Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:29:30
17.06.2018
Eidy
-> Tuner#2: Podle trestných asi zapnul.
18:21:30
17.06.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.06.18 18:13:15: Světla jo? Ty jo ty jsem asi taky nezapnul :-/
18:13:15
17.06.2018
Eidy
Běšiny jsou za náma. Byly opět parádní a škoda neznalosti pravidel ve slalomu. Nerozsvícená světla a stažená okna nás s vynechanou brankou katapultovala z přední příčky do středu pole.

Škoda 110R - Škoda team Běšiny 16.6.2018 - slalom 2
00:14:38
16.06.2018
Tomáššš
-> Tuner#2: o to lepšie 1 2
22:24:05
15.06.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomáššš 15.06.18 20:03:29: 310 je komplet ve vzduchu 4
21:52:15
15.06.2018
Tomáššš
-> Luky: ja nie 1
20:47:10
15.06.2018
Luky
-> Tomáššš: po třech to zvládne každý, mně takřka sériový rapid přední kolo zvedal normálně 1
20:03:29
15.06.2018
Tomáššš
-> Eidy: fotka č. 310 ideš po dvoch. Vieš o tom ? 1



A to niektorí hovoria,že keď ide škodovka po troch,tak to je už niečo... 3 a ty to dáš po dvoch 3
09:45:33
15.06.2018
Eidy
Zatím jsem naházel hrubý fotky z Ringu, než si koupím nějaký ve FR.
12:41:42
21.05.2018
radekp
-> Luky: kdysi jsem si vyrobil takovýto držák - kus pasoviny a kloub z nějakého levného stativu. šrouboval jsem ho místo pásu spolujezdce na B sloupku. Samozřejmě je lepší místo vzadu...

pasteboard.co/HmbS2fj.jpg
09:57:03
21.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> Luky: jak píše -> Eidy: trojnožka cca 20cm za hlavou, SJCAM 4000, odkazy na záběry z Dromu mám v kartě 4
19:49:39
20.05.2018
Luky
-> M@rtin: jo já si taky říkám že nemusím mít moc špičkový, že se to stejně bude víc válet v šuplíku. Ale zase to chci mít trochu použitelný. Tož uvidíme
19:38:04
20.05.2018
M@rtin
-> Luky 19.05.18 22:37:41: SJ5000 mám taky na to moje používání mi to stačí
10:34:13
20.05.2018
Eidy
-> Luky: 3

-> Tuner#2: Na trojnožku. Vyházet zadní sedačky a chytit se někde pod nima.
08:31:41
20.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 20.05.18 08:05:06: Zhruba v půlce okna před spolujezdcem a jak je vidět mrkni na YouTube. Jako ve středu mezi sedackama by byla lepší, ale kde ji uchytit...
08:05:06
20.05.2018
Luky
-> Eidy: hmm, čekal jsem na blbou otázku přesně takhle blbou odpověď... 3

-> Tuner#2: a na cestu je vidět taky? 1 To dáváš před spolujezdce? To jsem takhle jednou měl a moc se mi to nelíbilo. Ale možná záleží na kameře. Uvidíme
23:43:21
19.05.2018
Eidy
-> Luky: Nejlíp na hlavní oblouk rámu. 1
23:40:33
19.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 19.05.18 23:33:50: Z okna spolujezde volat vidět je, mám to vždycky tak ;)
23:33:50
19.05.2018
Luky
Hm, toho jsem se bál... Kam s tím?

Z okna spolujezdce není vidět volant, o umístění venku nemluvě (To je navíc myslím na NS zakázaný)
22:58:43
19.05.2018
Eidy
-> Luky: Kamera asi poslouží dobře, ale to umístění je na houby. Budeš mít černej obraz s malým světlým rámečkem uprostřed.
Extreme Tyres