Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:21:40
05.08.2018
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: No ty bláho. Říka se, že všechno špatný je k něčemu dobrý, ale mohl sis vymyslet míň destrukční zámínku proč kóču rozebrat 1 kazdopadně držím palce na novou stavbu 4
00:11:45
05.08.2018
Eidy
Stejně jsem se na renovaci tak nějak těšil už od loňska. Kastle přijde opískovat, ovařit a vyztužit, vyrámovat, komplet celolak, Kóča bude konečně hezký auto. 1
21:06:49
04.08.2018
Eidy
-> sikula: Nejdřív jsem nevěděl a pak zjistil, že ne. Šrouby tam pořád jsou a drží jen maličký kolečko litiny. Asi se to roztrhlo těma rázama. Roztočil jsem jedničku, zařadil dvojku a jak jsem pustil spojku, tak jenom velký bada bum, cink, cink a ticho. Jako řacha to byla slušná. Jen jsem se bál, aby to nebyl motor. Tohle je sice naprd, ale pořád ještě dobrý. V podstatě kromě obalu a mrkve se to asi bude dát použít. Při tlačení v tom nechroupe ani nedře.
20:58:03
04.08.2018
sikula
-> Eidy 04.08.18 19:03:18: Ty kraso, ošklivá hromádka dílů. Myslíš ze šrouby na setrvaku byla příčina ?
20:14:42
04.08.2018
Eidy
-> T: Nejlepší byl na 14". Teď jsem to skoro dotáhnul.

Jako jo, Kóča toho za ty roky odjela fakt hodně a zaslouží si pořádnou péči.
20:09:05
04.08.2018
-> Eidy: zajel jsi už lepší čas nebo to bylo ještě se 14" ?

jinak se nedá nic dělat, stalo se a Kóča si zaslouží chvilku odpočinku a trošku péče po tolika letech dřiny 4
19:10:17
04.08.2018
Eidy
Aspoň malá náplast za 2. místo. Čas na čtvrt míle jsem ve 30ti stupňovým vedru zlepšil na 14,149s. Kola a výfuk pomohly :)

Tímto končím Kóčinu 19. sezónu a po letech práce, zábavy a vozeni bude práce a zábava.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.08.2018 19:10:17
19:03:18
04.08.2018
Eidy
-> radekra: Jojo.

-> darklord: Všechno. Mezi blokem motoru a difem není nic.

-> havlik: Teď bude hlavně renovace. Uvažoval jsem o ní už po Pohofestu, ale nakonec jsem to opravil. No a po dnešku je to jasný.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.08.2018 19:03:18
17:36:01
04.08.2018
havlik
-> Eidy: Tak bude skládaný 5q s rovným zubem?
16:39:27
04.08.2018
darklord
-> Eidy: aspon hned vies co je spatne... Roztrhlo pritlacak?
16:22:22
04.08.2018
radekra
-> Eidy: Setrvák a převodovka?
16:13:27
04.08.2018
Eidy
Dneska jsem byl na super komorní akci, na Brňanském sprintu. Jen si tak říkám, co jsem si to kurva přivezl domů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.08.2018 16:13:27
12:59:23
02.08.2018
wlad
Ty páčky jsou při té délce pomalu tužší než krátká série, protože uvnitř je plástev. Čili pokud to vydrží spínač tak páčka určitě. :-D
07:39:32
01.08.2018
Eidy
-> Milan 136: Měl jsem z toho obavy, ale ty páčky jsou delší i do stran a spínače jsou celkem robustní. V Garáži to funguje výborně. Jen si budu muset zvykat na jinou pozici.
22:44:35
31.07.2018
Milan 136
-> Eidy 31.07.18 11:03:12: pecka. Vzdycky jsem koukal na tu vzdalenost od volantu. Funguje to dobre pres tu paku? Nema snahu se to krizit?
22:35:25
31.07.2018
koko
-> Eidy: páčky super
13:50:38
31.07.2018
Eidy
-> KIT: Nevím. Dělal mi to místní člen.
13:25:48
31.07.2018
KIT
Parádní páčky.6 Z jakého materiálu jsou? Taky tisknu - parádní zábava 1.
11:03:12
31.07.2018
Eidy
-> m8rinek: To určitě. To by bylo krásný. 3 Ono je to celkem blízko, jen z týhle fotky to tak nevypadá. Tady fotka s chlupáčem, kde je to evidentní.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.07.2018 11:03:12
10:40:39
31.07.2018
vhml
-> Pavell 30.07.18 23:25:17: já mám v mazdě vytištěný silentbloky z polyuretanu 4 2
Extreme Tyres