Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:19:10
04.01.2017
Eidy
Na Kóče se zatím moc neudálo, spíš zatím jen čekám na díly od dalších lidí. Bude nově postavená převodovka od pana Vrby se samosvorem od pana Kašpara, dále nové zadní náboje, nové větší přední brzdy, nějaká údržba a vylepšení na další sezonu. Plus je v jednání jedna další změna, ale to uvidíme dle dodacích termínů. Ale těším se moc. 1
10:18:15
22.12.2016
Eidy
Nevím, jestli jsem byl tak hodný já, Kóča nebo můj sklad, ale podařilo se nasyslit nějaký díly.

Staré ale hezké: nádrž, poloosy, všechny 4 zadní unašeče/náboje, hřídele, 2 suchý pětikvalty.

Nové: přední lamino blatníky, přední lamino kapotu, čepy na přední ramena k nápravnici, výztuhy ramen, těsnění oken a dveří, přední sklo a jako bonus molčanovka.

40
upraveno 1x, naposled 22.12.2016 11:11:20
21:34:36
13.12.2016
Eidy
Mám tu pár dílů na prodej.

skoda-virt.cz/cz/.../1887 06-podvozek-protlum

skoda-virt.cz/cz/.../1887 18-ruzne-dily-110r-1

skoda-virt.cz/cz/.../1887 17-predni-celo-ala-130rs

skoda-virt.cz/cz/.../1887 16-zadni-lampy-110r

skoda-virt.cz/cz/.../1887 19-dily-skoda-130-12

Některé ceny jsou dané, u jiných můžeme debatovat. Věci jako startéry a altíky ideálně přidat k něčemu dalšímu.
08:41:47
30.11.2016
Eidy
-> Vrba: Tak to určitě, kdyby tam byly správný vůle, tak bude v pořádku. Začalo to hučet nějak na jaře. Ono přes ten kravál motoru to není tolik slyšet, takže skutečnej začátek nejsem schopnej říct. v létě už to bylo slyšet dost.
08:24:30
30.11.2016
Luky
-> Eidy 29.11.16 21:18:30: pěkná sbírka okruhů 5 171
07:57:45
30.11.2016
vhml
-> Eidy 29.11.16 19:56:36: životnost je hodně o zacházení a stylu provozu. Okruh je přece jenom pro převodovku dost milostivej. Ale ve chvíli kdy s tím začneš třeba skákat a dobrďovat s ní co neubrzdíš brzdama.



Já měl teď například naposled loni celej ten domeček ložiska prasklej ( mám to dvojitý kuželíkový ) a středění převodovky do motoru celý ustřižený jak to někde přistálo 3 Zatímco ze 140LS jen jednou vyskočil diferák deklem, jinak se jí nikdy nic nestalo.
upraveno 1x, naposled 30.11.2016 07:58:51
07:43:03
30.11.2016
Vrba
-> Eidy: Ono by to patrně vydrželo ještě i další jezdění,kdyby se zavčasu chytlo to vysypane ložisko. Kolik jsi s tím zhruba najel od doby,co to začalo pištět a hučet?
21:59:20
29.11.2016
Eidy
-> Čokin: Nee, mám jen informace od Vrby. Ale včera jsem jezdil po nákupech. Byly předvánoční slevy 5 Až přijedeš se šteftama, dostaneš něco z toho nákupu pro Vrbu, aby mohl pokračovat. Dej vědět, jak Ti to bude vyhovovat. Nebo se domluvíme a přijedu do Prahy. 4
21:48:51
29.11.2016
Čokin
-> Eidy: Počkej to už ji máš zase zpět doma? Nějak se nechytám 1 Nebo jsi byl pro nového dárce orgánu někde? Štefty vidím na čtvrtek případně další týden.
21:32:21
29.11.2016
Eidy
-> MVM: Jasný, aspoň si lidi můžou udělat představu. I když jak jsem říkal, je to hodně i o zacházení.

Jak se to vezme. Předchozí převodovka se vysypala tak nějak celkově a nedávám to do spojitosti s motorem. Vysypal se synchron na trojce, bronz se oddělil od objímky, takže to řadilo opravdu blbě a povolily se šrouby na talíři SP. Teď je opravená jako záložní. Takže tohle je tak nějak první převodovka vysypaná opravdu únavou od ježdění.
21:25:52
29.11.2016
MVM
-> Eidy: Mě to zajimalo když se prezentují fotky tak i nějaký info o km. A celkově Ti Alfa už spotřebovala kolik převodovek .. nebo toto je první?
21:18:30
29.11.2016
Eidy
-> MVM: No hele, nějaký 3 roky, něco přes 6000km. Z toho cca 150 kol v Mostě, něco v Brně, cca 20 kol v Zandvoortu a 10 kol na Ringu. A aby toho nebylo málo, tak odhadem 40 sprintů. Já myslím, že toho holka vydržela fakt požehnaně.
20:48:32
29.11.2016
MVM
-> Eidy 29.11.16 20:22:42: Tak jakmile povolí zachycení axialní síly jde to rychle do kopru.. Kolik toho měla chudák s těma cca 200Nm za sebou v km? (Výkon tím jen protíka) To už musel být celkem zvukově masakr.
20:22:42
29.11.2016
Eidy
-> MVM: V pohodě ;)

Teď jsem viděl fotku hrušky a je to mazec.
20:11:19
29.11.2016
MVM
-> Eidy: Však mě zaujala jen ta věta,kterou jsem citoval a nad níž jsem se pousmál ,nic víc v tom nehledej. 4
19:56:36
29.11.2016
Eidy
-> MVM: Jako jo a trochu ne. Kdyby to ložisko vydrželo, tak by tomu nic nebylo. Myslel jsem to tak, že tam nejsou vylámaný zuby atd. Není prostě vyloženej průser. To ložisko by původních 60 koní ustálo asi líp než současných cca 150, to je pravda.

Ale pořád je to super výsledek. Když si vezmu, kolikrát jsem už slyšel lidi si stěžovat, že jim pořád praskají převodovky a že s původním motorem oddělal 2 převodovky za rok, mrkev trhal ob týden atd.
17:47:47
29.11.2016
MVM
-> Eidy: Jseš si 100% jistý : "Motor tomu až tak nenaložil, ono odešlo ložisko a tím odešel i SP" Když tu větu poskládáš s použitím stejných slovíček trochu jinak.. věřit by se tomu dalo 1
17:32:13
29.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 29.11.16 07:57:36: Fotku má na veřejné stránce, tak to snad bude vidět i pro nefejsbukaře: www.facebook.com/vrbaupra vy/.../1347903328576938?ty pe=3&...
08:19:45
29.11.2016
Eidy
-> radekp: Já fotky nemám, to má Vrba někde na FB. Ale tady aspoň video od Vrby
Převodovka Eidy - ložisko PLC
Motor tomu až tak nenaložil, ono odešlo ložisko a tím odešel i SP.
07:57:36
29.11.2016
radekp
-> Eidy: hodíš fotku SP i sem? Dal mu motor zabrat?
Extreme Tyres