Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

06:22:50
27.03.2017
Bery
-> Tuner#2: Výhoda je,že já nikoho nenahánim a nic,co dělám se Sakym - včetně takových brzd,které má Eidy a já v Renovaku nemají. Šetření peněženky ve spojení s tím co děláme je asi mimo mísu...a je to poslední co řešíme a navíc si jsem jistý,že Sakyho zakázková výroba je levnější, než překup z Améru.

-> MVM: kdo by se s tím počítal na nějakou škodovku ty puntičkáři:-)
20:09:34
26.03.2017
Eidy
-> T: Viď? :)

-> MVM: Tohle ale jsou přední ;) Ty 250 jsem jezdil asi 6 let a drželo i se šroubama 8,8 (ano, M6). Teď jsem raději přešel na 10,9. Plovoucí kotouče Saky nenabízí, tak proto. Důvodů proč tohle, je víc. Nový kotouče jsem beztak potřeboval, tyhle měl Saky udělaný v dílně a taky se připravuju na budoucnost, až tam přijde 5q. Pak by to mělo lítat teoreticky nějakých 230, tak abych to měl zase už vymyšlený. Vzadu teď zůstanou jednoduchý 258, ale s lepšíma deskama. Přes další zimu pořeším lepší kotouče i dozadu. Takže tak ;)
19:28:10
26.03.2017
MVM
-> Eidy: Hezký kotouče. Jen proč,když už je s tím zakázková práce,nešli jste do plovoucího uložení? Navíc přenášet to na unašeč prostřednictvím (předpokládám M6 imbus) -tak nejspíš někdo udělal kontrolní pevnostní výpočet. Jinak pěkná práce. Vepředu budeš mít to samý?
18:17:03
26.03.2017
-> Eidy: ty kotouče jsou moooc hezky 5
17:31:58
25.03.2017
ochoda
-> Tuner#2: Když tady takhle namlsáváš tak to sem musí dát nejdýl do pár dní, jinak na něj vběhne běsnící dav. 1
14:02:13
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 25.03.17 13:37:15: Tipnul jsem si pres SZ a uhodl. 4 On to sem Honza urcite brzo nasype a nebo az po Moste?
13:37:15
25.03.2017
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: ja tady žadný kola nevidím...8
13:00:36
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Super výběr kol 5
13:00:10
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 25.03.17 12:51:28: Tak čekat na díl 14 - 54 týdnů když sezóna klepe na dveře, to teda pěkně děkuju. Když to sečtu s ježděním na místo 200km+ abych ho co měsíc uháněl, tak raději zavolám do Renovaku a mám celý set s willwoodama co zapíšu i do TP a ve finále ušetřím jak peněženku, tak hlavně nervy. 4
12:51:28
25.03.2017
Bery
-> Tuner#2: to bys nepochopil. Jinej svět. Já počítám s dodací lhůtou 14-54 týdnů. A jsem tam vcelku často. Takže je to o dohodě. Což taky není s každým.
08:30:22
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.03.17 02:42:29: Jo vypada to moc krasne o tom neni pochyb. 4
02:42:29
25.03.2017
Eidy
-> Tuner#2: Ale tak tohle není nic strašnýho. Kotouče se hned ojedou a náboje přijdou na povrchovku. Se Sakym je to těžký. Včas nebude dělat nikdy. Ale zase dělá věci, který nedělá nikdo jinej. A dělá dobře za malý ceny. Viděl jsem u něj v dílně zajímavý věci a některý jsou fakt krásný.
01:50:08
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.03.17 01:46:17: Oboji... Tim vic nechapu jak za nim Bery v diskuzich stoji...



Nicmene pekny pane.
upraveno 1x, naposled 25.03.2017 01:50:50
01:46:17
25.03.2017
Eidy
-> Tuner#2: Kotouče nebo náboje? Kotouče 2 roky (původně Beryho) a náboje mnohem dýl. Saky už jinej nebude.
01:41:14
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Jak dlouho to u Sakyho lezelo, ze je to tak olezly? Koukam, ze se nic nezmenilo...
22:37:37
24.03.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Tak joo, já mám krapet zkreslenej pohled, tenhle výčet prací bych měl na půl roku 3.
22:23:11
24.03.2017
ZdrubT
-> Eidy 24.03.17 22:07:53: Saky by to asi nikdy nedodělal.8
22:07:53
24.03.2017
Eidy
-> ZdrubT: Myslíš na zušlechtění? Kamarádovi v Roudnici.

-> Antony: Musím :) Přeci nenaháním Sakyho půl roku proto, abych to nestihl. Teď dávám přední kotouče, v neděli třmeny (čekám ještě na podložky pod ně), no a až budou ty zadní náboje, tak je to otázka jednoho večera. Ještě bych rád zajel kotouče a desky, ale to nějak vyjde.
upraveno 1x, naposled 24.03.2017 22:54:57
21:36:10
24.03.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: hmm, fajnová prácička, stihneš to za 3 týdny?
21:35:08
24.03.2017
ZdrubT
Ty kotouče jsou naprostá paráda. Kam budeš ty náboje dávat?
Extreme Tyres