-> OndraKrupi: To je dost dobře možný.
-> T: Jojo, chladič je už objednaný a bude cca za 2 týdny. A když už novej, tak o 50% větší. Starý měl 2 řady lamel, nový bude mít 3 řady. Takže bude větší rezerva v chlazení.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:18:12
09.07.2018
09.07.2018
Eidy
21:55:10
09.07.2018
09.07.2018
T
-> Eidy 08.07.18 21:38:24: jasný,jsemale radostí bez sebe :-D
Tak to snad nebude tak zle...chladic už je objednany ? ;-)
Tak to snad nebude tak zle...chladic už je objednany ? ;-)
21:43:40
09.07.2018
09.07.2018
OndraKrupi
-> Eidy: to budeš mít opraveno dřív než já uklizené věci ze srazu
21:38:24
08.07.2018
08.07.2018
Eidy
-> T: Jsem si říkal, že tobě se to bude líbit. Spoiler asi budu dělat novej. Na levý půlce je to hodně popraskaný a nejde to vrátit do původní pozice. Asi tam napadal bordel. Vypadalo to takhle, ale není tam vidět všechno. Už mám srovnaný i vzpěry držáku chladiče a všechno sedí.
19:47:13
08.07.2018
08.07.2018
T
-> Eidy: no hezký pane
tak snad bude brzo Ok, kdyby jsi potřeboval něco na opravu spojleru, tak dej vědět
jak to vypadalo než jsi to rozebral ?
tak snad bude brzo Ok, kdyby jsi potřeboval něco na opravu spojleru, tak dej vědět
jak to vypadalo než jsi to rozebral ?
18:32:25
08.07.2018
08.07.2018
Eidy
-> ZdrubT: Jak pro koho.
-> sikula: Jj, na tu bídu ješte paráda. Ono se to spakovalo někde kolem 80-90km/h, což je celkem šrumec. Takže tohle je vlastně důkaz, že starý Škodovky jsou děsně bezpečný auta.
Rozebral jsem předek a zuistil ještě nějaké škody na vaničce, ale 90% všech boulí a vln jsem srovnal. Držák chladiče i nárazník jsem taky porovnal. Když pominu práh, tak nejhůř je na tom teď spoiler.
-> sikula: Jj, na tu bídu ješte paráda. Ono se to spakovalo někde kolem 80-90km/h, což je celkem šrumec. Takže tohle je vlastně důkaz, že starý Škodovky jsou děsně bezpečný auta.
Rozebral jsem předek a zuistil ještě nějaké škody na vaničce, ale 90% všech boulí a vln jsem srovnal. Držák chladiče i nárazník jsem taky porovnal. Když pominu práh, tak nejhůř je na tom teď spoiler.
17:27:47
08.07.2018
08.07.2018
sikula
-> Eidy: Je to skoda chlape, ale na ten průser, aspoň ze tak..
16:42:20
08.07.2018
08.07.2018
ZdrubT
Já hluboce nesouhlasim. Okruhy jsou moc kontaktní.
13:54:45
08.07.2018
08.07.2018
Mexican
-> Eidy: Okruhový ježdění bezpečný je, vyjma Nordschleife.
12:02:34
08.07.2018
08.07.2018
Eidy
-> ZdrubT: Já vím. Nějak jsem to nezvládnul.
-> MVM: Ještě v pátek jsem říkal, jak mi přijde ježdění na okruzích bezpečný proti čemukoliv jinýmu. No a v sobotu tohle. Ale mohlo to bejt horší.
-> MVM: Ještě v pátek jsem říkal, jak mi přijde ježdění na okruzích bezpečný proti čemukoliv jinýmu. No a v sobotu tohle. Ale mohlo to bejt horší.
10:58:36
08.07.2018
08.07.2018
MVM
-> Eidy 08.07.18 00:52:06: Takový neviný zaparkování do škarpy který nasere,no štěstí že jsi nepokácel některej stromeček podél cesty V tomto je to okruhový blbnutí sterilně zlatý
10:11:53
08.07.2018
08.07.2018
Vojťas
-> Eidy: tak to jeste jde. a kolik ti vypsali pokutu?
10:10:18
08.07.2018
08.07.2018
Pavell
Ještě že jen tak trochu
09:34:43
08.07.2018
08.07.2018
ZdrubT
-> Eidy 08.07.18 00:52:06: No rozebrat jsi to chtěl po Běšinách a ne na Pohofestu.
09:06:08
08.07.2018
08.07.2018
radekp
-> Eidy: no tý jo, na to člověk nekouká rád. Ještě že to není tak strašné...
01:10:41
08.07.2018
08.07.2018
Eidy
-> Vojťas: Hele, na tu bídu ještě super. Ten práh nechápu. Je provalenej, ale spodní pertl a podlaha netknutý. A prahy jsem chtěl beztak měnit.
01:03:55
08.07.2018
08.07.2018
Vojťas
-> Eidy: ajaj :-/ tak snad to nebude nic hroznyho
00:52:06
08.07.2018
08.07.2018
Eidy
Člověk tahá auto přes půl Evropy, jezdí s ním roky na okruzích a pak to takhle zaparkuje na malým slalomu. Naštěstí to není nic moc hroznýho. Chladič totálka, spoiler popraskanej ale drží a provalenej práh. Statečně jsem to do cíle chtěl podržet na podlaze a při roztočený dvojce se to na trávě (pod pravým kolem) spakovalo tak rychle, že jsem to už nestihnul srovnat.
Teď si dám Plzeň a zítra to začnu rozebírat.
Teď si dám Plzeň a zítra to začnu rozebírat.
12:21:49
30.06.2018
30.06.2018
Eidy
-> Milan 136: No jasný. Investoval jsem do nějakých drahých žárovek a taky to není špatný. Ale přijde mi, že největší vliv na horší vidění v noci má přední sklo. Jak je posekaný a ďupkatý, tak to rozptyluje světlo a ne hůř vidět. Ale tohle k tomu patří :)