-> Tuner#2: Výhoda je,že já nikoho nenahánim a nic,co dělám se Sakym - včetně takových brzd,které má Eidy a já v Renovaku nemají. Šetření peněženky ve spojení s tím co děláme je asi mimo mísu...a je to poslední co řešíme a navíc si jsem jistý,že Sakyho zakázková výroba je levnější, než překup z Améru.
-> MVM: kdo by se s tím počítal na nějakou škodovku ty puntičkáři:-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
06:22:50
27.03.2017
27.03.2017
Bery
20:09:34
26.03.2017
26.03.2017
Eidy
-> T: Viď? :)
-> MVM: Tohle ale jsou přední ;) Ty 250 jsem jezdil asi 6 let a drželo i se šroubama 8,8 (ano, M6). Teď jsem raději přešel na 10,9. Plovoucí kotouče Saky nenabízí, tak proto. Důvodů proč tohle, je víc. Nový kotouče jsem beztak potřeboval, tyhle měl Saky udělaný v dílně a taky se připravuju na budoucnost, až tam přijde 5q. Pak by to mělo lítat teoreticky nějakých 230, tak abych to měl zase už vymyšlený. Vzadu teď zůstanou jednoduchý 258, ale s lepšíma deskama. Přes další zimu pořeším lepší kotouče i dozadu. Takže tak ;)
-> MVM: Tohle ale jsou přední ;) Ty 250 jsem jezdil asi 6 let a drželo i se šroubama 8,8 (ano, M6). Teď jsem raději přešel na 10,9. Plovoucí kotouče Saky nenabízí, tak proto. Důvodů proč tohle, je víc. Nový kotouče jsem beztak potřeboval, tyhle měl Saky udělaný v dílně a taky se připravuju na budoucnost, až tam přijde 5q. Pak by to mělo lítat teoreticky nějakých 230, tak abych to měl zase už vymyšlený. Vzadu teď zůstanou jednoduchý 258, ale s lepšíma deskama. Přes další zimu pořeším lepší kotouče i dozadu. Takže tak ;)
19:28:10
26.03.2017
26.03.2017
MVM
-> Eidy: Hezký kotouče. Jen proč,když už je s tím zakázková práce,nešli jste do plovoucího uložení? Navíc přenášet to na unašeč prostřednictvím (předpokládám M6 imbus) -tak nejspíš někdo udělal kontrolní pevnostní výpočet. Jinak pěkná práce. Vepředu budeš mít to samý?
18:17:03
26.03.2017
26.03.2017
T
-> Eidy: ty kotouče jsou moooc hezky
17:31:58
25.03.2017
25.03.2017
ochoda
-> Tuner#2: Když tady takhle namlsáváš tak to sem musí dát nejdýl do pár dní, jinak na něj vběhne běsnící dav.
14:02:13
25.03.2017
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 25.03.17 13:37:15: Tipnul jsem si pres SZ a uhodl. On to sem Honza urcite brzo nasype a nebo az po Moste?
13:37:15
25.03.2017
25.03.2017
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: ja tady žadný kola nevidím...
13:00:36
25.03.2017
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Super výběr kol
13:00:10
25.03.2017
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 25.03.17 12:51:28: Tak čekat na díl 14 - 54 týdnů když sezóna klepe na dveře, to teda pěkně děkuju. Když to sečtu s ježděním na místo 200km+ abych ho co měsíc uháněl, tak raději zavolám do Renovaku a mám celý set s willwoodama co zapíšu i do TP a ve finále ušetřím jak peněženku, tak hlavně nervy.
12:51:28
25.03.2017
25.03.2017
Bery
-> Tuner#2: to bys nepochopil. Jinej svět. Já počítám s dodací lhůtou 14-54 týdnů. A jsem tam vcelku často. Takže je to o dohodě. Což taky není s každým.
08:30:22
25.03.2017
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.03.17 02:42:29: Jo vypada to moc krasne o tom neni pochyb.
02:42:29
25.03.2017
25.03.2017
Eidy
-> Tuner#2: Ale tak tohle není nic strašnýho. Kotouče se hned ojedou a náboje přijdou na povrchovku. Se Sakym je to těžký. Včas nebude dělat nikdy. Ale zase dělá věci, který nedělá nikdo jinej. A dělá dobře za malý ceny. Viděl jsem u něj v dílně zajímavý věci a některý jsou fakt krásný.
01:50:08
25.03.2017
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.03.17 01:46:17: Oboji... Tim vic nechapu jak za nim Bery v diskuzich stoji...
Nicmene pekny pane.
Nicmene pekny pane.
01:46:17
25.03.2017
25.03.2017
Eidy
-> Tuner#2: Kotouče nebo náboje? Kotouče 2 roky (původně Beryho) a náboje mnohem dýl. Saky už jinej nebude.
01:41:14
25.03.2017
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Jak dlouho to u Sakyho lezelo, ze je to tak olezly? Koukam, ze se nic nezmenilo...
22:37:37
24.03.2017
24.03.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Tak joo, já mám krapet zkreslenej pohled, tenhle výčet prací bych měl na půl roku .
22:23:11
24.03.2017
24.03.2017
ZdrubT
-> Eidy 24.03.17 22:07:53: Saky by to asi nikdy nedodělal.
22:07:53
24.03.2017
24.03.2017
Eidy
-> ZdrubT: Myslíš na zušlechtění? Kamarádovi v Roudnici.
-> Antony: Musím :) Přeci nenaháním Sakyho půl roku proto, abych to nestihl. Teď dávám přední kotouče, v neděli třmeny (čekám ještě na podložky pod ně), no a až budou ty zadní náboje, tak je to otázka jednoho večera. Ještě bych rád zajel kotouče a desky, ale to nějak vyjde.
-> Antony: Musím :) Přeci nenaháním Sakyho půl roku proto, abych to nestihl. Teď dávám přední kotouče, v neděli třmeny (čekám ještě na podložky pod ně), no a až budou ty zadní náboje, tak je to otázka jednoho večera. Ještě bych rád zajel kotouče a desky, ale to nějak vyjde.
21:36:10
24.03.2017
24.03.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: hmm, fajnová prácička, stihneš to za 3 týdny?
21:35:08
24.03.2017
24.03.2017
ZdrubT
Ty kotouče jsou naprostá paráda. Kam budeš ty náboje dávat?