mám ji od 16, láska na první pohled.
Tys řídil ve 13? Jakože sám? Já seděl babičce na klíně asi od 5 let, vždy když zajížděla do garáže. Ale sám jsem auto řídil asi v 15 na letišti. To byl tátův bavorák. A taky jsem řídil v lese ARO. A pak v zimě jsme kravili s bratrancem v jeho užovce na sněhu. To byly začátky.
Tys řídil ve 13? Jakože sám? Já seděl babičce na klíně asi od 5 let, vždy když zajížděla do garáže. Ale sám jsem auto řídil asi v 15 na letišti. To byl tátův bavorák. A taky jsem řídil v lese ARO. A pak v zimě jsme kravili s bratrancem v jeho užovce na sněhu. To byly začátky.
08:55:45
05.01.2017
05.01.2017
minno
-> Eidy 04.01.17 22:19:10: no super, mechanici budú mať čo robiť
-> Eidy 04.01.17 22:32:27: To máš Kóču od 14-15?
No, ale keď sa to tak vezme, tak ja šoférujem Šedivka už tiež 20 rokov. Prvýkrát to bolo v 1997 na moje 13. narodeniny na tréningpľaci miestnej autoškoly. A následne občasné jazdy s otcom po neštátnej ceste do najbližšej dediny.
Starneme.
-> Eidy 04.01.17 22:32:27: To máš Kóču od 14-15?
No, ale keď sa to tak vezme, tak ja šoférujem Šedivka už tiež 20 rokov. Prvýkrát to bolo v 1997 na moje 13. narodeniny na tréningpľaci miestnej autoškoly. A následne občasné jazdy s otcom po neštátnej ceste do najbližšej dediny.
Starneme.
22:59:28
04.01.2017
04.01.2017
Eidy
-> ZdrubT: No, moc ne. Skelet, jeden dálkový světlomet, přední sklo, blatníky a přední a zadní čelo. A palubka. Jinak asi nic.
22:42:13
04.01.2017
04.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT 04.01.17 22:38:01: Skelet a světla?
22:38:01
04.01.2017
04.01.2017
ZdrubT
-> Eidy 04.01.17 22:32:27: 18 sezon je slušné porce. Ale kolik dílu je tam těch 18 sezon ??
22:36:42
04.01.2017
04.01.2017
kraska98
-> Eidy 04.01.17 22:32:27: To už je kus života,gratuluji
22:32:27
04.01.2017
04.01.2017
Eidy
Jo a ačkoliv se to nezdá, tak Kóču mám již přes 20 let () a letos pojede svoji 18. sezonu. To je slušnej výkon.