Kola vyvážený, navoskovaný a nandaný. Ještě musím přeházet přední destičky. Vlevo se mi vždycky sjíždí rychleji než vpravo. Bez ohledu na kotouče nebo sadu destiček. Pístky promázány a stějně to dělá. Že by to bylo kratším vedením od HBV k brzdičům? Je to chabá teorie, ale nic jinýho mě nenapadá. Nikam to netáhne a vždycky to brzdí parádně.
Ještě jsem rozchodil spojkový ložisko na komínku převodovky. Přestože jsem to loni skládal, tak se nějak nahromadila špína na komínku a ložisko šlo ztuha a trochu se dotýkalo přítlačáku, takže po jízdě kvičelo. Už jsem chtěl vyndavat špajzku, ale šlo to opravit na autě. Jinak je všechno ok a zbývá jen Kóču vykoupat a můžeme výletovat.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:47:05
05.05.2018
05.05.2018
Eidy
23:06:27
17.04.2018
17.04.2018
Eidy
Strávil jsem 2 večery pucováním tý špíny z kol pomocí zmíněných vlhčených utěrek a podařilo. Nejhorší kolo trvalo snad 3 hodiny. Šlo to špatně, ale je to dole. Teď jen převážit kola, navoskovat a zpátky na auto. Pořídil jsem si konečně plastový dláta a vanilku, takže si můžu kola připravovat komplet sám.
23:34:48
06.04.2018
06.04.2018
Eidy
-> Tuner#2: Ale mě se tohle stalo jen loni na podzim. Jinak nikdy s žádnýma destičkama ani kolama. Vždycky to šlo umýt.
23:14:58
06.04.2018
06.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.04.18 22:59:51: To jsou kousky obložení a do laku toho kola se to mnohdy zapeče.
22:59:51
06.04.2018
06.04.2018
Eidy
-> vhml: Kdyby to byl asfalt, sundám to skoro čímkoliv ze zmíněné chemie. Třeba z laku jde asfalt leštěnkou nebo voskem jako prd. Tohle pod nechtem skřípe jako když škrábeš beton.
22:45:45
06.04.2018
06.04.2018
vhml
-> Eidy 06.04.18 22:28:18: a to je asfalt či co to je? Na asfalt používám Autosmart Tardis.
22:28:18
06.04.2018
06.04.2018
Eidy
-> Tuner#2: Ne, nehne s tím zatím nic. Odmašťovač, WD40, čistič na el. kontakty, vosk, leštěnka, pěna na čištění skel. Teď zkouším tohle www.obalove-materialy.cz/
cistici-a-vlhcene-ubrousky
-extra-silne-20-30-cm-80-k
s?utm_campai... a jdou ty malý flíčky. Ty větší bych musel šudlat tak 10 minut každej.
22:05:44
06.04.2018
06.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.04.18 21:49:42: NJ to mám taky a bohužel je to boj, většinou to dělám po sezóně. Jinak než mechanicky mě to zatím taky nešlo. Ani ta "krev" s tím nehne?
21:49:42
06.04.2018
06.04.2018
Eidy
Probíhá výměna náplní a mytí kol. Z motoru tmavej olej ale nic hroznýho, z převodovky trochu metalíza (1x Běšiny a 2x Most). Jen nevím, co s koly. Po podzimním Mostě mám na zadních kolech uvnitř takový drobný špíny ale tvrdý jak šutr a zatím to nejde ničím dolů. Jde to jen mechanicky, ale to se mi nechce.
09:32:04
06.04.2018
06.04.2018
minno
-> Vojťas: škodovka no
19:07:32
05.04.2018
05.04.2018
Vojťas
-> minno: ja nasel vcera louzi pod motorem ale zaboha nevim odkud mozna nekde u termostatu....
22:15:43
04.04.2018
04.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.04.18 22:03:13: Já dal nový těsnění, vše pretahnul, novou kapalinu s destilkou pH 7 jsem naredil jen 1:2 a zatím taky snad dobrý i z pumpy to přestalo kapat...
22:11:25
04.04.2018
04.04.2018
Eidy
-> T: Špatný čidlo. Ale s vodou na podlaze neporadím.
22:10:31
04.04.2018
04.04.2018
vhml
-> T 04.04.18 22:05:22: mas tam cidlo z favorita...
22:05:22
04.04.2018
04.04.2018
T
-> Eidy: já mám teď mokro v interiéru a nevím kde se to bere, že voda v nádobce je a ukazatel teploty vody je na jednou o 15 st. cca jinde ještě k tomu pro zajímavost.......se nedá nic dělat, je to naše volba
22:03:13
04.04.2018
04.04.2018
minno
-> Tuner#2: -> Eidy: S tým chladením nie ste sami chlapci, ja už mám u škodovky pocit, že je to nekonečný kolobeh, hadice mi síce (našťastie) nepraskajú, ale mám pocit, že furt chodím dookola doťahovať jednu z tých 200 spon, buď to stále niekde slzí, alebo zatuhuje kohút, alebo sa zasiera kvapalina, alebo sa stráca voda... Momentálne sa to zdá byť všetko OK, uvidíme dokedy
21:30:09
04.04.2018
04.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.04.18 21:27:45: To bezdebat
21:27:45
04.04.2018
04.04.2018
Eidy
-> Tuner#2: No jo, ale lepší takhle než na roztopeným motoru v kalupu na okruhu.
21:18:02
04.04.2018
04.04.2018
Eidy
-> minno: Možná máš pravdu, ale když já tomu nerozumím, tak nevím no.